Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #1 Skrevet 29. juni 2013 Kan man virkelig klage på sin nabo pga slamring med ytterdøren når det er eget besøk som gjør det? Naboen jobber nattevakt, og jeg må ta hensyn (greit det), men selv når h*n sover har h*n folk gående inn og ut. Det er MYE bråk til tider. Nå har jeg fått klage på bråk, som jeg ikke står for. Døren har blitt slamret så mye med at jeg har hørt det klirre i skapene mine der glassene står. Grunnen til hun klager er at h*n våkner av det, og dette er på dagtid. Jeg kan helt ærlig innrømme at jeg har vært uheldig en gang i bandt, siden det å ta ut ei vogn, balansere den på trappen også få lukket døren kan føre til at jeg glepper den (døren). Forklarte husverten hvordan jeg opplevde problemet med slamring med dører, og h*n svarte: Kanskje da h*n måtte få naboen til å snakke litt med eget besøk. Jeg er forresten på toppen av det hele ute fra ca 6-12 om dagene og ofte lenger pga jobb og andre ærender. Og det er vist i denne tiden h*n sover.... Kjenner jeg blir irritert og forbannet... Neste er vel at jeg får klage på at jeg klipper plenen på mandag etter jobb..... Anonymous poster hash: 04af7...629
Gjest 5 andre Skrevet 29. juni 2013 #2 Skrevet 29. juni 2013 Normale bråkelyder på dagtid må man godta, enkelt og greit. Hvorfor skal dere liste dere rundt på dagtid? At noen jobber natta, kan ikke trumfe over vanlige aktiviteter i hjemmet til folk.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #3 Skrevet 29. juni 2013 Er det jeg og mener. Greit at jeg skal ta hensyn, og greit hvis jeg får klage på eget bråk, men dette er bråk som naboens egne gjester står for 90% av... Vurderte og høre med husverten om hvor mange bor det der egentlig, er syk stor trafikk til tider her. Besøket mitt er stille i dørene siden jeg har oftes besøk etter ungen sover, og de vil ikke vekke ungen Anonymous poster hash: 04af7...629
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå