Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #1 Skrevet 28. juni 2013 Svigerinnen min er bare helt utrolig spesiell. Vi har like mange barn og de er på samme alder, men hun ser seg som selvutvnevnt ekspert på mine barn som hun treffer to ganger i året. Hun har også etablert en mengde sannheter om meg og mine evner som mor. f.eks. Så delammet jeg nummer to og ga ca 50/50 med mme i følge henne. Sannheten er at vi var ute en kveld da de var her, da fikk han som en sjelden gang ellers litt mme fordi jeg ikke fikk til å pumpe og skulle være borte lenger enn til neste måltid. Barna mine har hatt et strengt soveregime der vi plasserte dem på eget rom fra begynnelsen av og lot dem skrike seg i søvn. Sannheten er at de sov på vårt rom til de var over året. Den ene trengte en voksen der å fikk det omtrent like lenge, den andre var det bare å legge så sov hun uten gråt før det var gått fem minutter. Jeg har hatt fullstendig dilla på barnevogner og har hatt en hel haug. Sannheten er at vi har hatt færre vogner enn dem. Èn kombivong, én søskenvong og en trille. Jeg sier henne i mot, men hun holder på sitt for hun har jo alltid rett. Jeg er ikke veik og konfliktky, men dette vet jeg ikke hvordan jeg skal håndtere. Ta igjen med samme mynt kanskje? Men det ligger ikke for meg å være så slem mot andre med vilje... Anonymous poster hash: 88bad...5d8
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #2 Skrevet 28. juni 2013 At du i det hele tatt gidder å bry deg er for meg helt uforståelig.... Kan du ikke bare si noe sånt som "ja ja, det er nå ikke helt sånn det er, men du får nå tro hva du vil". Vis st du overhodet ikke bryr deg om hva hun måtte mene! Svigerinnen din er jo åpenbart misunnelig på et eller annet eller har noen andre problemer med seg og sine. Seriøst - IGNORE!!! Anonymous poster hash: 858d9...c97
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #3 Skrevet 28. juni 2013 Jeg skjønner godt at du blir frustrert og ikke liker at hun sprer usannheter. Skulle gjerne bare sagt til deg at du ikke skal bry deg om det, men forstår at det ikke er enkelt. Prøv å gjenta for deg selv at det er hun som er "rar", og kanskje du kan klare å si neste gang hun prøver å si deg imot, at "okei, dette er ditt inntrykk, men det er virkelig ikke slik det er" eller noe i den duren. Men jeg skjønner du blir frustrert! Anonymous poster hash: 077fa...ddb
Soon to be mum Skrevet 28. juni 2013 #4 Skrevet 28. juni 2013 Jøss for ei sprø dame. Men ikke noe å bry seg om. Jeg er fascinert over at hun bruker så mye tid på å snakke om deg dog. Hun må jo innerst inne synes du gjør alt riktig.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #5 Skrevet 28. juni 2013 Bare spør henne rett ut i påsyn av andre hva som grunnen til at hun finner på usanne historier om deg... Det vil nok være ganske effektivt:) Anonymous poster hash: 1cec6...b98
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #6 Skrevet 28. juni 2013 hvorfor i det hele tatt bryr du deg om dette.....Dere treffes to ganger i året????? Anonymous poster hash: 8cd27...6dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå