Ziiona Skrevet 29. juni 2013 #1 Skrevet 29. juni 2013 Datteren min på 16 mnd har fått et gulaktig og skjellete belegg i hodebunnen. Var et flak som hadde løsnet nå, og da jeg tok det forsiktig bort satt det fast hår i det Er den noen som har vært borti dette, og som har tips til hvordan man kan få det bort? Takker for alle svar
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #2 Skrevet 29. juni 2013 Skurv heter det....tror de fleste barn har det. Anonymous poster hash: 67ba4...a85
soleia Skrevet 29. juni 2013 #3 Skrevet 29. juni 2013 Er heilt normalt. Brukte ein fintagga kam etter bading medan belegget var mjukt, og kamma vekk litt og litt for kvart bad. Går og an å ha olje i håret ei stund før ein kjemmer vekk.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #4 Skrevet 29. juni 2013 Helt normalt å ha skurv. Her får vi bukt med det ved å børste henne morgen og kveld. Først med fintagget kam, og så med børsten. Både bakover og forover. (vi bruker babybørste da hun bare er 3,5 mnd, og har babyhår) Anonymous poster hash: cd811...5b8
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #5 Skrevet 29. juni 2013 Det kalles skurv ja, eller noe lignende, og de fleste babyer/barn har det, men det er absolutt en fordel å få fjerna det FØR de får så altfor mye hår på hodet! Gni hodet inn med olje og massere med et håndkle/klut, før du grer det bort med en fintagget kam. Anonymous poster hash: 7bda0...540
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #6 Skrevet 29. juni 2013 Ta babyolje i hodebunnen, la det virke en time el to, gre gjennom med en kam. Jeg bruker lusekam Anonymous poster hash: f25a6...fe1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå