Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #1 Skrevet 28. juni 2013 For tykkfallen? Anonymous poster hash: 7952f...6e1
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #5 Skrevet 28. juni 2013 Hæ?hva betyr det? Anonymous poster hash: f6640...ab8
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #7 Skrevet 28. juni 2013 Tja, kommer an på. Å si det til henne, eller så hun kan høre det, helt klart ikek greit. Å si det i fortrolighet til en venninne eller helsepersonell må derimot være greit. Venninnen min er litt bekymret for sin datter på 12 år som begynner å bli litt lubben, jeg ser ikke noe galt i at hun luftet den bekymringen for meg. Hun er ikke feit, men hun er redd det skal fortsette i feil retning. Anonymous poster hash: c29c7...293
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #8 Skrevet 28. juni 2013 Greit, så lenge man ikke gjør det for å kritisere eller få barnet til å føle seg mindre verdt. Om barnet er tykt, vet det om dette selv. Man kan snakke åpent og løsningsorientert om dette, mener jeg. Anonymous poster hash: 21c5d...4ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå