Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #1 Skrevet 28. juni 2013 Er fornøyd siden jeg er i permisjon og var redd for å bli straffet pga det. Gikk opp ca 100.000 i året + noen ekstra goder. Alt for mange arbeidsgivere ville tenkt at hun ikke skal bidra noe resten av året og ville derfor gitt et minimum. Noen andre som har opplevd å bli rettferdig behandlet eller noen som har blitt diskriminertpga barnefødsler? Anonymous poster hash: 56aa7...23a
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #2 Skrevet 28. juni 2013 Så bra at det finnes ordentlige arbeidsgivere! Godt å høre! Jeg er også i permisjon ut året og har nok ikke noe håp om å gå opp annet enn et minimum gitt... :S Anonymous poster hash: 6c06d...d72
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #3 Skrevet 28. juni 2013 det er ikke lovlig å "straffe" noen fordi de er i barsel permisjon, så der er ikke så mange arbeidsgivere som ville tenkt at "hun skal ikke bidra resten av året"... de tenker nok heller "henne må vi ikke glemme for da blir vi saksøkt!!!" Anonymous poster hash: 78e98...ed9
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #4 Skrevet 28. juni 2013 Gratulerer! Jeg fikk også 50 000 i lønnsøke i går. Hadde ikke forventet å få på mye da jeg er i permisjon. Det er veldig motiverende for å gjøre en god jobb for arbeidsgiver videre. Anonymous poster hash: 03c2b...4d4
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #5 Skrevet 28. juni 2013 det er ikke lovlig å "straffe" noen fordi de er i barsel permisjon, så der er ikke så mange arbeidsgivere som ville tenkt at "hun skal ikke bidra resten av året"... de tenker nok heller "henne må vi ikke glemme for da blir vi saksøkt!!!" Anonymous poster hash: 78e98...ed9 Tja, det burde være sånn, men det er det desverre ikke. Det er også vanskelig å finne ut av dette, siden det i min bransje er individuelle oppgjør og høyere lønn er ingen rettighet. Det er dermed meget vanskelig å etterprøve. Anonymous poster hash: 56aa7...23a
Førstemann Skrevet 28. juni 2013 #6 Skrevet 28. juni 2013 Jeg fikk før permisjonen sist, jeg hadde jo valgt 80% så da kompensere de med lønnsøkning :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå