Gå til innhold

Bare jeg som synes det ikke passer seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært på besøk hos ei venninne og en annen venninne av henne kom på besøk med sin sønn på nesten 3 år. Sønnen ble etter hvert sutrete, og da tok denne venninna opp skjorta, la ham til og begynte å amme ham uten å avbryte samtalen oss voksne imellom. Er det bare jeg som synes at hvis man velger å amme så store barn så bør man gjøre det hjemme?

Anonymous poster hash: 6a23b...412
Videoannonse
Annonse
Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Wow... Hadde syntes det var litt spesielt ja...

Skrevet

Jeg ammer en på 2,5....men bare foran mannen, søster og muligens mamma. De er jo store, skjønner du ble satt ut.

Anonymous poster hash: 92e41...330
Skrevet

Jeg hadde også blitt satt ut av noe slikt!

Anonymous poster hash: 8597d...323

Skrevet

Nei, jeg er enig. Det er faktisk bare ekkelt.

Skrevet

For noen år siden satt ei dame og ammet babyen sin på lekeplassen. Da kom det andre barnet hennes som så ut til å være i 3 års alderen den andre puppen. Hva med ei vannflaske til størstemann?

Anonymous poster hash: 0e9f3...f72
Skrevet

Æsj..... Er mødrene som har et problem, prøver sikkert desperat å beholde babyen sin lengst mulig.

Anonymous poster hash: f8912...fae

Skrevet

Jeg hadde sikkert løftet ett øyenbryn eller to, men ordene upassende eller ekkelt hadde jeg ikke knyttet til hendelsen.

Skrevet

Jeg hadde sikkert løftet ett øyenbryn eller to, men ordene upassende eller ekkelt hadde jeg ikke knyttet til hendelsen.

Synes ikke det er direkte ekkelt, men synes ikke det passer seg offentlig på lik linje med råklining med mannen, dobesøk og andre private ting.

Anonymous poster hash: 6a23b...412

Gjest Skofantomet
Skrevet

Det er jo spesielt, tror jeg hadde blitt litt sjokkert ja.

Skrevet

Enig. Det hadde vært upassende i mine øyne dersom det var ute i offentlighet( fordi mange blir støtt), men ikke her siden det var hjemme hos en venninne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...