Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #1 Skrevet 28. juni 2013 http://www.bt.no/nyheter/innenriks/30000-barn-rammes-arlig-av-Syden-fyll-2923313.html#.Uc1LdvlM93Q Jeg syns slikt er helt forferdelig, og mange av disse foreldrene har nok samme holdning som mange av dere. "Det er bare for kos,barna har godt av å lære at alkohol er greit,blablabla" Det er forkastelig og totalt unødvendig å drikke når man har barn tilstede! Anonymous poster hash: 4812f...275
SameSara Skrevet 28. juni 2013 #2 Skrevet 28. juni 2013 Å ta et glass vin er ikke det samme som fylla. Måtehold er noe de fleste voksne skjønner og den som ikke skjønner det bør avstå fra å drikke alkohol når det er barn tilstede.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #3 Skrevet 28. juni 2013 Fylla er ikke ok, et glass vin eller to til maten eller på terrassen etter at ungene har lagt seg er ikke noe problem! Jeg tror ikke unger har vondt av å se mamma eller pappa ta ett glass med noe annet enn vann og brus til middagen. Anonymous poster hash: 02f80...cbf
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #4 Skrevet 28. juni 2013 Et glass vin til maten en gang i skuddåret er jo ikke det samme som fyll. Anonymous poster hash: 9542a...b9b
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #5 Skrevet 28. juni 2013 Å ta et glass vin er ikke det samme som fylla. Måtehold er noe de fleste voksne skjønner og den som ikke skjønner det bør avstå fra å drikke alkohol når det er barn tilstede. Det er ganske mange som ikke skjønner at måtehold er tingen når det er barn tilstede, men veldig mange av dem drikker selv om. Og mange mener at det ikke utgjør noen forskjell om man "bare" tar et par glass, men det er feil, barn er var på forandringer hos de voksne. Anonymous poster hash: 4812f...275
Gjest sussie77 Skrevet 28. juni 2013 #6 Skrevet 28. juni 2013 Tror ikke dette er de samme som bare tar et glass vin til maten. Har sett begge deler og det er stor forskjell. Personlig drikker jeg ikke foran barna, men ser ikke noe problem at andre gjør det. Så lenge det ikke er fyll, og man vet hvor mye man tåler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå