Gå til innhold

Min fantastiske kjæreste .:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må skryte litt av han. 

Har klagd litt til han noen ganger om at han må bli litt bedre på komplimenter og romantiske innslag :) Ertet han litt ang den klisjeen om at alle franske menn er romantiske, hva med han.

Men nå har han slått til.

Vi har hatt et litt tøft halvår. Måtte utføre en senabort pga av at fosteret hadde døwns  og med min helse ble det veldig vanskelig for oss. Jeg tok dette veldig tungt og imorgen var termindatoen. Gruer meg veldig til den dagen.

Han har en jobb som gjør at han må jobbe mye om sommeren og i helgene. Er ikke bare bare å ta fri. Men det har han nå gjort. 

Og overrasket meg og datteren min med tur til dyreparken i Kristiansand. 

Jeg hadde veldig lyst til å ta med datteren min dit i sommer, men vanskelig siden mannen jobber hele tiden. Det at han har tatt 2 dager fri i en helg for min skyld betyr utrolig mye.

Han er fantastisk og gleder meg til å gifte meg med han om 4 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig å høre, at du blir tatt på alvor :)

Skrevet

Så koselig :) Og lykke til med forestående bryllup!!

Skrevet

"Måtte" og måtte... Men greit, din kropp, din helse og ditt valg.

Uansett utrolig hyggelig av mannen å gi den en ekstra oppmerksomhet, når han vet at du har det ekstra vanskelig. Kos dere på tur :)

Anonymous poster hash: 0034c...43b
Skrevet

Må skryte litt av han. 

Har klagd litt til han noen ganger om at han må bli litt bedre på komplimenter og romantiske innslag :) Ertet han litt ang den klisjeen om at alle franske menn er romantiske, hva med han.

Vi har hatt et litt tøft halvår. Måtte utføre en senabort pga av at fosteret hadde døwns  og med min helse ble det veldig vanskelig for oss. Jeg tok dette veldig tungt og imorgen var termindatoen. Gruer meg veldig til den dagen.

Han har en jobb som gjør at han må jobbe mye om sommeren og i helgene. Er ikke bare bare å ta fri. Men det har han nå gjort. 

Jeg hadde veldig lyst til å ta med datteren min dit i sommer, men vanskelig siden mannen jobber hele tiden. Det at han har tatt 2 dager fri i en helg for min skyld betyr utrolig mye.

Jeg må si det virkelig høres trist ut at årets høydare er at han tar seg fri 2!?! dager i en helg for deres skyld. DET hadde jeg tatt som en selvfølge i et forhold. Ikke akkurat romantisk eller noe det da. Men kos dere på tur...

Anonymous poster hash: fbc75...8f9

Skrevet

0034c...43b [/acronym]

Den måtte komme.

Du har ingen anelse om bakgrunnen til HI

Anonymous poster hash: 8edda...1c6

Skrevet

Må skryte litt av han.

Vi har hatt et litt tøft halvår. Måtte utføre en senabort pga av at fosteret hadde døwns og med min helse ble det veldig vanskelig for oss. Jeg tok dette veldig tungt og imorgen var termindatoen. Gruer meg veldig til den dagen.

Jeg må si det virkelig høres trist ut at årets høydare er at han tar seg fri 2!?! dager i en helg for deres skyld. DET hadde jeg tatt som en selvfølge i et forhold. Ikke akkurat romantisk eller noe det da. Men kos dere på tur...

Anonymous poster hash: fbc75...8f9

Skal love deg at det er ikke årets høydare, bare en av mange. Jeg vet også hvor vanskelig det er å ta fri i høysesongen der han jobber. Når man er sjef, har man et ansvar. Forventet ikke at han skulle ta fri.

Syns det er trist at du klarer å spinne noe positivt til å tragisk.

Jeg burde vel vist bedre enn å skrive et innlegg her inne;)

Skrevet

0034c...43b [/acronym]

Den måtte komme.

Nei, og derfor skrev jeg som jeg gjorde. Hennes kropp, hennes helse og hennes valg.

Skrevet

Kos dere på tur :) Og la disse damene her sitte hjemme i sitt eget gulp i helgen :);)

Anonymous poster hash: b917d...04c

Skrevet

0034c...43b [/acronym]

Den måtte komme.

Nei, og derfor skrev jeg som jeg gjorde. Hennes kropp, hennes helse og hennes valg.

Du skrev også "måtte" og måtte.

Utrolig unødvendig kommentar

Skrevet

Kos dere i Kristiansand, så fint å ha en mann som vet hva som skal til for å glede deg, det er gull verdt. :-)

Unner dere alt godt, lykke til med bryllup

Skrevet

0034c...43b [/acronym]

Den måtte komme.

Du skrev også "måtte" og måtte.

Utrolig unødvendig kommentar

Ja, det hjelper jo veldig at du drar det frem igjen og igjen... Ekstremt sjeldent man må, som regel er det et valg. JEG mener man heller burde adoptere vekk barnet enn å utføre en senabort, men jeg antar at det ligger store helsemessige grunner i bunn siden dette paret valgte en senabort, og da er det jo til syvende og sist deres valg, uansett hva vi andre synes om det. Jeg har et barn med downs og dette blir personlg for meg. Beklager at jeg skrev det slik. Nå forlater jeg tråden.

Skrevet

Så snill han er:) Kos dere. Min er udugelig på romantikk... Et klaps på rompa eller litt massasje (helst liker å han å massere andre plasser enn ryggen) er det han kaller romantikk. Er dessverre dårlige jeg også så vi må blir bedre

Anonymous poster hash: 8ecb3...776
Skrevet

Så koselig! Ikke bare for min samboer å ta seg fri heller, så skjønner godt at du blir glad!! :) det hadde jeg også blitt! Kos dere masse i helgen :)

Skrevet

Tusen takk for mange hyggelige svar her:)

Vi skal kose oss utrolig mye!!

Skrevet

Jeg viste det kom til å komme noen spydige kommentarer ;)

Skrevet

Man kan ikke unngå spydige kommentarer her inne desverre :/

Kose dere masse :D

Skrevet

Sååå koselig Fiona!! Unner dere virkelig en kjempe koselig helt og nyyyt hvert eneste minutt!

Veit såå godt hvordan det er å ha sesong jobb fra tidlig i 20 årene og er ikke lett å ta fri da, man MÅ jobbe skal man få ting til å gå rundt når man har sesong. Synes virkelig mannen din har gjort noe godt for dere!

Skrevet

Hev deg over alle ubetenksomme og smålige kommentarer.

Så herlig med dyreparktur :)! Gled deg, det er en kjempetrivelig park!

Og omtenksomt av mannen å overraske deg med dette! Det er jo egentlig omtenksomheten bak dette, at han overrasker deg slik og gjør noe aktivt for at du skal ha det bra som er det virkelig fantastisk - dyreparken er bare en herlig bonus :D!

God tur!

Skrevet

Kos deg :D Høres deilig ut. Og drit i negative kommentarer. 

Anonymous poster hash: 5ae65...ece
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Kooos dere, og skap gode minner :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...