Gå til innhold

Linni Meister og morsrollen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun virker så krampaktig når hun skal fortelle om hvordan hun har det som mamma. Skinner godt igjennom at hun ikke synes det er veeldig gøy. Mest opptatt av penger, klær og rike menn. 

Anonymous poster hash: d5601...1e2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjesp! 

Anonymous poster hash: ef8d8...154
Skrevet

Tenker hun på noe i det hele tatt? 

Anonymous poster hash: 04de8...ced
Skrevet

Jeg syns hun virker som en fantastisk mamma jeg. Full av kjærlighet, omsorg og stolthet ovenfor lille Dennis :)

Anonymous poster hash: 19fb7...7a1

Skrevet

Herregud, HI.....Gjør det vondt?

Anonymous poster hash: bc059...67b

Skrevet

Synes ikke dama virker så ille jeg.

Likte henne ikke i det hele tatt før, men fått mer og mer sansen for henne.

Anonymous poster hash: 9666c...38e
Skrevet

Enig. Hun er mye borte fra barnet sitt, reiser jo alle plasser...... Kunne aldri reist så mye vekk fra mitt barn. Og hun har jo bare 1 barn også. Tipper hun vært på 10-15 lange utenlandsk turer siden sønnen kom til. 

!!

Anonymous poster hash: 9ffba...f19
Gjest Skofantomet
Skrevet

Enig. Hun er mye borte fra barnet sitt, reiser jo alle plasser...... Kunne aldri reist så mye vekk fra mitt barn. Og hun har jo bare 1 barn også. Tipper hun vært på 10-15 lange utenlandsk turer siden sønnen kom til.

!!

Kunne det falle deg inn at vi er forskjellige?

Skrevet

Hvor ser dere henne da? Siden dere vet så mye?

Anonymous poster hash: ec930...0b3

Skrevet

!!

:) Vi er alle forskjellige ja, men de fleste små barn har vel ikke behov for å bli nedprioritert. Når det er sagt så verken kjenner jeg eller vet jeg nok om dama til å kunne utale meg om henne.

Anonymous poster hash: 1f8ff...c20

Gjest Skofantomet
Skrevet

!!

:) Vi er alle forskjellige ja, men de fleste små barn har vel ikke behov for å bli nedprioritert. Når det er sagt så verken kjenner jeg eller vet jeg nok om dama til å kunne utale meg om henne.

Anonymous poster hash: 1f8ff...c20

Åja, såklart, ungen kommer først, alltid. Var det sånn det var? En kan fortsatt være en super mamma selv om en reiser mye ;)

Skrevet

Selvfølgelig kommer ungen først ! ALLTID !

Anonymous poster hash: 1684e...541
Skrevet

Dennis har jo en pappa også da..! Mulig hun reiser bort når han er hos pappaen sin? Uansett reiser hun jo mye i jobben, så når hun har fri har hun vel fri-fri og masse tid til å være mamma :) Syns hun er flink jeg, hun gjør så godt hun kan, og Dennis ser lykkelig ut :)

Anonymous poster hash: 19fb7...7a1

Skrevet

Synes det stråler kjærlighet og omsorg ut av hele dama. Hun er en flott person. 

Anonymous poster hash: 24c20...eab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...