Gå til innhold

Hvordan gå ifra mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når det har vært vanskelig lenge uten bedring til tross for flere års forsøk, hvordan være den som sier nok er nok? Jeg har ikke lenger noen tro på en god fremtid og jeg har sagt at jeg er ferdig. Begeret rant over da han for andre gang holdt meg igjen i armen og dytten meg inn mot veggen. Jeg vil ikke tilgi dette. Burde jeg egentlig gjøre det?

Har sagt ifra at det ikke går mer, og han gråter uten stopp og trygler uten stopp. Han sier også at det har vært så mye innbyggd frustrasjon og at han mangler teknikker for å takle sine følelser.

Ahhhhh, hva skal jeg gjøre nå?

Ingen barn 

Anonymous poster hash: 94a45...d06
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen barn? "Bare gå." Bit tenna dammen og hopp i det, bedre nå enn etter at han har slått hull i hodet på deg.

Anonymous poster hash: fbd0d...0a2

Skrevet

Det at dere ikke har barn tenker jeg at gjør situasjonen veldig mye enklere enn den kunne vært med barn.

Jeg er helt enig med deg i at det ikke skal aksepteres at han tar tak i deg og gjør vondt mot deg fysisk.

Og selv om han trygler og ber, tror jeg han innerst inne ikke har lyst å være sammen med noen som ikke har lyst å være sammen med han, som det virker på meg at du ikke er innstilt på nå.

Likevel kan en kanskje tenke at en time på familievernkontoret kan være nyttig, spesielt med tanke på mannen sine problemer, som han også selv omtaler.

Lykke til med veien videre, enten det blir på den ene eller andre veien.

Og husk: ikke fortsett noe som du kjenner deg usikker på - det er et dårlig utgangspunkt...

Anonymous poster hash: 52544...bfd

Skrevet

Det er lett å si "bare gå", men hadde det vært så lett hadde du gått for lenge siden, ikke sant?

Finn deg et nytt sted å bo, fortell venner og familie hva som er på gang, og ordne alt det praktiske først. Da er det mye lettere å hoppe i det. Mye tryggere også, når du vet at du har støtte fra de rundt deg

Lykke tIl!

Skrevet

Vær ego og tenk kun på deg selv!Hvis du vil fortsatt ha det sånn så blir du,om ikke så går du..Det er jo ikke lett,men tenk bare på deg selv akkurat nå.Det er du selv som skal ha det bra,er det ikke?Da er det jo ikke verdt å bli om det er det du ikke vil..

Skrevet

Sjarmør det der. Hvordan gå? Åpner døra og trør ut, lukker døra etter seg. 

Anonymous poster hash: cbbd1...4b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...