Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #1 Skrevet 28. juni 2013 http://www.seher.no/918771/charter-hilde-stiller-naken-som-et-oppror-mot-kroppsfokuset-blant-unge Hehe. Vil rose henne for dette altså, og er imponert over at hun tør, det hadde ikke jeg.. Anonymous poster hash: bfeca...a8c
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 28. juni 2013 #2 Skrevet 28. juni 2013 Men jeg er ikke enig i at hun er et bedre ideal. Hun er overvektig, og har dermed større risiko for diverse sykdom. Det er en ting at fokus på kroppens utseende er ganske skeiv, men hennes kropp er jo på ingen måte sunn den heller.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 28. juni 2013 #3 Skrevet 28. juni 2013 Men jeg er ikke enig i at hun er et bedre ideal. Hun er overvektig, og har dermed større risiko for diverse sykdom. Det er en ting at fokus på kroppens utseende er ganske skeiv, men hennes kropp er jo på ingen måte sunn den heller. Enig her. Jeg vil slå et slag for mellomtingen jeg. Det normale, altså de som ikke er veldig overvektige eller undervektige, men normalvektige. Enn sunn kropp, som er det uten å være sykelig tynn eller sykelig tykk. Sjeldent man ser det der ute i mediaverdenen..
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #4 Skrevet 28. juni 2013 Tøff dame! Anonymous poster hash: d7ed3...500
soleia Skrevet 28. juni 2013 #5 Skrevet 28. juni 2013 Ho er eit godt ideal, ikkje pga korleis kroppen ser ut, men fordi ho vågar å vise seg fram med den kroppen ho har. Er mange som kvier seg for å gå på stranda med ungane sine pga haldningar som du viser, hi.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #6 Skrevet 28. juni 2013 Ufattelig frekt å omtale andre menneskers kropp slik HI gjør her. Mennesker er mer en kropp, hvis alle hadde brukt mer tid på å sette pris på kroppen slik den er i virkeligheten i stedet for å kritisere størrelser så hadde helsen til alle blitt bedre. Fett er ikke nødvendigvis likestilt med usunn. Og om hun ikke har verdens beste helse, hva så? Anonymous poster hash: 39b87...afd
MammantilNurket Skrevet 28. juni 2013 #7 Skrevet 28. juni 2013 Men jeg er ikke enig i at hun er et bedre ideal. Hun er overvektig, og har dermed større risiko for diverse sykdom. Det er en ting at fokus på kroppens utseende er ganske skeiv, men hennes kropp er jo på ingen måte sunn den heller. Enig her. Jeg vil slå et slag for mellomtingen jeg. Det normale, altså de som ikke er veldig overvektige eller undervektige, men normalvektige. Enn sunn kropp, som er det uten å være sykelig tynn eller sykelig tykk. Sjeldent man ser det der ute i mediaverdenen.. enig med du Hadde vært stas å se "vanlige" kvinnekropper.
LittLykkelig Skrevet 28. juni 2013 #8 Skrevet 28. juni 2013 Haha hun er dødskul. Tipper dere glemmer at sunnhet også påvirkes av glede, lykke og god selvfølelse. Det å faktisk tørre å stille seg i skuddlinja slik krever en god psyke.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #9 Skrevet 28. juni 2013 Hun sier hun vil kjempe mot kroppsfokuset, men jeg tror dessverre bare hun er med på å skape enda mer hysteri av typen "æsj", "feite folk er dumme" osv. Hun gjør jo på en måte narr av feite folk. Anonymous poster hash: 990ed...26d
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #10 Skrevet 28. juni 2013 Jeg tror også dette er helt feil måte å gjøre det på, jeg tror man på en eller annen måte må ta kampen for å få modeller i str 38. Sånn det er nå så er kriteriet for å bli fotografert i et magasin at du enten er en størrelse 34 eller en plus size 44 +. Helt normale og sunne kvinnekropper str 38 eksisterer ikke i magasin-verden og det er så utrolig synd. Jeg tror ikke kvinner størrelse 34 eller kvinner størrelse 44 + er de beste rollemodellene, en sunn og frisk størrelse 38 som spiser normal mat og trener et par-tre ganger i uka hadde vært perfekte rollemodeller og forbilder for ungdommen som vokser opp. Anonymous poster hash: cb4ad...522
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå