Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #1 Skrevet 28. juni 2013 Ikke med barn tilstedet såklart, men feks å ta litt amfetamin en helg i mnd om barnet er hos far.. Kun den ene helgen, og ikke noe ellers.. Litt spent på responsen her. Anonymous poster hash: 123b9...d56
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #3 Skrevet 28. juni 2013 Ja, det mener jeg absolutt at man er. Anonymous poster hash: de29b...e81
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #5 Skrevet 28. juni 2013 Ja da er du en dårlig mor! Anonymous poster hash: e3e2d...12b
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #6 Skrevet 28. juni 2013 Er det slik du vil at ungen din skal gjøre når han/hun blir tenåring/voksen? Anonymous poster hash: 9abd9...a3e
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #7 Skrevet 28. juni 2013 Ja. Dårlig mor og et dårlig menneske. Har null respekt for folk som bruker narkotika for "moro skyld"... Anonymous poster hash: 492ef...1ea
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #8 Skrevet 28. juni 2013 Ikke nødvendigvis dårlig mor, MEN det er ikke noe positivt det fører med seg helle, bare en større risiko for alvorlige og negative konsekvenser. Anonymous poster hash: 7a257...aec
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #9 Skrevet 28. juni 2013 Jo, en dårlig mor. Punktum. Jeg brukte selv før. Hver helg når jeg skulle på fest. Amfetamin, kokain, ecstasy... Røyka hasj, marihuana. Tok tabletter og blanda med alkohol. Fra den dagen jeg ble mor for første gang (23 år) var det bom stopp. Nå er jeg straks trebarnsmor, og har nulltoleranse for narkotika, spesielt når det er barn i bildet. Selv om man ikke gjør det når barnet er der, får man langtidsbivirkninger. Og de kan komme snikende, eller plutselig. Narkotika når man har barn er så forkastelig som det kan bli. Egoistisk og korttenkt. To egenskaper som tar seg dårlig ut når man er mor. Anonymous poster hash: 188e8...c05
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 28. juni 2013 #10 Skrevet 28. juni 2013 Det beviser hvertfall at du har dårlig dømmekraft.. mener jeg.. og ofte er nok mangel på dømmekraft med på å forme en som foreldre..og da er jeg nok stygt redd for at svaret på spørsmålet ditt er ; ja
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #12 Skrevet 28. juni 2013 Dine evner som mor tviler jeg på er verken bedre eller dårligere enn andre så lenge du ikke er rusa når du har ansvar for barn. Du gir de sikkert like mye kjærlighet og omsorg som oss andre. Men som forbilde/rollemodell... Vel, ehhh... Her er det masse forbedringspotensiale.... Anonymous poster hash: 46193...d40
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #13 Skrevet 28. juni 2013 Vil også tilføye at ei i familien min kjemper mot barnevernet på tredje året for å få barna sine tilbake. Hun "bruker bare når barna ikke er hjemme" var hennes unnskyldning.. Dette var ihvertfall nok til at bv gikk inn og fjernet barna... Hun dullet og dillet alltid med ungene, de var alltid rene og pene, gode og mette, fikk kos, nuss og oppmuntring av mora, og hun viste alltid at hun elsker barne sine. Barna trodde selv de hadde det greit.. Men nei, siden mora fint kunne finne på å ruse seg når ungene var hos faren gikk bv inn og fjernet ungene.... Just saying.... Anonymous poster hash: 46193...d40
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #14 Skrevet 28. juni 2013 Oh I beg to differ! Koker sikkert ned til flisespikkeri dette her, men på hvilken måte blir man en dårlig mor av å rote med litt speed og whatnots en helg hvor man har barnefri og kun seg selv og tenke på? Og hvor barnet attpåtil er hos andre nære omsorgspersoner?? Ja, for det er jo så jævla mye bedre å drekke seg dritings og rave grøftelangs lissom.. Anonymous poster hash: 2fd32...ded
N.N Skrevet 28. juni 2013 #16 Skrevet 28. juni 2013 Oh I beg to differ! Koker sikkert ned til flisespikkeri dette her, men på hvilken måte blir man en dårlig mor av å rote med litt speed og whatnots en helg hvor man har barnefri og kun seg selv og tenke på? Og hvor barnet attpåtil er hos andre nære omsorgspersoner?? Ja, for det er jo så jævla mye bedre å drekke seg dritings og rave grøftelangs lissom.. Anonymous poster hash: 2fd32...ded Fuck off! Reis dit pepperen gror! Nuff said!
