Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #1 Skrevet 28. juni 2013 skulle pusse opp et soverom og det eneste han har gjort er og sparkle en vegg og fjerne lister Rommet skulle jo være ferdig til feriegjester i slutten av juli Det hele ender vel med at vi bare må bestille et hotellrom og betale for dette til gjestene som vi har sagt oss villig til og ta imot. Er sur og forbanna For de som ikke skjønner hvorfor han ikke kan gjøre dette i neste uke så går ikke det da vi er bortreist, men mulig mannen min har tenkt og være alene hjemme og fortsette med oppussingen! Anonymous poster hash: 8cc00...f49
mamma_bergen Skrevet 28. juni 2013 #2 Skrevet 28. juni 2013 Men dere har da fremdeles en mnd på dere? Skal dere være vekke så lenge?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #3 Skrevet 28. juni 2013 Blir borte til 22 juli og besøket kommer 26 juli altså 4 dager på og få det ferdig, kan jo ikke ha noen sovende der nå slik det ser ut. Angrer på at jeg lot mannen bestemme at han skulle gjøre jobben, neste gang blir det mitt anbud og profesjonelle malere som kommer og gjør dette selv om det da koster det mer! Anonymous poster hash: 8cc00...f49
mamma_bergen Skrevet 28. juni 2013 #4 Skrevet 28. juni 2013 Blir borte til 22 juli og besøket kommer 26 juli altså 4 dager på og få det ferdig, kan jo ikke ha noen sovende der nå slik det ser ut. Angrer på at jeg lot mannen bestemme at han skulle gjøre jobben, neste gang blir det mitt anbud og profesjonelle malere som kommer og gjør dette selv om det da koster det mer! Anonymous poster hash: 8cc00...f49 Ok,da forstår jeg..Hmm,det var korttenkt av han da ja.
Elsker livet Skrevet 28. juni 2013 #5 Skrevet 28. juni 2013 Forstår frustrasjonen. Kanskje du kan overta? Har svelget noen slike kameler selv. Men prøver å være overbærende en god stund før jeg ikke klarer å holde meg mer og evt. eksploderer. Som oftest er det en god forklaring.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #6 Skrevet 28. juni 2013 Du får hjelpe ham nå i helgen så får dere det nok ferdig. Anonymous poster hash: 385d5...9ad
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #7 Skrevet 28. juni 2013 Klarer du ikke det selv da? Kjøp ferdige panelplater og kleis opp, enkelt og billig! Evt. ha en vegg med tapet for å brekke av. Jeg kan ikke liste, så om du heller ikke kan det så la det stå igjen til mannen. Legge gulv er også veldig lett om det er "klikk" laminat eller parkett. Anonymous poster hash: 7775f...702
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #8 Skrevet 28. juni 2013 Da syns jeg du skal begynne på det selv, la gubben ta ungene og holde på til du er ferdig. Verste jobben er jo gjort Anonymous poster hash: 33b70...de7
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #9 Skrevet 28. juni 2013 Har du ikke lagt merke til fremgangen hans i løpet av uken og sagt noe tidligere? Anonymous poster hash: fec22...6f9
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 28. juni 2013 #10 Skrevet 28. juni 2013 Da er det bare å brette opp armene kvinne! Og så får du det akkurat slik du vil Eventuelt får du leie inn noen som gjør det mens dere er borte, hvis økonomien tillater det?
Major HotLips Houlihan Skrevet 28. juni 2013 #12 Skrevet 28. juni 2013 Her er ikke gelendrene på terassen og trappa malt TRE ÅR etter at vi skiftet farge på huset og i år gjør jeg det selv! Det burde du også gjøre
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #14 Skrevet 28. juni 2013 Da er det bare å brette opp armene kvinne! Og så får du det akkurat slik du vil Eventuelt får du leie inn noen som gjør det mens dere er borte, hvis økonomien tillater det? Veldig vanskelig å brette om armene, da! Men ermene er det fullt mulig å brette opp. Ellers enig; gjør jobben selv, det finnes ikke vanskelig! Anonymous poster hash: 6a537...ade
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #16 Skrevet 28. juni 2013 Og du er drittkjerring du da, siden du ikke får gjort det ferdig du heller? Anonymous poster hash: 316ac...fb3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå