Gå til innhold

Georg, Teodor, Jesper eller Leonel??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter nr.3 og trenger navnetips!!! Han har en bror og en søster, men vil ikke røpe navnene dems... Eneste jeg kan si er at de har normalt populære navn, som både er søte og tøffe :P Og det er hovedkravet til nr.3 også.

Anonymous poster hash: 0ec88...a59
Videoannonse
Annonse
Skrevet

off, ikke noen av de egentlig.... høres ut som "strebernavn" alle 4..

hvis jeg MÅTTE valgt ett hadde det vel blitt Teodor selv om jeg vet om en bikkje som heter d... =/

Anonymous poster hash: 0467c...4da
Skrevet

off, ikke noen av de egentlig.... høres ut som "strebernavn" alle 4..

hvis jeg MÅTTE valgt ett hadde det vel blitt Teodor selv om jeg vet om en bikkje som heter d... =/

Strebernavn??

HI

Skrevet

Beklager, men ingen av de navnene faller i smak her, ikke synes jeg de er tøffe heller...

Skrevet

Fæle navn alle, men måtte jeg valgt hadde det blitt Jesper.

Anonymous poster hash: 0d813...c70
Skrevet

strebernavn ja, spesielt Leonel !

Ingen av dem høres norske ut. Jesper er vel kanskje dansk/svensk men synes ikke det passer inn i Norge.. Georg?? fysj

Men hver sin smak, godt alle ikke heter det samme... lykke til :P

Skrevet

Noen av dere som kan komme med forslag da, ettersom dere synes alle navnene er så grusomme??

Søsknene har navn i kategorien: Leander, Oliver osv. og Mathilde, Martine, Kristine...

HI

Skrevet

Jeg liker både Georg og Jesper. Men så kjenner et par søte og tøffe gutter med disse navnene :D

Og ofte skal det mye til før navn faller i smak på dette forumet.

Skrevet

Jeg liker både Georg og Jesper. Men så kjenner et par søte og tøffe gutter med disse navnene :D

Haha, ja det er tydelig ;) Georg står øverst på lista vår også, men vi sliter litt med å bli skikkelig glad i navnet... Og ingen andre guttenavn vi virkelig liker, som ikke allerede finnes i nærmeste familie :P

Skrevet

Haha, ja det er tydelig ;) Georg står øverst på lista vår også, men vi sliter litt med å bli skikkelig glad i navnet... Og ingen andre guttenavn vi virkelig liker, som ikke allerede finnes i nærmeste familie :P

Det var altså meg, HI, som skrev siste kommentaren her ;)

Skrevet

Jeg rangerer

1. Teodor,men ville skrevet Theodor

2. Leonel-fint

3. Jesper- fint

4. Georg-liker ikke..

Skrevet

hva med :

Cornelius, Didrik, Felix, Johannes, Kasper, Linus, Niklas, Nicholas, William, Vetle, Henrik, Viktor, Edvin, Aron, Ruben, Lars, Max, Øystein, Gabriel, Fabian, Joakim, Trym ...

Skrevet

De fire guttenavnene var utrolig flotte sammen. Hadde passet fint på en søskenflokk :)

Men om jeg skal velge ett, så blir det Jesper.

Anonymous poster hash: d0de4...fc2
Skrevet

Jeg syns Leonel er helt nydelig, hadde lyst å bruke det som mellomnavn her, men mannen nektet hehe ;)

Det er spansk og betyr "young lion" :)

Skrevet

hva med :

Cornelius, Didrik, Felix, Johannes, Kasper, Linus, Niklas, Nicholas, William, Vetle, Henrik, Viktor, Edvin, Aron, Ruben, Lars, Max, Øystein, Gabriel, Fabian, Joakim, Trym ...

Så du synes helt seriøst at alle de navnene der er finere enn de fire vi har på lista? :P Bare undrer... Flere gode forslag der da, men desverre mange som er oppbrukt i nær omgangskrets. Og mange av de der jeg ikke kan fordra, sånn som Trym, Joakim, Fabian, Gabriel, Øystein, Max, Aron, Viktor, Henrik, Vetle, Nicholas/Niklas, Kasper, Johannes og Felix... Hehe... :P

Men takk for forslag!

HI

Skrevet

Noen av dere som kan komme med forslag da, ettersom dere synes alle navnene er så grusomme??

Søsknene har navn i kategorien: Leander, Oliver osv. og Mathilde, Martine, Kristine...

HI

Det er jo dere som skal være fornøyde med navnet, ikke random mennesker på et forum ;)

Skrevet

ingen. Georg er verst, Teodor best.

Skrevet

Flotte navn, men kjenner jo flere som heter de navnene. Er flere her som heter Teodor og Jesper, så jeg ville gått for Leonel eller Georg. Helst Leonel.

Skrevet

Likte alle fire navnene, jeg! Vanskelig å velge det fineste, men tror jeg går for Georg. Jesper som en god nr. 2. Lykke til med navnevalg, vet det er vanskelig :)

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Teodor er kjempeflott! Som nr. 2 er det delt mellom Georg og Jesper, mens Leonel får minst støtte fra meg. 

Skrevet

Jeg synes Theodor er veldig fint :)

Skrevet

Jeg synes også Torjus og Astor er fine, dersom du ønsker forslag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...