Gå til innhold

Gravid og NULL sexlyst-normalt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 12, og har hatt sex med mannen 1 (!!) gang siden jeg ble gravid :-( Jeg har ikke lyst til å kysse nesten heller, og jeg får helt avsmak ved tanken på sex. Jeg tenker at om dette skal vare i 6 mnd til, så er det ikke lett å være mann.. 

flere som har hatt det slik?Når ga det seg evt? 

Anonymous poster hash: 21859...950
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 12, og har hatt sex med mannen 1 (!!) gang siden jeg ble gravid :-( Jeg har ikke lyst til å kysse nesten heller, og jeg får helt avsmak ved tanken på sex. Jeg tenker at om dette skal vare i 6 mnd til, så er det ikke lett å være mann..

flere som har hatt det slik?Når ga det seg evt?

Ikke første gangen, da var jeg sexgal :P Men siste gangen var jeg sånn, da varte det dessverre til etter fødselen, hadde sex max ti ganger..

Anonymous poster hash: 502e0...74a

Skrevet

Jeg har hatt det slik fra uke 25, føler meg tung, feit og stygg. I tillegg er magen så følsom at jeg syns de fleste sexstillinger er ubehagelig. Jeg fortalte mannen hvordan jeg følte det og han sa det var helt greit for han at vi droppet sexen.

Han dusjer og bader lenge for tiden så han ordner heldigvis ut selv :P

(jeg hadde det slik forrige svangerskap også, noen uker etter fødselen var sexlivet vårt helt fint igjen)

Anonymous poster hash: df4bd...696

Skrevet

Jeg har hatt det slik fra uke 25, føler meg tung, feit og stygg. I tillegg er magen så følsom at jeg syns de fleste sexstillinger er ubehagelig. Jeg fortalte mannen hvordan jeg følte det og han sa det var helt greit for han at vi droppet sexen.

Han dusjer og bader lenge for tiden så han ordner heldigvis ut selv :P

(jeg hadde det slik forrige svangerskap også, noen uker etter fødselen var sexlivet vårt helt fint igjen)

Anonymous poster hash: df4bd...696

Men uke 25 er jo lenge til. og da har man jo fått mage og blitt større. Så da skjønner jeg det litt bedre.. men jeg er jo akkurat som før jeg, ikke noe mage eller noe. Men ingen lyst på noe!! :-(

Skrevet

Har hatt null sexlyst i alle mine tre svangerskap. Fra begynnelse til slutt.

Sikkert tøft å være mann ja, men han klager ikke. Ordner seg for (med) egen hånd.

Anonymous poster hash: b93cc...364

Skrevet

heeeeelt normalt. det kan gå begge veier :-) har heller ikke lyst. og blir ofte sint når han kommer for å kysse og klemme. men.. d går seg til. bare så irriterende å ha dårlig samvittighet. :-)

Skrevet

Da jeg var gravid med nr 1 hadde jeg kjempe lyst på sex hver dag. Nå, med nr 2 har jeg ikke lyst i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 7bf79...d60
Skrevet

Huff ja det har vært dårlig med sexlysten her i husét også:( Nå er jeg 30 uker på vei og samboeren synes det er greit at vi ikke har så ofte sex. Er vanskelig å få til pga bekkenløsning og stor mage uansett. Føler meg heller ikke så attraktiv med den store magen, ikke akkurat flidd bikinilinje og hoven mus.

Samboer har investert i løsmus til 1000kr og det støtter jeg han helt i. Han visste at det kom til å bli lite sex under graviditet og etterpå. Så får han kose seg med den;) men jeg har gitt han en del blowjobs som plaster på såret også.

Anonymous poster hash: 65401...ae7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...