Gå til innhold

Greit at en mor kaller datteren


Anbefalte innlegg

Skrevet

For tykkfallen?

 

Anonymous poster hash: 7952f...6e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ?hva betyr det?

 

Anonymous poster hash: f6640...ab8

Skrevet

Tja, kommer an på. Å si det til henne, eller så hun kan høre det, helt klart ikek greit. Å si det i fortrolighet til en venninne eller helsepersonell må derimot være greit. Venninnen min er litt bekymret for sin datter på 12 år som begynner å bli litt lubben, jeg ser ikke noe galt i at hun luftet den bekymringen for meg. Hun er ikke feit, men hun er redd det skal fortsette i feil retning. 



Anonymous poster hash: c29c7...293
Skrevet

Greit, så lenge man ikke gjør det for å kritisere eller få barnet til å føle seg mindre verdt. Om barnet er tykt, vet det om dette selv. Man kan snakke åpent og løsningsorientert om dette, mener jeg.

 

Anonymous poster hash: 21c5d...4ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...