Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 28. juni 2013 #1 Skrevet 28. juni 2013 Hehe...vanskelig å formulere seg riktig... Jeg har jo nå to barn med en arabisk mann, som da er gylden og fin i huden. Sønnen vår har litt sånn olivenfarget hud, men er ganske lys i vinterhalvåret. Datteren vår er nå to uker, og generelt lysere enn broren. Både helsepersonell og fremmede (på Rema o.l. ) har spurt om hun har gulsott. De har testet med sånn måler tre ganger på sykehuset, alle gangene med utslag langt under grensen. Så det har hun da altså ikke. Jeg prøver å forklare at faren er litt mørk/gylden, og at det nok er derfor, men det virker som alle bare jatter med for de vil liksom ikke slippe temaet gulsot likevel. Jeg kjenner at jeg begynner å bli litt irritert, og det er muligens på grunn av hormoner, men jeg føler meg nesten fornærmet. Hun er langt fra GUL, bare litt gylden, og selvsagt veldig søt Noen med lignende erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #2 Skrevet 28. juni 2013 Sønnen min har olivenfarget hud. Folk har påpekt at han har en gyllen glød, men de har aldri sagt noe negativt eller nevnt gulsott. Bare kos deg med den søte jenta di du og glem de folka der som ikke eier folkeskikk! Anonymous poster hash: 3391c...612
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 28. juni 2013 #3 Skrevet 28. juni 2013 Det har du egentlig helt rett i Forresten, unnskyld meg... Spørsmålet gjelder selvfølgelig også dere mødre som er gyldne i huden!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #4 Skrevet 28. juni 2013 Jeg er selv gylden, har norsk far og brasiliansk mor. Mamma fikk høre det da jeg var nyfødt, og jeg har fått høre det ned begge mine to jenter. Ingen av oss har hatt gulsott eller sett påfallende gule ut. Bare gyldne, som du sier. Tror mange, kanskw spesielt av de litt eldre, barnepleierne og sykepleierne/jordmødrebe rett og slett bare mangler erfaring med andre hudfarger og ulike toner. Jeg har den dag i dag gul undertone i huden, akkurat som mange hvite har rosa undertone uten å ha rosasecea Anonymous poster hash: 58000...d38
Monajenten Skrevet 28. juni 2013 #5 Skrevet 28. juni 2013 Nydelig gutt men ditt fulle navn kommer opp så jeg hadde slettet linken.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 28. juni 2013 #6 Skrevet 28. juni 2013 Det har du egentlig helt rett i Forresten, unnskyld meg... Spørsmålet gjelder selvfølgelig også dere mødre som er gyldne i huden! Den første var til første anonym over her.
mams87 Skrevet 28. juni 2013 #7 Skrevet 28. juni 2013 Nydelig gutt men ditt fulle navn kommer opp så jeg hadde slettet linken. Tusen takk det var det jeg tenkte, har allerede slettet den
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 28. juni 2013 #8 Skrevet 28. juni 2013 Nydelig gutt men ditt fulle navn kommer opp så jeg hadde slettet linken. Tusen takk det var det jeg tenkte, har allerede slettet den Aha, det var derfor jeg ikke fikk lov å sitere svaret ditt. Kjempefin gutt da
mams87 Skrevet 28. juni 2013 #9 Skrevet 28. juni 2013 Nydelig gutt men ditt fulle navn kommer opp så jeg hadde slettet linken.Tusen takk det var det jeg tenkte, har allerede slettet den Aha, det var derfor jeg ikke fikk lov å sitere svaret ditt. Kjempefin gutt da hehe, ja...det var nok det ja ... tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå