Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #1 Skrevet 28. juni 2013 Jeg giftet meg for noen uker siden, bare 2 kvelder før bryllupet ringer forloveren min og sier at hun har fått tak i kjole. AKKURAT som min brudekjole, var samme kjole bare at den var i samme farge. Jeg ble rett og slett så satt ut at jeg ikke klarte å si ifra! Var utrolig kjedelig å ha på seg lik kjole som forloveren når det er du som er bruden! Skulle jo selvfølgelig sagt ifra og angrer meg veldig men er av den personen som er redd for å såre eller tråkke noen på tærne og det fikk jeg igjen for på bryllupsdagen min :/ Kom på det når jeg leste om en forlover som hadde fått beskjed om at hun ikke måtte være finere enn bruden på håret. Husk ihvertfall på å ikke bruke lik kjole! Kjolen min var en ordentlig brudekjole og hun hadde kjøpt samme type kjole men på " ball avdelingen" Anonymous poster hash: 86c11...1a4
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #2 Skrevet 28. juni 2013 Mente selvfølgelig at hun kjøpte akkurat lik kjole men i en annen farge. Hi Anonymous poster hash: 86c11...1a4
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #4 Skrevet 28. juni 2013 Hun må jo være et brødhue og du burde kvitte deg med henne! Helt uhørt! Jeg har aldri hørt om noe sånt engang! Anonymous poster hash: 281a3...eeb
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #5 Skrevet 28. juni 2013 Jeg giftet meg for noen uker siden, bare 2 kvelder før bryllupet ringer forloveren min og sier at hun har fått tak i kjole. AKKURAT som min brudekjole, var samme kjole bare at den var i samme farge. Jeg ble rett og slett så satt ut at jeg ikke klarte å si ifra! Var utrolig kjedelig å ha på seg lik kjole som forloveren når det er du som er bruden! Skulle jo selvfølgelig sagt ifra og angrer meg veldig men er av den personen som er redd for å såre eller tråkke noen på tærne og det fikk jeg igjen for på bryllupsdagen min :/ Kom på det når jeg leste om en forlover som hadde fått beskjed om at hun ikke måtte være finere enn bruden på håret. Husk ihvertfall på å ikke bruke lik kjole! Kjolen min var en ordentlig brudekjole og hun hadde kjøpt samme type kjole men på " ball avdelingen" Anonymous poster hash: 86c11...1a4 Lite hyggelig av forloveren, men galskap å ikke si i fra.Gikk dere bare rundt med like kjoler da? Anonymous poster hash: 53677...44d
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #6 Skrevet 28. juni 2013 Huff det var trist på deres dag, skjønner deg godt HI! Anonymous poster hash: ff8cf...b0b
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #7 Skrevet 28. juni 2013 Mange bruder vil jo gjerne at forloveren skal ha kjole som står i stil til brudens. Her gikk forloveren kansje litt langt, men med en helt annen farge, kansje uten slør ol tipper jeg det var liten tvil om hvem som var bruden. Det var nok gjort for å være snill. HI skulle sakt ifra med en gang. Nå bør hun aldri nevne det. Anonymous poster hash: b2b89...594
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #8 Skrevet 28. juni 2013 Troll Anonymous poster hash: f8e49...c5b
TPK Skrevet 28. juni 2013 #9 Skrevet 28. juni 2013 Det var jo veldig drøyt og frekt av henne. Men du burde sagt fra! Men det var nok hun som følte (burde følt) seg dum, for alle så jo at hun hadde make kjole som deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå