Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #1 Skrevet 28. juni 2013 Og anbefaler dere det? Anonymous poster hash: 75551...3c4
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #2 Skrevet 28. juni 2013 Vi har en liten brakke (en sånn arbeidsbrakke vet du), som er plassert på en mur og lagt tak på for å få riktig fasong. Med en dobbel balkongdør og en liten veranda er det blitt et supert lite toroms hus for vennebesøk og lek. Veldig fornøyd, men vi har stor tomt da (nesten 2 mål), det blir nok litt voldsomt i en rekkehushage Anonymous poster hash: ecc4f...ccb
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #3 Skrevet 28. juni 2013 Samboer holder på å bygge lekestue med ark med inngang fra langsiden:) ér vindu på hver side av inngangen og et til på kortsiden. Den er såpass stor at den kan brukes som gjesterom i sommerhalvåret. Han snekkerer ut fra et byggesett de selger på Byggmakker. Den blir kjempefin:) planlegg å legge ned strømkabel slik at den får utelampe og vet innelampe. er fornøyd allerede før den er tatt i bruk:) Anonymous poster hash: 6d5ae...7c3
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #4 Skrevet 28. juni 2013 Samboer holder på å bygge lekestue med ark med inngang fra langsiden:) ér vindu på hver side av inngangen og et til på kortsiden. Den er såpass stor at den kan brukes som gjesterom i sommerhalvåret. Han snekkerer ut fra et byggesett de selger på Byggmakker. Den blir kjempefin:) planlegg å legge ned strømkabel slik at den får utelampe og vet innelampe. er fornøyd allerede før den er tatt i bruk:) Anonymous poster hash: 6d5ae...7c3 Boligpartner mente jeg:) her er linken: http://www.boligpartner.no/om-boligpartner/nyheter/20255-personer-har-deltatt-i-lekestue-konkurransen/ Anonymous poster hash: 6d5ae...7c3
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #5 Skrevet 28. juni 2013 Den var kjempefin. Hva kostet den som byggesett? Anonymous poster hash: 4f5c6...12f
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 28. juni 2013 #6 Skrevet 28. juni 2013 Akkurat nå har vi et plasthus, men planen er at vi skal få bygget ett etterhvert. det blir ikke så mye brukt når jeg tenker meg om.Kanskje når de blir litt større =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå