Gå til innhold

Oslo er en vakker by


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fatter ikke de som kritiserer Oslo. Klart byen har sine svakheter, det har alle byer. Men til hovedstad å være er den oversiktlig og med mye sjel. Finnes da flust av hovedstader der ute som er like grå og forutsigbare alle sammen. Dere som slenger med kjeften kan umulig ha vært fordi Karl Johan og Oslo S.

Vi bør være stolte av hovedstaden vår. Norge har så mange vakre byer og Oslo er helt klart en av dem.

 

 

Hilsen nordlending.

 



Anonymous poster hash: cece4...67f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Fatter ikke de som kritiserer Oslo. Klart byen har sine svakheter, det har alle byer. Men til hovedstad å være er den oversiktlig og med mye sjel. Finnes da flust av hovedstader der ute som er like grå og forutsigbare alle sammen. Dere som slenger med kjeften kan umulig ha vært fordi Karl Johan og Oslo S.

Vi bør være stolte av hovedstaden vår. Norge har så mange vakre byer og Oslo er helt klart en av dem.

 

 

Hilsen nordlending.

 

 

Anonymous poster hash: cece4...67f

hva anbefaler du å se i Olso for en turist i fra Vest?
Skrevet

Jeg syns norge har mange fine byer men oslo er ikke en av dem..

Skrevet

Helt enig!

Har svigerfamilie fra utlandet og tar de ofte med til Oslo når de er her. Oslo har masse fint og se på og oppleve, finner stadig nye ting og finne på der

 

Anonymous poster hash: 81fa1...79b

Skrevet

Joda, Oslo er en hyggelig by den, og ganske pen. Men den kommer dessverre på sisteplass blant de nordiske hovedsteder hva angår skjønnhet (har ikke vært i Reykjavik, da, kanksje den kommer etter Oslo?).



Anonymous poster hash: 085e7...2c0
Skrevet

Tja, hvis du ser på de andre skandinaviske hovedstadene så er de alle penere enn Oslo, iallefall vakrere. Når jeg tenker etter så har egentlig alle plasser jeg har vært hatt vakrere byer. Oslo har sine pene plasser, men er ikke enig i at det er en vakker by. For man må jo dømme byen som ett hele.

 

Før jeg får høre den så ja jeg bor i Oslo og har vært over så å si hele byen.

Skrevet

Jeg er fra Oslo og jeg elsker Oslo:) Det er selvfølgelig veldig mange andre herlige byer som er både penere og mer spennende enn Oslo, men Oslo er likevel er fantastisk by med valgmuligheter for alle og enhver. Det gjelder bare å finne din perle.

 

Oslo er som sagt så mye mer enn k.j gate og gryta:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...