Gå til innhold

Har dere også en venninne som "kopierer"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er skikkelig fjortis, men jeg har en venninne som kopierer meg på nesten alt! Pleier egentlig ikke å bry meg om sånt, men det er litt irriterende når det er så åpenbart.  Alt fra klær, hus-dekorasjon, parfyme, osv.

Før syntes jeg at det var litt greit at hun på en måte så opp til meg, men nå er jeg for eksempel redd for å vise hva jeg ønsker meg i tilfelle hun går og kjøper det før meg. 

Jeg vet, det er dumt av meg å bry meg om dette... Gjorde ikke før. Det er sikkert hormonene!

Anonymous poster hash: b2e6b...724
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes vanvittig irriterende og slitsomt ut. Har hun ingen personlighet?

Skrevet

Nei, men jeg har en venninne som blir kopiert av en felles bekjent av oss... det er så opplagt at det blir pinlig. Hun kopierer ALT; holdninger, språk, væremåte og personlighet... Jeg endte opp med å gi henne en real overhøvling i ren irritasjon en gang, så nå holder hun klokelig kjeft i mitt nærvær :P Skjønner ikke hvordan venninna mi holder ut :P

Trøsten er at hun som kopierer er en fryktelig usikker jente, så det er jo egentlig bare synd på henne.

Anonymous poster hash: bf882...fe5
Skrevet

Ja, det er det som er synd...jeg blir irritert men samtidig synes jeg synd på hun...

Anonymous poster hash: e3086...b0c
Gjest LA8PV
Skrevet

Ja, har faktisk det når det kommer til klær og sko. Tar aldri å meg det nyeste og fineste jeg har når jeg er sammen med henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...