Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #1 Skrevet 28. juni 2013 Vi har blitt invitert på sydentur av svigers. Og vi bestemte oss for å takke ja. Men nå i dag, samme dag som turen skal betales, så sier mannen min at han ikke gidder dra likevel. Jeg ble jo selvfølgelig litt lei meg, jeg hadde jo gledet meg til denne turen. Så jeg sa til mannen at kanskje bare jeg og jentene kunne dra. Jeg skal selvfølgelig betale. Jentene er snart 2 og 3 år. Men det fikk vi ikke lov til. Han ville at vi skulle være hjemme sammen med han, siden han også har ferie da :-/ hva skal man si til noe sånt?? Anonymous poster hash: 28d7f...c0e
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #2 Skrevet 28. juni 2013 Det var rart av mannen din. Hva er det som gjør at han ikke vil reise da? Anonymous poster hash: 41523...c5c
SameSara Skrevet 28. juni 2013 #3 Skrevet 28. juni 2013 Fikk ikke lov til? Det er vel heller du som kan si "vi drar, men du kan få lov å være hjemme om du vil det" når turen allerede er avtalt og planlagt
mamma_bergen Skrevet 28. juni 2013 #5 Skrevet 28. juni 2013 Jeg hadde sagt av vi reiser, så kan han gjøre som han vil. Spesielt om han ikke har et bra alternativ.
millemille Skrevet 28. juni 2013 #6 Skrevet 28. juni 2013 Ja, det synes jeg var smålig dersom han bare sa det på den måten uten å diskutere med deg, og uten å komme med gode argumenter på hvorfor han ikke vil dra.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #7 Skrevet 28. juni 2013 Jeg hadde sagt til svigers at jeg ble med, så får han sitte å surmule hjemme. Anonymous poster hash: aa72d...0c1
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 28. juni 2013 #8 Skrevet 28. juni 2013 Bli med svigers! Det er han som er dum her.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #9 Skrevet 28. juni 2013 Mannen sa at han heller ville være hjemme å ordne litt på huset. Og så sa han at siden det er i juli vi skal reise (om rett under fire uker ja!), så vil vi mest sannsynlig få godt vær her hjemme også. Men det er jo ikke det samme å være hjemme, som å være på et all inclusive hotell i syden :-/ Han ville ikke at vi skulle dra fordi at han ikke ville at barna skulle være så lenge borte ga han... Jeg har virkelig lyst til å dra, men han ble bare sint når jeg sa at vi drar uansett. :-/ hi Anonymous poster hash: 28d7f...c0e
SmellyCat Skrevet 28. juni 2013 #10 Skrevet 28. juni 2013 Dere har gjort en avtale dere i mellom og med svigers om tur, som dere har planlagt og gledet dere til. Om han ombestemmer seg og vil være hjemme så fint for han, men han kan ikke bestemme at ingen av dere andre får "lov" til å dra. Da får han enten bli med, som avtalt, eller bli hjemme. Blir han sur så får han bli det da. Det er han som ødelegger det planlagte opplegget for hele familien, uten bedre grunn enn at han "ombestemte seg".
Edelweis Skrevet 28. juni 2013 #11 Skrevet 28. juni 2013 jeg hadde sagt at dette var planlagt og at han ikke kan komme å forandre planer uten at dere er enige. da reiser du alene. om han synes det blir forlenge vekk fra barna kan han versågod bli med.
Gjest tilda med to små <3 Skrevet 28. juni 2013 #12 Skrevet 28. juni 2013 Helt enig med SmellyCat. Dette må være rareste oppførselen jeg har hørt om på lenge! Hva sier svigers da? De blir vel også forferdelig skuffet når de ikke får reise på sydentur med barn og barnebarn som de hadde gledet seg til? Her hadde jeg spilt på samvittighet (big time) og virkelig fortalt ham hvordan han ødelegger ferien for dere alle sammen. Også hadde jeg reist, uansett hvor sint han måtte bli.
Monajenten Skrevet 28. juni 2013 #13 Skrevet 28. juni 2013 Syns egentlig ikke du skal bry deg om der han sier når dere allerede har sagt ja. Vil han ikke være så lenge borte fra ungene så får han bli med. Det hadde vært noe annet om spørsmålet kom nå og dere takket nei i utgangspunktet, men han kan ikke plutselig trekke seg når alt er planlagt, og i tillegg nekte deg. Tror faktisk jeg hadde tatt en tlf til svigermor og hørt hva hun tenker og mener.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #14 Skrevet 28. juni 2013 Nå er jeg bare enda mer lei meg. Jeg ringte til svigermor, verdens beste dame, og fortalte at vi ikke ble med likevel. Da sa hun at set var for sent å takke nei, da svigers allerede har betalt HELE turen for oss, nærmere 20 000,- for vi fire, og skulle overraske oss. De ville gjerne betale, fordi de ønsker så gjerne at vi skulle være med. Jg er helt slått i bakken, sjokkert og selvfølgelig veldig glad Men jeg ringte mannen min og fortalte han dette. Da ble han veldig sint. Og ropte til meg at han ikke hadde lyst til p reise på denne jævla sydenturen, og at dette nå ødela hele ferien hans :-/ Nå er jeg faktisk helt gråtkvalt her og vet ikke helt hva jeg skal tro :-( sa til han at han oppfører seg som en jævla drittunge og la på røret :-( skulle tro han var en guttunge og ikke en voksen!! Mann.. Hi Anonymous poster hash: 28d7f...c0e
millemille Skrevet 28. juni 2013 #15 Skrevet 28. juni 2013 Snakk litt med svigermor om hvordan mannen oppfører seg?
♥Nemi♥ Skrevet 28. juni 2013 #16 Skrevet 28. juni 2013 Da ville jeg ha kontaktet svigermor, og fortalt henne om den urimelige sønnen hennes. Klart dere skal på tur!
mamma_bergen Skrevet 28. juni 2013 #17 Skrevet 28. juni 2013 Han høres nå svært så ustabil han "mannen" din..
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #18 Skrevet 28. juni 2013 Har d klikka for han eller? Jeg ville tatt en prat med svigermor om oppførselen hans, be svigerfar ringe sønne sin og dra ham i sine voksne ører!!! Anonymous poster hash: 1cb31...83a
Mamsemums Skrevet 28. juni 2013 #19 Skrevet 28. juni 2013 Har ikke noe konstruktivt å komme med dessverre. Synes mannen din er en utakknemlig tufs.
*Lissi* Skrevet 28. juni 2013 #20 Skrevet 28. juni 2013 Da får han vel ringe moren sin selv da... Er vel han som ødelegger, siden han skal "trumfe" gjennom sin vilje. God tur til syden
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #21 Skrevet 28. juni 2013 Vi har blitt invitert på sydentur av svigers. Og vi bestemte oss for å takke ja. Men nå i dag, samme dag som turen skal betales, så sier mannen min at han ikke gidder dra likevel. Jeg ble jo selvfølgelig litt lei meg, jeg hadde jo gledet meg til denne turen. Så jeg sa til mannen at kanskje bare jeg og jentene kunne dra. Jeg skal selvfølgelig betale. Jentene er snart 2 og 3 år. Men det fikk vi ikke lov til. Han ville at vi skulle være hjemme sammen med han, siden han også har ferie da :-/ hva skal man si til noe sånt?? Anonymous poster hash: 28d7f...c0e Jeg blir stadig vekk paff av hvor dårlig forhold folk har. De later ikke til å kjenne partneren sin i det hele tatt, og det virker også som de ikke snakker sammen. Dette må du da virkelig snakke med HAM om?? Anonymous poster hash: 18005...65f
SmellyCat Skrevet 28. juni 2013 #22 Skrevet 28. juni 2013 Nå er jeg bare enda mer lei meg. Jeg ringte til svigermor, verdens beste dame, og fortalte at vi ikke ble med likevel. Da sa hun at set var for sent å takke nei, da svigers allerede har betalt HELE turen for oss, nærmere 20 000,- for vi fire, og skulle overraske oss. De ville gjerne betale, fordi de ønsker så gjerne at vi skulle være med. Jg er helt slått i bakken, sjokkert og selvfølgelig veldig glad Men jeg ringte mannen min og fortalte han dette. Da ble han veldig sint. Og ropte til meg at han ikke hadde lyst til p reise på denne jævla sydenturen, og at dette nå ødela hele ferien hans :-/ Nå er jeg faktisk helt gråtkvalt her og vet ikke helt hva jeg skal tro :-( sa til han at han oppfører seg som en jævla drittunge og la på røret :-( skulle tro han var en guttunge og ikke en voksen!! Mann.. Hi Anonymous poster hash: 28d7f...c0e Hva slags mann er dette da? Er dette normal oppførsel fra han? Utrolig spesielt. Sikker på at det ikke ligger noe mer bak? Veldig sterk reaksjon på å få en sydentur i gave, selv om han ikke lenger ønsker å dra på den turen. Uansett, hadde jeg fortalt svigermor om oppførselen til sønnen, og sagt at han får gjøre som han vil, men at dere gjerne blir med. Så utrolig hyggelig gjort av svigermor da!
*SommerFrisk* Skrevet 28. juni 2013 #24 Skrevet 28. juni 2013 Lov meg at du tar med deg ungene og reiser! ?? Vær så nill, reis bort og kose dere masse
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #25 Skrevet 28. juni 2013 Jeg og ungene reiser uansett hva mannen sier! Kjenner jeg sitter her hjemme og blir mer og mer irritert over hvordan han oppfører seg. Han har for vane og bli fort veldig sint for veldig rare ting, men bare ovenfor meg, ikke ovenfr barna. Og er glad i å ha kontroll og bestemme over det meste. Men jeg er ikke slaven hans, jeg er hans kone og mor til barna hans, han bestemmer ikke over meg som en eiendel. Jeg tar opp diskusjonen i kveld når barna har lagt seg. Skjønner ikke hva mer som kan ligge bak dette utbruddet hans? Føler bare at han reagerer veldig sterkt på en særdeles hyggelig gave fra svigers. :-/ hi Anonymous poster hash: 28d7f...c0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå