Elsker livet Skrevet 28. juni 2013 #2 Skrevet 28. juni 2013 Skal jeg lage en liste? I så fall blir den lang, har akkurat vært i butikken og ryddet i kjøleskapet. Smør sennep/ketchup majones matyoughurt syltetøy dressinger melk egg bordsmør eddik sitronsaft saft 2 flsk.brus en øl creme fraiche kesam og vaniljekesam youghurt makrell i tomat leverpostei salami servelat en indrefilet 2 pk. karbonaddeig koteletter en pose kyllingfileter prim fetaost hvitost indrefilet av sving 4 stk gulrøtter løk chili tomater crispisalat kinakål 4 brokkoli agurk 4 squash ruccola hvitløk 2 blomkål paprika grønn, gul, rød champignon eplejuice 2 flsk vann rødvinseddik hvitvinseddik disjonsennep soyasaus en rødløk jordbær sukkererter noen rester fra i går
Elsker livet Skrevet 28. juni 2013 #3 Skrevet 28. juni 2013 Nå lurer jeg på hvorfor jeg gadd å bruke tiden på dette
SnartToGull Skrevet 28. juni 2013 #4 Skrevet 28. juni 2013 egg majones leverpostei hvitost kremost. forskjellige typer skinke potetsalat juice melk ketchup fruktmos middagsglass til baby Prosecco Baileys en øl prim meierismør brelett agurk fersk pasta sitron paprika rømme tacosaus sanasol
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #5 Skrevet 28. juni 2013 Melk Eplejuice Potet Gulrot Egg Smør Margarin Leverpostei Syltetøy Makrell i tomat Ketchup Senep Ost Er litt tomt, og ettersom vi skal bort i morgen tidlig, så er det ikke noe vits å handle inn. Anonymous poster hash: 57f97...05c
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #6 Skrevet 28. juni 2013 Takk for at dere gidder å liste opp Skal ut å handle i dag og har bestemt meg for å innføre gode og sunne matvaner for meg og barna, men jeg står litt fast i hva jeg skal kjøpe inn. Anonymous poster hash: f30ad...356
Elsker livet Skrevet 28. juni 2013 #7 Skrevet 28. juni 2013 Er det ingen som har studert lista mi? Jeg mente indrefilet av svin 4 stk, ikke sving.
SmellyCat Skrevet 28. juni 2013 #8 Skrevet 28. juni 2013 Er det ingen som har studert lista mi? Jeg mente indrefilet av svin 4 stk, ikke sving. Det skjønte vi Husker ikke, men kan prøve: melk (skummet og lett) eddik sennep ketchup dressinger alioli hjemmelaget potetsalat Noen karbonader fra i går 2 stk karbonadedeig 1 blomkål 4 løk makrell i tomat Hvitost Kaviar Skinkeost D-vitamindråper Masse youghurt (mannen ble litt overivrig på to for tre i forrige uke) 1 brød 1 agurk brunost en halv flaske hvitvin et brett med øl (arrangerte et lite drikkfeldig utdrikningslag i helgen som var) kryddersmør gulrøtter Melange Bremykt Brelett 1 Youghurt naturell Skinke Salami 1 stor flaske bris 3 typer pesto Haha. "Litt" lite å gjøre på jobb i dag. Nå drar jeg hjem. Skal dobbeltsjekke kjøleskapet og gi tilbakemelding på om jeg glemte noe av innholdet God helg damer!
lUmlUm med tulla si Skrevet 28. juni 2013 #9 Skrevet 28. juni 2013 Er det ingen som har studert lista mi? Jeg mente indrefilet av svin 4 stk, ikke sving. Jeg la merke til det Jeg har for tiden dette i kjøleskapet; To muffinsbrett med cupcakes Egg 2 melk D-vitamin dråper Tran Aloe Vera juice Kanne med vann Tacosaus Jalapenôs på glass Leverpostei En eller annen fisk på boks (laks, tror jeg) Tre typer dressing (pizza, hamburger, og vanlig) Brelett Margarin Bøkerøkt skinke Creme fraiche Vaniljekesam Pastrami Krydderost Plomme og fersken syltetøy Salat 2 paprika Agurk Jordbær Kiwi Løk Hvitløk Blomkål Brokkoli Gulrøtter Og... eh. Noe jeg ikke vet hva er i grønnsaksskuffa...
Elsker livet Skrevet 28. juni 2013 #10 Skrevet 28. juni 2013 Er det ingen som har studert lista mi? Jeg mente indrefilet av svin 4 stk, ikke sving. Jeg la merke til det Jeg har for tiden dette i kjøleskapet; To muffinsbrett med cupcakes Egg 2 melk D-vitamin dråper Tran Aloe Vera juice Kanne med vann Tacosaus Jalapenôs på glass Leverpostei En eller annen fisk på boks (laks, tror jeg) Tre typer dressing (pizza, hamburger, og vanlig) Brelett Margarin Bøkerøkt skinke Creme fraiche Vaniljekesam Pastrami Krydderost Plomme og fersken syltetøy Salat 2 paprika Agurk Jordbær Kiwi Løk Hvitløk Blomkål Brokkoli Gulrøtter Og... eh. Noe jeg ikke vet hva er i grønnsaksskuffa... Så dere var bare for høflige til å påpeke feilen
Mamalarma Skrevet 28. juni 2013 #11 Skrevet 28. juni 2013 (endret) Handla på onsdag, så der er velstand i kjøleskapet: Rødløk Vårløk Hvitløk Squash Solkrem - jada, oppbevarer solkremen i kjøleskapet, i grønnsakskuffen Masse pålegg - gidder ikke ramse opp Yoghurt Dressing 1 stk kjøttdeig av svin Fiskeboller i lake Hjemmelaga pizza fra i går Aioli Rømmedressing Margarin Brelett Melk Juice Smoothie Saft 1 mojhito 4 øl Cosylan og annen hostesaft Barbeque saus Mangosaus Hviløkssaus Ketchup Sennep Indrefilet av svin Bakepoteter Salat Mais Hvitvin Jordbær En lynet Mc Queen bil som blir rød når det er kaldt og gul når det er varmt - logisk å ha i kjøleskapet - I know Og sikkert noe mer som jeg ikke kommer på. Endret 28. juni 2013 av Huldra38
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #12 Skrevet 28. juni 2013 Melkeprodukter: - Naturell yoghurt - Vaniljekesam - Orginal kesam - Biola - Sprett yoghurt med 4% sukker - Lettrømme - Lettmelk - Skinkeost - Hvitost - Mozzarella - Kremost - Margarin og smør Grønnsaker: - Gulrøtter - Poteter - Spinat - Stangselleri - Brokkoli - Paprika - Agurk - Tomater - Sitron - Lime Pålegg: - Leverpostei - Kokt skinke - Markellfilet i tomat - Blåbærsyltetøy - Kaviarmix Annet: - Ketchup - Sennep - Dijonsennep - Hamburgerdressing - Oljedressinger av forskjellig slag - Pesto - Egg Sikkert mer jeg ikke kommer på i farta. Kjøleskapet er helt fullt nå. Anonymous poster hash: 9aa37...dc7
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #13 Skrevet 28. juni 2013 Løk og hvitløk glemte jeg. Anonymous poster hash: 9aa37...dc7
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #14 Skrevet 28. juni 2013 Og tran og multivitaminer. Det glemte jeg også Anonymous poster hash: 9aa37...dc7
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #15 Skrevet 28. juni 2013 1brett fanta bokser 60 flasker vann sitron hvitløk dressing tomat agurk potet løk Anonymous poster hash: 39e34...e43
kråkemamma Skrevet 28. juni 2013 #16 Skrevet 28. juni 2013 gulrot rødløk kepaløk purreløk hvitløk brokkoli sommerkål kålrot agurt paprika vannmelon galliamelon blåbæryoghurt vaniljeyoghurt ekstra lett melk appelsinjuice eplejuice fra hardanger eller noe lignende:) Tropisk juice Farris vita flytende stekemargarin melange vita margarin majones aioli pesto chilisaus soyasaus 3 eller 4 typer syltetøy Salami Kalkunpålegg Baguetteskinke Mager servelat røkt laks smøreost med urter og hvitløk norvegia skivet mager fløtemysost skivet prim små babybel ost 3 flasker olivenolje ( blir aldri brukt) makrell i tomat bokser og kuvert leverpostei laksepålegg i boks og kuvert 1 pk karbonadedeig 2 pk egg 1 pk ferdige pannekaker( genialt til rask kvelds) 2 pk kinderegg 2 mørke sjokolader en halvspist firkløver tusjer til å tegne på kake med Har sikkert glemt noe. Har to kjøleskap heldigvis, nå er det ikke fullt,,, skal handle i morgen
