Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #2 Skrevet 28. juni 2013 Frøken anonym har selvtillit så det holder. Anonymous poster hash: 9bb05...446
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #4 Skrevet 28. juni 2013 Sug lut, Poetica fra tryll, mammantilnurket og mamman til w & a Anonymous poster hash: 64eb5...fad
Monajenten Skrevet 28. juni 2013 #6 Skrevet 28. juni 2013 Sug lut, Poetica fra tryll, mammantilnurket og mamman til w & a Anonymous poster hash: 64eb5...fad Signerer her! Vil tro Elsker livet også, og fra min side er det ihvertfall ment positivt da jeg mener at alle disse er trygge på seg selv!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #7 Skrevet 28. juni 2013 Anonymous poster hash: 86528...867 Elsker livet. Sug lut. Mamman til nurket. Sommerfrisk. Gråsonen. Anonymous poster hash: 0d7e0...858
khm Skrevet 28. juni 2013 #8 Skrevet 28. juni 2013 Må jo være meg det. En mann som tør å stå med ferdiglagd gulrotkake når fruen kommer hjem ifra jobb må ha selvtilliten i orden!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #9 Skrevet 28. juni 2013 Må jo være meg det. En mann som tør å stå med ferdiglagd gulrotkake når fruen kommer hjem ifra jobb må ha selvtilliten i orden! Hva f.har det med saken å gjøre? Ville du bare skryte av at du har bakt en gulrotkake? Merkelig innspill. .. Anonymous poster hash: 0d7e0...858
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 28. juni 2013 #10 Skrevet 28. juni 2013 Khm skal i hvertfall ha kred for å stå ut med oss kaklehøner!
Gjest Yzma Skrevet 28. juni 2013 #11 Skrevet 28. juni 2013 Må jo være meg det. En mann som tør å stå med ferdiglagd gulrotkake når fruen kommer hjem ifra jobb må ha selvtilliten i orden! Selvtilliten i orden eller vettet? C: Luten, Captain Hindsight, Elsker Livet og <3<3<3Mine<3<3<3(?)
khm Skrevet 28. juni 2013 #12 Skrevet 28. juni 2013 Må jo være meg det. En mann som tør å stå med ferdiglagd gulrotkake når fruen kommer hjem ifra jobb må ha selvtilliten i orden! Hva f.har det med saken å gjøre? Ville du bare skryte av at du har bakt en gulrotkake? Merkelig innspill. .. Anonymous poster hash: 0d7e0...858 Spørsmålet var hvem som har best selvtillit, det synes jeg at selv har så derfor svarte jeg. Kaken la jeg til for å svare på en kødd måte siden tråden sikkert ikke er så høytidelig...noe jeg ikke kan si om enkelte dibbere:p
Gjest Yzma Skrevet 28. juni 2013 #13 Skrevet 28. juni 2013 Må jo være meg det. En mann som tør å stå med ferdiglagd gulrotkake når fruen kommer hjem ifra jobb må ha selvtilliten i orden! Hva f.har det med saken å gjøre? Ville du bare skryte av at du har bakt en gulrotkake? Merkelig innspill. .. Anonymous poster hash: 0d7e0...858 ..eksempel på en som ikke har selvtilliten så høyt oppe...
khm Skrevet 28. juni 2013 #14 Skrevet 28. juni 2013 Må jo være meg det. En mann som tør å stå med ferdiglagd gulrotkake når fruen kommer hjem ifra jobb må ha selvtilliten i orden! Selvtilliten i orden eller vettet? C: Luten, Captain Hindsight, Elsker Livet og <3<3<3Mine<3<3<3(?) Man kan egentlig undres
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #15 Skrevet 28. juni 2013 Må jo være meg det. En mann som tør å stå med ferdiglagd gulrotkake når fruen kommer hjem ifra jobb må ha selvtilliten i orden! Hva f.har det med saken å gjøre? Ville du bare skryte av at du har bakt en gulrotkake? Merkelig innspill. .. Anonymous poster hash: 0d7e0...858 ..eksempel på en som ikke har selvtilliten så høyt oppe... Sier du... Anonymous poster hash: 0d7e0...858
PintSizedDictator Skrevet 28. juni 2013 #16 Skrevet 28. juni 2013 Luten, Pashla, Tyrkisk Pepper, Elsker Livet....Og sikkert fler. Man kjenner seg selv best:)
Poetika med K Skrevet 28. juni 2013 #17 Skrevet 28. juni 2013 Må jo være meg det. En mann som tør å stå med ferdiglagd gulrotkake når fruen kommer hjem ifra jobb må ha selvtilliten i orden! Ja, enten det eller så er han homo
Elsker livet Skrevet 28. juni 2013 #18 Skrevet 28. juni 2013 Må jo være meg det. En mann som tør å stå med ferdiglagd gulrotkake når fruen kommer hjem ifra jobb må ha selvtilliten i orden! Med all respekt , på kvinnfolks utakknemlige vis, lurer jeg på hvorfor du ikke lagde snikkerskake når du først skulle ta deg bryet?
khm Skrevet 28. juni 2013 #19 Skrevet 28. juni 2013 Må jo være meg det. En mann som tør å stå med ferdiglagd gulrotkake når fruen kommer hjem ifra jobb må ha selvtilliten i orden! Ja, enten det eller så er han homo Nei jeg er nok litt for glad i hun kjønnet
khm Skrevet 28. juni 2013 #20 Skrevet 28. juni 2013 Må jo være meg det. En mann som tør å stå med ferdiglagd gulrotkake når fruen kommer hjem ifra jobb må ha selvtilliten i orden! Med all respekt , på kvinnfolks utakknemlige vis, lurer jeg på hvorfor du ikke lagde snikkerskake når du først skulle ta deg bryet?Fordi vi begge liker gulrotkake?
Elsker livet Skrevet 28. juni 2013 #21 Skrevet 28. juni 2013 (endret) Må jo være meg det. En mann som tør å stå med ferdiglagd gulrotkake når fruen kommer hjem ifra jobb må ha selvtilliten i orden! Med all respekt , på kvinnfolks utakknemlige vis, lurer jeg på hvorfor du ikke lagde snikkerskake når du først skulle ta deg bryet?Fordi vi begge liker gulrotkake? Skal ikke nekte for at det er den beste kaken uten sjokolade. Toro eller fra bunn? Løsnet den fra kakeformen? Endret 28. juni 2013 av Elsker livet
khm Skrevet 28. juni 2013 #22 Skrevet 28. juni 2013 Må jo være meg det. En mann som tør å stå med ferdiglagd gulrotkake når fruen kommer hjem ifra jobb må ha selvtilliten i orden! Med all respekt , på kvinnfolks utakknemlige vis, lurer jeg på hvorfor du ikke lagde snikkerskake når du først skulle ta deg bryet?Fordi vi begge liker gulrotkake? Skal ikke nekte for at det er den beste kaken uten sjokolade. Toro eller fra bunn? Løsnet den fra kakeformen? Hehe, fikk denne tråden til å bli en kake tråd Det var ifra bunn ja og løsnet helt fint ifra formen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå