Gå til innhold

Her kommer jeg!


pifi med tre nurk

Anbefalte innlegg

Etter tidlig ul på Ahus er det bekreftet at jeg er gravid med termin 26. januar, etter en litt uplanlagt graviditet på p-piller... graviditeten er uansett veldig velkommen da vi alltid har ønsket oss et tredje barn :)

 

regner med at det blir februarbarn på meg  da jeg har gått ni og ti dager over termin de andre gangene..

 

hvordan er formen deres da jenter? jeg er sykt trøtt, småkvalm om morgenen og generelt litt sliten og slapp.. vi har begynt fortellerunden til familie, det blir godt så slipper jeg å bortforklare hvorfor jeg helst vil sove litt hele tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med graviditeten:)

 

Det kom uplanlagt og overraskende på oss også, men det er veldig velkomment. Vi venter mitt første barn, er 10+2 i dag og har termin 23.01. Hvor langt er du på vei da?

 

Jeg er som deg generelt sliten og trøtt, og har behov for å sove mer. Ellers er jeg en del kvalm om morningene og kveldene spesielt. Raper og brekker meg en del også(men som regel kommer det ikke opp noe), samt litt ømme bryster nå og da. Jeg gleder meg til jeg har kommet lenger inn i svangerskapet og forhåpentligvis får igjen litt energi, for er litt slitsomt å gå med så lav energi hele tiden.. Heldgivs har ferien på 4 uker startet nå, så slipper å bruke opp all energien på jobb:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge gravidappen min er jeg 10 + 0 i dag..

 

Åh, ligger på sofaen nå og kjenner det hadde vært godt med en dupp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...