Tabitha Skrevet 28. juni 2013 #17 Skrevet 28. juni 2013 Har vel noe med at man ikke blir trodd på det, at man bare bruker det når barna ikke er der. Det er ikke en spesielt troverdig forklaring.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #18 Skrevet 28. juni 2013 Jeg har null tolleranse for narkotika og barn, har selv misbrukt narkotika i over 6år og har vært rusfri siden 18desember 2010.Jeg sverga den dagen jeg fant ut at jeg var gravid at jeg aldri skulle røre noen form for narkotiske stoffer igjen, ikke så mye som sterke smertestillende tar jeg enda jeg får resept på de.Jeg mener ikke å si at du er en dårlig mor, for det kan jeg egentlig ikke utale meg om.Men jeg mener at det er i slike saker barnevernet skulle vært inne for og sjekket hva som foregår.Har som sagt nulltolleranse for slikt.Har selv en far som er narkoman, og vokst opp med det uten at det har vært så synlig.Men jeg har alltid vist det var noe spesielt med han.Nei jeg skjønner ikke mødre/fedre som har barn og velger og ruse seg.Det kommer jeg nok aldri til og forstå meg på heller. Anonymous poster hash: 49669...398
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #19 Skrevet 28. juni 2013 Jeg som skrev over her, og det er stor forskjell på et menneske som tar amfetamin og ikke - de dagene hun/han ikke tar det. De merker det kanskje ikke der og da selv, men pga serotonin-innholdet i hjernen blir følelsene ganske "flate" etterhvert, i hverdagen. Dette kan tappe seg såpass at man blir likegyldig, deprimert etc. Tålmodigheten blir også dårligere i hverdagen. Det er så mye som er forsket på og dokumentert på dette område, at enhver med sunn fornuft må skjønne at jo, man er faktisk en dårlig mor om man setter seg og sine i denne situasjonen. Jeg er glad jeg ikke hadde barn, den gangen "festlykka" slo meg i ansiktet med et smell. Anonymous poster hash: 188e8...c05
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #20 Skrevet 28. juni 2013 Jeg vet ikke helt.. Jeg tror ikke jeg ville kalt henne en dårlig mor, for man kan jo være flink med ungen sin selv om man misbruker dop. Men på en annen side, så merker jeg på meg selv at etter at jeg ble gravid tenker jeg mye mer på hva som er og hva som ikke er greit. F.eks hva jeg sier, hva jeg gjør, hvordan jeg kler meg, osv. Jeg er veldig opptatt av at folk skal kunne se meg som en mor. Jeg har for eksempel en venninne som røyker hasj, og hun gjorde dette også under graviditeten. Jeg ville nok trolig hatt større respekt for henne som mor om hun ikke røyka. Men er hun en dårlig mor? Usikker på hva jeg mener der.. Anonymous poster hash: adcc5...467
SnekkerPelle Skrevet 28. juni 2013 #21 Skrevet 28. juni 2013 Jeg vil påstå at man er en elendig kvinne om man røyker hasj under svangerskapet!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #22 Skrevet 28. juni 2013 Fra barnets synsvinkel, så ville jeg helt klart mislikt det hvis min mor røykte hasj i flere år. Men jeg ville ikke ha ønsket å bytte henne ut med en annen mor for det... Anonymous poster hash: 11af1...64c
SnekkerPelle Skrevet 28. juni 2013 #23 Skrevet 28. juni 2013 Vi elsker mammaen vår uansett. Rart med det.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #24 Skrevet 28. juni 2013 Jeg kunne aldri tenkt meg å røyke hasj selv og mener det bør være forbudt, men i framtida blir det kanskje vanligere med foreldre som røyker hasj. Det kan endatil hende at de bv-ansatte røyker hasj selv i framtida... Jeg ser at samfunnsutviklingen går i den retningen, dessverre. Anonymous poster hash: 11af1...64c
Skylander Skrevet 28. juni 2013 #25 Skrevet 28. juni 2013 Ei mor som ikke tenker på barnets beste er ei dårlig mor etter min mening. Jeg vil ikke si at en som bruker narkotika har tenkt på det beste for barna av mange ulike årsaker når de bruker slikt, konsekvens-tenking mangler. Legger man sammen dette da, så blir svaret JA antar jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå