Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #1 Skrevet 28. juni 2013 Hva kan hjelpe,mot jeg er moden? Anonymous poster hash: eed6b...24d
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #2 Skrevet 28. juni 2013 Skjønner ikke helt om du sier at du er moden eller at du vil bli det, men du bør vente til juli... Kanskje stresse ned, slappe av og ikke håpe for mye setter i gang noe, så får du ikke to ekstra uker med permisjon likevel? Hvis du er moden er det sex, bryststimulering og kanskje akupunktur, pluss andre ting som kan sette i gang kynnere... Lykke til. Jeg for min del sitter her og prøver å holde inne til juli Anonymous poster hash: aa22d...28f
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #3 Skrevet 28. juni 2013 Hege, joda jeg bør det men er så lei så lei.... Akupunktur får jeg, og sex er jo harmløst uansett.... Får prøve det Aner ikke om jeg er moden, ingen har sjekka Anonymous poster hash: eed6b...24d
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #4 Skrevet 28. juni 2013 Og jeg er fem dager på overtid og gruer meg som en hund. Var inne på føden i natt med rier men det stoppet opp. Håper jeg overlever neste uke. Sååå lei av å gå å grue meg heeele tiden. Anonymous poster hash: dc1ff...307
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #5 Skrevet 28. juni 2013 Hege, joda jeg bør det men er så lei så lei.... Akupunktur får jeg, og sex er jo harmløst uansett.... Får prøve det Aner ikke om jeg er moden, ingen har sjekka Anonymous poster hash: eed6b...24d Få mannen til å sjekke! Anonymous poster hash: fd64e...39f
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #6 Skrevet 28. juni 2013 Og jeg er fem dager på overtid og gruer meg som en hund. Var inne på føden i natt med rier men det stoppet opp. Håper jeg overlever neste uke. Sååå lei av å gå å grue meg heeele tiden. Anonymous poster hash: dc1ff...307 Så kjedelig Håper du snart får møte babyen din da Anonymous poster hash: eed6b...24d
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #7 Skrevet 28. juni 2013 Hege, joda jeg bør det men er så lei så lei.... Akupunktur får jeg, og sex er jo harmløst uansett.... Får prøve det Aner ikke om jeg er moden, ingen har sjekka Anonymous poster hash: eed6b...24d Få mannen til å sjekke! Anonymous poster hash: fd64e...39f Ha ha, han sliter med å ha vanlig sex om ikke han skal virkelig opp å hilse på ;-) men med alle disse magesmertene og kynnere hele døgnet så Bør noe være klart Anonymous poster hash: eed6b...24d
MammantilNurket Skrevet 28. juni 2013 #8 Skrevet 28. juni 2013 Har det helt motsatt! Skal inn for KS neste uke og VIL IKKE gå i fødsel nå. Lister meg rundt og skvetter himmelhøyt hver gang det kommer en kynner, unngår trapper og sterk mat, men har ikke klart å gi opp sex
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #9 Skrevet 28. juni 2013 Har det helt motsatt! Skal inn for KS neste uke og VIL IKKE gå i fødsel nå. Lister meg rundt og skvetter himmelhøyt hver gang det kommer en kynner, unngår trapper og sterk mat, men har ikke klart å gi opp sex Heldige du som har en dato ;-) Har ikke hatt sex på kjempelenge pga bekkenløsning, men i kveld ofrer jeg meg! Anonymous poster hash: eed6b...24d
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #10 Skrevet 28. juni 2013 Åh, heldiggris som klarer å ha sex, har ikke hatt sex på 5 måneder nå pga ekstrem bekkenløsning, holder på å gå på veggene... Jeg er veldig klar for å gå i fødsel, håper baby kommer to-tre uker før termin. Anonymous poster hash: 44369...2ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå