Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #1 Skrevet 28. juni 2013 Jeg syns det er tragisk at det sitter folk her i dette forumet, som kun vil lage kvalme, drama og skrive unødvendige kommentarer. Blir helt forskrekket her jeg sitter. Hvor umenneskelige dere kan være. Er det fordi dere ikke ha det bra selv? Sliter dere med et dårlig selvbilde? Klarer ikke dere å sette dere inn i andres følelser? Dere hakker på folk som åpner seg og trenger hjelp. Hvorfor må dere skrive den stygge, unødvendige kommentaren? Finner dere noe glede i å være stygg med andre? Bare lurer for man kan jo ikke lese en tråd uten at men av dere kommenterer noe frekt og sårende. Anonymous poster hash: eb4c1...ca1 Anonymous poster hash: eb4c1...ca1
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #2 Skrevet 28. juni 2013 Kommer an på hva man svarer på. I de fleste tilfeller bør man vise respekt, og har man ikke noe konstruktivt å komme med kan man heller holde fred, men... På tråder som: Er jeg gravid? Har mange symptomer, men har ikke testet - da synes jeg nesten du ber om det. Det er helt umulig å svare på, og det er bare å teste seg. Der man ikke har noen forutsetning til å vite svaret, og man enkelt kan finne det ut selv, ja, da kan det være fristende med en litt syrlig kommentar. Anonymous poster hash: cf4c9...825
Trultemor85 Skrevet 28. juni 2013 #3 Skrevet 28. juni 2013 Enig med dere begge .. Utrolig hvor tøffe i kjeften folk blir her inne. Og det lukter ofte dårlig selvtillit eller sjalusi eller bare ekstrem kjedsomhet.. Men er enig i at folk som spør her om de er gravide er teit. Hvis ikke de selv vet, hvordan kan vi Men lar heller være å svare
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #4 Skrevet 28. juni 2013 Ja, selvfølgelig noen spm er rett og slett unødvendige, men skjønner ikke hvorfor folk gidder å bruke tid på å svare surt og hvorfor ikke heller bare la det gå. Anonymous poster hash: eb4c1...ca1
Gjest Vicky Pollard Skrevet 28. juni 2013 #5 Skrevet 28. juni 2013 Zzzzzzzz..... Om du vil være med på leken blablabla.. Om ikke kan du alltid stikke på bebyverden eller noe....
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #6 Skrevet 28. juni 2013 Zzzzzzzz..... Om du vil være med på leken blablabla.. Om ikke kan du alltid stikke på bebyverden eller noe.... Haha, måtte jo komme en kommentar. Være med på leken blablaba? Hvor gammel er du egentlig?? Beviser bare hva jeg skriver! Anonymous poster hash: eb4c1...ca1
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #7 Skrevet 28. juni 2013 Woow, fått en komentar på et innlegg du har skrevet og så ble du sååå misfornøyd? Surpomp! Anonymous poster hash: cf7a2...6f7
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #8 Skrevet 28. juni 2013 Nei dette er faktisk første tråden jeg starter, pleier kun å lese. Og ble rett går slett overrasket over hvor lite hyggelig folk er her inne ;-) Anonymous poster hash: eb4c1...ca1
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #9 Skrevet 28. juni 2013 Nei dette er faktisk første tråden jeg starter, pleier kun å lese. Og ble rett går slett overrasket over hvor lite hyggelig folk er her inne ;-) Anonymous poster hash: eb4c1...ca1 Jojo, du har jo et poeng da. Men det har Vicky og, så da er det 1-1.Noe spess du tenker på eller bare generellt hele tiden? Anonymous poster hash: cf7a2...6f7
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #10 Skrevet 28. juni 2013 Bare antallet utropstegn du har i overskriften får meg til å grøsse... Anonymous poster hash: 512f4...65b
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #11 Skrevet 28. juni 2013 Er ikke min kamp, men blir bare så provosert av å se andre bli hakket på nå de kun åpner seg og trenger hjelp. Vet at det er flere som er enig med meg. og jeg må bare spørre, hvorfor 1-1 jeg er ikke ute etter noe score og jeg syns kommentaren hennes var usaklig. Anonymous poster hash: eb4c1...ca1
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #12 Skrevet 28. juni 2013 Er ikke min kamp, men blir bare så provosert av å se andre bli hakket på nå de kun åpner seg og trenger hjelp. Vet at det er flere som er enig med meg. og jeg må bare spørre, hvorfor 1-1 jeg er ikke ute etter noe score og jeg syns kommentaren hennes var usaklig. Anonymous poster hash: eb4c1...ca1 Vet du, det er en røff tone på anonym og det er det mange som liker. Det finnes nok koseforum, spør du meg. Ja, noen ganger er folk usaklige og frekke, da kan du rapportere og innlegget vil bli slettet. Anonymous poster hash: fc85f...260
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #13 Skrevet 28. juni 2013 Ja, det finnes enkelte her inne som er helt forferdelige, og jeg har selv vært oppgitt over hvor mange frekke og nedlatende svar man får. MEN, fy søren så mye støtte man får her inne når man virkelig trenger det!! Har sett maaange tråder hvor hele hønsehuset slutter å kakle og heller holder sammen Anonymous poster hash: 3181f...3ef
O`Neill Skrevet 28. juni 2013 #14 Skrevet 28. juni 2013 Sånne innlegg som du,HI skriver her er en av mange som har florert på denne siden i årevis... Er det sånn at du/dere håper på at deres innlegg skal være en eye-opener, et friskt pust inn i dette forumet og vips, så vil dette bli en helt ny plass?? Beklager HI, du har nok sløst bort unødvendig med minutter og tastetrykk på dette innlegget.. Her inne, har je erfart, så er det stort sett surt, edder og galle, om man velger å ha en annen mening enn massen her inne..
Gjest Vicky Pollard Skrevet 28. juni 2013 #15 Skrevet 28. juni 2013 Zzzzzzzz..... Om du vil være med på leken blablabla.. Om ikke kan du alltid stikke på bebyverden eller noe....Haha, måtte jo komme en kommentar. Være med på leken blablaba? Hvor gammel er du egentlig?? Beviser bare hva jeg skriver! Anonymous poster hash: eb4c1...ca1 Som sagt, liker du det ikke, så la vær.... Eller er det noen som tvinger deg til å være her?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #16 Skrevet 28. juni 2013 Mitt motto når jeg våger meg utpå med diverse innlegg her inne er: Håp på det beste, men forvent det verste... Det tok noen år for å innse hvordan det fungerer her inne, men man må bare la de surmaga innleggene prelle av, ellers blir man bare deppa :-) Anonymous poster hash: 94370...72d
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #17 Skrevet 28. juni 2013 Woow, fått en komentar på et innlegg du har skrevet og så ble du sååå misfornøyd? Surpomp! Anonymous poster hash: cf7a2...6f7 A...? Anonymous poster hash: b4b97...d78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå