Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #1 Skrevet 28. juni 2013 Så nå blir jeg pent nødt til å tenke godt over hva jeg kjøper fremover. Veldig solide leker som tåler mye hard leking, kopper og fat som ikke knuses, ikke noe pynt med mindre det er noe som tåler å lekes med osv.. Men hvor finner jeg uknuselige kopper og fat som er fine og se på da? Sånn at det ikke ser typisk barneaktig ut? Kunne nesten tenkt meg sånn sink eller hva det var de hadde før i tiden Anonymous poster hash: d86c7...d25
Ennai Skrevet 28. juni 2013 #2 Skrevet 28. juni 2013 Mulig europris har i plast. Se der hvis du er desperat;-)
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #3 Skrevet 28. juni 2013 Er det en grunn til at han knuser alt? Anonymous poster hash: c2517...95b
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #4 Skrevet 28. juni 2013 plast fungerer alltid:) Det finnes faktisk mye OK iplast! Anonymous poster hash: 765fe...551
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #5 Skrevet 28. juni 2013 Dette høres helt rart ut...har du ingen kontroll på han? Her ser det ut som du må trø til med litt hard oppdragelse for å få slutt på oppførselen hans. Det er ikke normalt at en på 4 år skal (og får lov) til å knuse og ødelegge. Er det noen spesiell grunn til at det er slik? Anonymous poster hash: dd68f...b0b
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #6 Skrevet 28. juni 2013 Jeg tenker at du begynner i "feil" ende. Gutten er 4 år, og mer enn stor nok til å forstå at man ikke kam ødelegge alt rundt seg. Jeg syns ikke du skal legge til rette for den type adferd ved å spesialtilpasse huset på den måten. ødelegger han leker, vel da har han til slutt ingen igjen. Knuser han fat og kopper, så må han få babykopp og babyfat, siden hn oppfører seg som en baby. Anonymous poster hash: c3c6c...3f5
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #7 Skrevet 28. juni 2013 Er det en grunn til at han knuser alt? Anonymous poster hash: c2517...95b Dårlige gener og dårlig syn Jeg var selv slik som liten. Ødela alt jeg tok i (ting datt rett og slett i stykker i hendene mine, sier foreldrene mine), vimset borti alt når jeg gikk eller fordi jeg satt litt urolig. Var ifølge mine foreldre veldig irriterende som ødela alt, og jeg skjønner jo nå hva de mener Anonymous poster hash: d86c7...d25
bønni Skrevet 28. juni 2013 #8 Skrevet 28. juni 2013 Rice har mye fint i hard plast, se feks her https://www.kitchn.no/Search.aspx?Cat=7&Search=rice
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #9 Skrevet 28. juni 2013 Hvorfor antar flere av dere automatisk at det er snakk om en gutt ? Fordommer ? Anonymous poster hash: c0518...c2f
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #10 Skrevet 28. juni 2013 Hvorfor antar flere av dere automatisk at det er snakk om en gutt ? Fordommer ? Anonymous poster hash: c0518...c2f Ja, naturlig nok så er årsaken helt naturlige fordommer og vanetenkning. Anonymous poster hash: d3f8d...34d
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #11 Skrevet 28. juni 2013 Dårlig syn? Har du gjort noe med det da? Anonymous poster hash: dd68f...b0b
Major HotLips Houlihan Skrevet 28. juni 2013 #12 Skrevet 28. juni 2013 Ettåringen her har en lei tendens til å hive alt i gulvet og hun har knust sin porsjon plastfat og plastkopper, men de hun ikke har klart å knuse er de fra Rice så de kan jeg anbefale
MammantilNurket Skrevet 28. juni 2013 #14 Skrevet 28. juni 2013 Er det en grunn til at han knuser alt? Anonymous poster hash: c2517...95b Dårlige gener og dårlig syn Jeg var selv slik som liten. Ødela alt jeg tok i (ting datt rett og slett i stykker i hendene mine, sier foreldrene mine), vimset borti alt når jeg gikk eller fordi jeg satt litt urolig. Var ifølge mine foreldre veldig irriterende som ødela alt, og jeg skjønner jo nå hva de mener Anonymous poster hash: d86c7...d25 Har dere sjekket synet, da? Har h*n briller? Hvordan går det i barnehagen?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #15 Skrevet 28. juni 2013 Marimekko har solide tallerkener! Anonymous poster hash: 88384...eb7
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #16 Skrevet 28. juni 2013 Med mindre barnet ditt har synsproblemer synes jeg er det underlig at en 4-åring knuser mye rundt seg. Her vet gutten at 1) ødelagte leker blir ikke erstattet; 2) knuses noe kjøkkenting må han være med å rydde; 3) knuses andre ting (uten at det er et klart uhell) blir mamma sur og forventer en unnskyldning. Han ble 4 å februar. Vi har enda til gode å treffe på situasjon 3. Ellers er det som kan fremkalle knusing (som å kaste ball innendørs) forbudt. På min side passer jeg på å ikke ha mye pyntegjenstander rundt omkring. Men vi har ørten elektroniske duppeditter som ligger fritt frem. Anonymous poster hash: 63053...372
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå