Gå til innhold

Hvilket lekehus har dere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og anbefaler dere det?

Anonymous poster hash: 75551...3c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en liten brakke (en sånn arbeidsbrakke vet du), som er plassert på en mur og lagt tak på for å få riktig fasong. Med en dobbel balkongdør og en liten veranda er det blitt et supert lite toroms hus for vennebesøk og lek.

Veldig fornøyd, men vi har stor tomt da (nesten 2 mål), det blir nok litt voldsomt i en rekkehushage ;)

Anonymous poster hash: ecc4f...ccb
Skrevet

Samboer holder på å bygge lekestue med ark med inngang fra langsiden:) ér vindu på hver side av inngangen og et til på kortsiden. Den er såpass stor at den kan brukes som gjesterom i sommerhalvåret. Han snekkerer ut fra et byggesett de selger på Byggmakker. Den blir kjempefin:) planlegg å legge ned strømkabel slik at den får utelampe og vet innelampe.

er fornøyd allerede før den er tatt i bruk:)

Anonymous poster hash: 6d5ae...7c3

Skrevet

Samboer holder på å bygge lekestue med ark med inngang fra langsiden:) ér vindu på hver side av inngangen og et til på kortsiden. Den er såpass stor at den kan brukes som gjesterom i sommerhalvåret. Han snekkerer ut fra et byggesett de selger på Byggmakker. Den blir kjempefin:) planlegg å legge ned strømkabel slik at den får utelampe og vet innelampe.

er fornøyd allerede før den er tatt i bruk:) Anonymous poster hash: 6d5ae...7c3

Boligpartner mente jeg:) her er linken:

http://www.boligpartner.no/om-boligpartner/nyheter/20255-personer-har-deltatt-i-lekestue-konkurransen/

Anonymous poster hash: 6d5ae...7c3

Skrevet

Den var kjempefin. Hva kostet den som byggesett?

Anonymous poster hash: 4f5c6...12f
Skrevet

Akkurat nå har vi et plasthus, men planen er at vi skal få bygget ett etterhvert. det blir ikke så mye brukt når jeg tenker meg om.Kanskje når de blir litt større =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...