Gå til innhold

Ekstrem vektoppgang..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kontroll idag og har lagt på meg hele 17 kg!! (uke 28) Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig, går en tur hver dag og spiser sunt. (med unntak av 1-3 frukter om kvelden som jeg skal kutte ut nå)

Legen sa det var greit siden jeg i utgangspunktet var slank, men forsetter det slik kommer jeg til å legge på meg langt over 20 kg når svangerskapet er over. Jeg går mest lyst å gå på diett nå:(

Hadde forresten 2 i ødemer, utgjør dette noe særlig?

Anonymous poster hash: a981f...454

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan være en del vann.

Anonymous poster hash: 890ab...aaa
Skrevet

Om du har 2 i ødemer tilsier det at kroppen din lagrer vann, det er ikke så mye å gjøre med det.. Det som er er jo at om det er vann, blir du kvitt mye når du er ferdig med svangerskapet :)

Anonymous poster hash: c456a...f98
Skrevet

velkommen i klubben!! jeg har gått opp 27 kg i begge mine tidligere svangerskap.

er 178 og veide 69 kg som ikke gravid så var jo ganske slank.

nå er jeg godt på vei mot samme resultat igjen... i uke 14 og opp ca 7 kg...

trener mye som ikke gravid men som gravid orker jeg ikke en dritt pga kvalme, spying og trøtthet.. spiser nok litt mere, men spyr hver dag. jeg samler nok en del vann og blir rund over det hele : )) men slapp av, vi blir normale igjen....  6 mnd etter fødsel var jeg i matchvekt... og de siste mnd var det bare 3 kg jeg jobbet med, så mesteparten forsvant med en gang : )

Skrevet

Ødemer har nok en del å si, hadde det for meg iallefall, la på meg 16 kg, tror ca 10 av desse var bare vann, for alt forsvant i full fart etter fødsel (gjennom heftige svettetokter og maaaange doturet)

Anonymous poster hash: 6a4b3...06d

Skrevet

Jeg hadde gått opp 12 kg i uke 28. Dette til tross for aktiv hverdag med en del trening og ok kosthold.. Skjønner ikke hvordan det var mulig.. gikk opp mindre etter uke 28. 16 kg totalt..

Likevel måtte jeg jobbe en del med å få alt av. Men hadde lite vann i kroppen.

Anonymous poster hash: 5ccd0...9e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...