Gå til innhold

Jeg blir sinnsyk!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan i huleste får jeg guttungen til å slutte å leke med tissen sin? Han er 2.5 og gjør det bokstavelig talt hele tiden. Vi må følge med han konstant for han trekker den opp av bleia og fikler uansett hvor vi er. Ofte tisser han når den blir kald, så på få sekunder kan det gå helt galt. Andre ganger løper han bare rundt med diger tiss og plukker på den. Ofte midt i annen lek og uansett hvem som er tilstede. Vi har forsøkt alt og passrr på som hauker, og vurderer snart å gaffatape igjen bleie og klær. Har noen råd?

Anonymous poster hash: 375ed...afc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk body på han...

Ellers så er det bare å si at sånn gjør man bare når man er alene, gjenta, gjenta, gjenta ^_^

Anonymous poster hash: c9da7...690
Skrevet

Hvordan i huleste får jeg guttungen til å slutte å leke med tissen sin? Han er 2.5 og gjør det bokstavelig talt hele tiden. Vi må følge med han konstant for han trekker den opp av bleia og fikler uansett hvor vi er. Ofte tisser han når den blir kald, så på få sekunder kan det gå helt galt. Andre ganger løper han bare rundt med diger tiss og plukker på den. Ofte midt i annen lek og uansett hvem som er tilstede. Vi har forsøkt alt og passrr på som hauker, og vurderer snart å gaffatape igjen bleie og klær. Har noen råd?

Anonymous poster hash: 375ed...afc

blir sinnsyk??

Du virker da litt forstyrra utfra dette innlegget også.. Syns jeg da... 2,5 år.. Det er da helt totalt normalt.. Tror det ødelegger mer for han om dere konstant skal fortelle han at dette er farlig eller feil. Det kan ødelegge hele hans fremtidige syn på kropp og nakenhet. dette går over av seg selv..  Og diger tiss.. Nå må du gi deg.. Han er 2,5 år liksom.. Hadde vært noe annet om det hadde vært pappaen som fløy rundt sånn..

Anonymous poster hash: fab76...d64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...