kråkemamma Skrevet 28. juni 2013 #17 Skrevet 28. juni 2013 gulrot rødløk kepaløk purreløk hvitløk brokkoli sommerkål kålrot agurt paprika vannmelon galliamelon blåbæryoghurt vaniljeyoghurt ekstra lett melk appelsinjuice eplejuice fra hardanger eller noe lignende:) Tropisk juice Farris vita flytende stekemargarin melange vita margarin majones aioli pesto chilisaus soyasaus 3 eller 4 typer syltetøy Salami Kalkunpålegg Baguetteskinke Mager servelat røkt laks smøreost med urter og hvitløk norvegia skivet mager fløtemysost skivet prim små babybel ost 3 flasker olivenolje ( blir aldri brukt) makrell i tomat bokser og kuvert leverpostei laksepålegg i boks og kuvert 1 pk karbonadedeig 2 pk egg 1 pk ferdige pannekaker( genialt til rask kvelds) 2 pk kinderegg 2 mørke sjokolader en halvspist firkløver tusjer til å tegne på kake med Har sikkert glemt noe. Har to kjøleskap heldigvis, nå er det ikke fullt,,, skal handle i morgen pluss tubeoster ketchup hvitløksdressing cottage cheese kesam
Tigerpote Skrevet 28. juni 2013 #18 Skrevet 28. juni 2013 Pepsi Rullings Øl Heimert Rester En muggen ost Parfyme Sjokkis Nutrilett Hvis unga blir sultne kan størsta stikke ned på kiosken en tur.
SmellyCat Skrevet 28. juni 2013 #19 Skrevet 28. juni 2013 Hadde glemt: Egg Bacon Solkrem Vaniljesaus Bringebær 2x bokser med blåbær Tyttebærsyltetøy Jordbærsyltetøy Bringebærsyltetøy Brunost Liten flaske jeger Baileys Bbq.saus Glass jalapeño Glass salsa Soyasaus Sort pepper-ketchup Druer Honningmelon En slump kremfløte
Hewe Skrevet 28. juni 2013 #20 Skrevet 28. juni 2013 Chrispsalat Hjertesalat Lollo Ruccula Avokado Spinat 2 tomater 1 sitron 2lime Løk Purreløk Hvitløk 8 egg Grov leverpostei Norwegia lett ost Kyllingpålegg naturell Kalkunpålegg naturell Ketchup Lett majones Amerikansk mustard Chilli Ingefær Agurk Lett melk og ekstra lett melk Fun iste Boblevann med eplesmak 1 karbonadekjøttdeig To kyllinglår Cottage cheese lett Kesam mager Vanilje kesam mager Blåbær syltetøy uten tilsatt sukker Jorbær syltetøy uten tilsatt sukker Melange Smør En boks med hjemmelaget krydder/ til marinering.
BellaSuz Skrevet 28. juni 2013 #21 Skrevet 28. juni 2013 Jeg sier bare JØSS damer!!:-D kjedelig på en fredagskveld? Hehe...
mamma'n til 2 :) Skrevet 28. juni 2013 #22 Skrevet 28. juni 2013 (endret) Hmmm... 2pk brelett, 2 pk allergismør, havremelk, lettmelk, capri-sonne (en hel haug), en rusbrus fra en fest for evigheter siden, gulost, ymse smøreost, servelat, bringebærsyltetøy,blåbærsyltetøy, krem på boks, hostesaft, batterier, eplenektar, egg, prim, cherrytomater, druer, 2 epler, kaviar, brunost, ketchup, søt sennep, sanasol, en krem mot kløe, stekesmør.... Rislunsj, go'morgen yoghurt, leverpostei, makrell i tomat... Endret 28. juni 2013 av Nov.spire12 og lillegull11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå