Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #1 Skrevet 28. juni 2013 Jenta mi har nesten ned til rumpa og alle kommenterer hvor langt det er og at det så tykt og fint til at hun er så liten. Er det så unormalt å ha så langt hår når de er så små? Anonymous poster hash: d0b1e...85c
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #2 Skrevet 28. juni 2013 Ikke så vanlig for nordmenner, men vanlig blant utlendinger som er litt mørke. Anonymous poster hash: f6f1f...e0f
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #3 Skrevet 28. juni 2013 Jenta mi hadde slik, jeg hadde det også som barn. Da hun var 15 mndr var håret plagsomt langt, klippet det da halvlangt. Ved 2,5 år måtte hun alltid sove med flette pga det gikk ned til rumpa. Ved 3,5 år klippe vi av halvparten og da hadde hun hår nedenfor albuene. Helt vanlig skandinavisk lys jente Anonymous poster hash: 9cc2b...f4a
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #4 Skrevet 28. juni 2013 Ja, jenta vår er helt lys, med litt rødskjær i håret. Storesøster hadde også ned til rumpa, men hun er 4. Har klippet henne nå da så det går til midt på ryggen. HI Anonymous poster hash: d0b1e...85c
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #5 Skrevet 28. juni 2013 For et langt hår jentene deres har! Jenta mi har arvet min sin hårmanke da jeg var lita. Hun har fortsatt kort hår og får såvidt til musefletter. Har kun klippet det 3x og da ble det bare klippet 2-3 cm. Men jeg har jo sett på de i bhg og venninners unger at det varierer veldig. Noen har langt, tykt hår mens andre har så lite som min jente. Gleder meg til håret hennes blir så langt at jeg kan flette det:) Anonymous poster hash: 8d1fe...6b8
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #6 Skrevet 28. juni 2013 Min jente har krøller som går til litt under skuldrene. Når det er vått ser man at håret nesten går halvveis ned på ryggen. Sammenliknet med de i bhg så har min jente forholdsvis langt hår, men tynt. Anonymous poster hash: 756ea...e4f
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #7 Skrevet 28. juni 2013 Her har lillesøster krøllete hår til skuldrene, kort lugg. Når det er vått og jeg grer det ut er det jo lenger, men det krøller seg opp. Ser ingen grunn til å spare det lenger enn det når hun er så lita, hun har jo ingen glede av håret, det blir bare i veien ved lek, det skal gres, stelles, settes opp osv... Storesøster som begynner på skolen til høsten har litt lenger hår, til nedsiden av skulderbladene omtrent, kort lugg. Lang lugg får vi spare til når de selv ytrer ønske om det og selv synes det er greit å alltid ha spenner eller strikk i det for å få det vekk fra øynene og ansiktet ved lek og aktivitet. Anonymous poster hash: e59e8...69e
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #8 Skrevet 28. juni 2013 Min jente har masse krøller, så håret dekket bare nakken litt. Men når det var vått gikk det rett under skuldrene. Ikke særlig tykt hår da, men nå, som 3 åring har hun hår ned til midjen når det er vått og endelig begynt å få ganske tykt hår. Det er bra gjort i vår familie, hvor jeg er den eneste "hårfagre". Min søster hadde fremdeles "babyhår" når hun var 5 år gammel. Anonymous poster hash: 9b4d9...6af
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #9 Skrevet 28. juni 2013 Jenta mi er nøyaktig 2,5år nå. Hun har hår ned til skulderbladene. Luggen begynner endelig å bli så langt at jeg får det med i strikken Storesøster derimot, da hun var 2,5 år var det neste blankpolert oppå huet Anonymous poster hash: fa2b8...d3d
*Lissi* Skrevet 28. juni 2013 #10 Skrevet 28. juni 2013 Datteren min er ganske nøyaktig 2,5 år og har hår et stykke ned på ryggen. Har klippet det noen ganger også. Og panneluggen er nesten like lang. Eldste søsteren hadde lenger hår på den tiden hugser jeg. Har et par venninner som har barn som har hatt kjempe langt hår på den alderen. Er jammen stor forskjell på barn.
MillaLilla Skrevet 29. juni 2013 #11 Skrevet 29. juni 2013 Til midt på ryggen, omtrent. Må klippe henne ganske ofte så det ikke skal bli for langt, og nå er det vel på tide igjen
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #12 Skrevet 29. juni 2013 Ikke så veldig tykt hår her enda, men jeg har klippet henne et par ganger i bob frysyre. Venter på at luggen og alt blir like langt før jeg skal spare litt lengde på det. Synes det blir så fjonete med langt hår som ikke er jevnt.. Anonymous poster hash: afda3...eab
Soleie m/3 gull :) Skrevet 29. juni 2013 #13 Skrevet 29. juni 2013 Ååå, så heldig dere er . Min jente er snart 2 år, og hun har ikke noe hår enda når begynte håret deres og vokse? Har de alltid hatt hår?
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #14 Skrevet 29. juni 2013 Har så vidt stussa dei tynne tustane for å få litt meir fasong, og då rett det til skulderblada i utkjemma våt tilstand. Slik ser jamaldrande jenter i barnehagen ut og, så hårmanken til jenta di er nok over snittet Anonymous poster hash: 575f0...061
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #15 Skrevet 29. juni 2013 Jenta mi har når til litt nedenfor skuldrene, tykt og med fall i. Lengre hår til barn synes jeg er upraktisk og utrolig stygt. Men det er nå min mening:-) Anonymous poster hash: 93558...297 Anonymous poster hash: 93558...297
Line-mamma til to herlige Skrevet 29. juni 2013 #16 Skrevet 29. juni 2013 Jenta mi blir 2 , å har veldig lite hår:/ har små krøller over hele hode men ingen lengde... Venter fælt på at det håret hennes skal groo!
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #17 Skrevet 29. juni 2013 svarer selvm om jeg ikke har jente. gutten min hadde nok hatt hår langt under rumpa om jeg ikke hadde klippet det. han er 2,5, og har krøller til skuldrene. han kom ut med et par cm hår. så hadde han vært jente ville det nok vært korketrekkere til et stykke ned på ryggen nå ja. Anonymous poster hash: 70b68...2ab
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #18 Skrevet 29. juni 2013 Det er ikke så ofte at håret vokser så fort at de har ned til rumpa når de er bare 2,5 år. Jenta mi har hår ned til rumpa nå, hatt det fra hun var 4 år cirka. De aller fleste har omtrent til skuldrene eller litt lenger når de er 2-3 år hvis de ikke klippes da. Anonymous poster hash: b2bc9...a7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå