Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #1 Skrevet 28. juni 2013 Etter utallige forsøk på i det hele tatt å bruke håndveske, så har jeg nå gitt opp. Hva skal jeg med den, liksom? Hva skal jeg putte oppi håndveska? Lommebok? Den har jeg enten i hånda, i jobbsekken eller i konsollen i bilen. Lypsyl? Alltid i lomma Telefon? Alltid i baklomma Nøkler? Alltid i lomma Tyggis? Alltid i lomma Hva mer har man i håndveska? Jeg får ikke til å bruke veske! Blir bare noe ekstra å dra med seg, og så funker det jo som bare det å ha alle tingene man har bruk for på seg. Noen gode råd å få? Anonymous poster hash: cc52b...6d7
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #2 Skrevet 28. juni 2013 Lomma??? Håper i det minste du mener jakkelomma? Bukselomma er blodharry! Anonymous poster hash: 18e26...4e8
skjotta Skrevet 28. juni 2013 #3 Skrevet 28. juni 2013 lypsylen smelter i lomma.... ellers har jeg (nå) solkrem til ungene. en liten pakke våtservietter, halspastiller, allergi tabeletter. mobil, nøkler, lommebok, kindle og nettbrett.
MammantilNurket Skrevet 28. juni 2013 #4 Skrevet 28. juni 2013 (endret) Nå har jeg faktisk tatt en titt i vesken min og her finnes følgende: Filofax Nøkler Pengepung Ipod Lader Sminkepung med "alt" Sminkeskrin med øyenskygger En flaske parfyme Antibac Et bind Brillehus Vannflaske 4 lipglosser 1 leppestift 3 leppepomader Plaster Armbåndsur Teposer Cleenex 3 kulepenner Håndkrem Endret 28. juni 2013 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #5 Skrevet 28. juni 2013 Nå har jeg faktisk tatt en titt i vesken min og her finnes følgende: Filofax Nøkler Pengepung Ipod Lader Sminkepung med "alt" Sminkeskrin med øyenskygger En flaske parfyme Antibac Et bind Brillehus Vannflaske 4 lipglosser 1 leppestift 3 leppepomader Plaster Armbåndsur Teposer Cleenex 3 kulepenner Håndkrem FILOFAX!??! Er det virkelig ett eneste menneske med respekt for seg selv i våre teknologiske dager som bruker det?! Kan nesten banne på at mange her inne ikke aner hva det er engang. Anonymous poster hash: 90d88...487
Cruella De Vil Skrevet 28. juni 2013 #6 Skrevet 28. juni 2013 Nå har jeg faktisk tatt en titt i vesken min og her finnes følgende: Filofax Nøkler Pengepung Ipod Lader Sminkepung med "alt" Sminkeskrin med øyenskygger En flaske parfyme Antibac Et bind Brillehus Vannflaske 4 lipglosser 1 leppestift 3 leppepomader Plaster Armbåndsur Teposer Cleenex 3 kulepenner Håndkrem Haha, litt som meg, det der, selv om jeg ikke har akkurat de samme tingene i vesken... Jeg er nærmest en parodi på dame med bunnløs veske som aldri finner lommeboken sin. Nå som det er bleieavvenningstid kan jeg også dra frem små barnetruser fra vesken, hihi.
MammantilNurket Skrevet 28. juni 2013 #7 Skrevet 28. juni 2013 Nå har jeg faktisk tatt en titt i vesken min og her finnes følgende: Filofax Nøkler Pengepung Ipod Lader Sminkepung med "alt" Sminkeskrin med øyenskygger En flaske parfyme Antibac Et bind Brillehus Vannflaske 4 lipglosser 1 leppestift 3 leppepomader Plaster Armbåndsur Teposer Cleenex 3 kulepenner Håndkrem FILOFAX!??! Er det virkelig ett eneste menneske med respekt for seg selv i våre teknologiske dager som bruker det?! Kan nesten banne på at mange her inne ikke aner hva det er engang. Anonymous poster hash: 90d88...487 Hehe Ja, eller en sånn "lærerkalender" - sånn svart bok lærere får fra utdanningsforbundet, vet du, også får vi ny "innmat" hver sommer/høst. Riktig så kjekt, skal jeg si deg
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #8 Skrevet 28. juni 2013 Telefonen i baklomma? Du er mann ikke sant? Og over femti?? Anonymous poster hash: 7b72a...8af
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #9 Skrevet 28. juni 2013 Jeg er 27 år gammel, har stor respekt for meg selv og bruker filofax. Så ja, tro det eller ei, det er mulig!! Anonymous poster hash: ec774...a0e
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #10 Skrevet 28. juni 2013 Telefonen i baklomma? Du er mann ikke sant? Og over femti?? Anonymous poster hash: 7b72a...8af Neida, jeg var i alle fall kvinne da jeg kledde på meg i dag... Ikke er jeg over femti heller. Men et sted må jeg ha telefonen. Og da blir det i baklomma, da, praktisk å ha den med seg også på jobb. HI Anonymous poster hash: cc52b...6d7
MammantilNurket Skrevet 28. juni 2013 #11 Skrevet 28. juni 2013 (endret) Mitt neste spørsmål er: Hvor får du tak i klær med lommer? Ingen av mine klær (nesten) har lommer hvor man kan putte saker og ting. På mange plagg er de sydd igjen slik at plagget skal bevare fasongen osv. Endret 28. juni 2013 av MammantilNurket
skjotta Skrevet 28. juni 2013 #12 Skrevet 28. juni 2013 Telefonen i baklomma? Du er mann ikke sant? Og over femti?? Anonymous poster hash: 7b72a...8af Neida, jeg var i alle fall kvinne da jeg kledde på meg i dag... Ikke er jeg over femti heller. Men et sted må jeg ha telefonen. Og da blir det i baklomma, da, praktisk å ha den med seg også på jobb. HI Anonymous poster hash: cc52b...6d7 vet ikke hva slags telefon du har, men smarttelefoner med stor skjerm tåler baklommer dårlig. oppbevaring av telefon i lomme regnes også som "uforsvarlig" av mange forsikringsselskaper, så dersom du detter på ræva med telefonen i lomma kunne du like gjerne slengt den i do og skyllt ned en 3-4 ganger før du tok den opp igjen....
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #13 Skrevet 28. juni 2013 Nå har jeg faktisk tatt en titt i vesken min og her finnes følgende: Filofax Nøkler Pengepung Ipod Lader Sminkepung med "alt" Sminkeskrin med øyenskygger En flaske parfyme Antibac Et bind Brillehus Vannflaske 4 lipglosser 1 leppestift 3 leppepomader Plaster Armbåndsur Teposer Cleenex 3 kulepenner Håndkrem Hahahaha... Knall! Tipper min ikke er så ulik, men akkurat nå kjenner jeg at jeg ikke en gang tør å sjekke. Jeg er sikker på at jeg kan overleve i en uke på innholdet i veska mi om jeg plutselig skulle havne utenfor siviliasjonen og ikke finne vien hjem. :flire: Og så noterer jeg meg i alle fall at du ikke kommer til å bli tørr på leppene med det første. :fnise Anonymous poster hash: c9371...4e6
♥ anonym♥ Skrevet 28. juni 2013 #14 Skrevet 28. juni 2013 Elsker de dagbøkene/fiilofaxene fra minpersonligaalmanacka.no (eller noe sånt) og bruker det hele tiden. Er også 27 år. Blir liksom noe annet å skrive selv en å bruke ipad.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #15 Skrevet 28. juni 2013 Elsker de dagbøkene/fiilofaxene fra minpersonligaalmanacka.no (eller noe sånt) og bruker det hele tiden. Er også 27 år. Blir liksom noe annet å skrive selv en å bruke ipad. Ja, de er skikkelig kule. Jeg har vurdert å skaffe meg en sånn selv. Anonymous poster hash: c9371...4e6
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #16 Skrevet 28. juni 2013 Jeg trenger ikke så mye når jeg skal ut av huset. Har som regel en jakke med. De har altid lommer. Der kan jeg ha nøkler, lommebok og telefon hvis jeg skal ha det med meg. Skal jeg på overnatting har jeg gjerne med en bagg, men ellers trenger jeg ikke mer. Anonymous poster hash: 2ec1f...a4d
♥ anonym♥ Skrevet 28. juni 2013 #17 Skrevet 28. juni 2013 i tillegg til denne filofaxen har jeg faktisk hele livet mitt i veska. Blir for mye til å ramse opp. men her om dagen fant jeg igjen en sokk som jeg trodde var borte der.. den andre hadde jeg selvfølgelig kastet. (barnesokk) Måtte nemlig bytte veske da jeg har kjøpt meg en ny :-)
Soon to be mum Skrevet 28. juni 2013 #18 Skrevet 28. juni 2013 i tillegg til denne filofaxen har jeg faktisk hele livet mitt i veska. Blir for mye til å ramse opp. men her om dagen fant jeg igjen en sokk som jeg trodde var borte der.. den andre hadde jeg selvfølgelig kastet. (barnesokk) Måtte nemlig bytte veske da jeg har kjøpt meg en ny :-) Hahahahaha... Priceless! Tror ikke du er alene om slike funn heller.
MammantilNurket Skrevet 28. juni 2013 #19 Skrevet 28. juni 2013 Nå har jeg faktisk tatt en titt i vesken min og her finnes følgende: Filofax Nøkler Pengepung Ipod Lader Sminkepung med "alt" Sminkeskrin med øyenskygger En flaske parfyme Antibac Et bind Brillehus Vannflaske 4 lipglosser 1 leppestift 3 leppepomader Plaster Armbåndsur Teposer Cleenex 3 kulepenner Håndkrem Hahahaha... Knall! Tipper min ikke er så ulik, men akkurat nå kjenner jeg at jeg ikke en gang tør å sjekke. Jeg er sikker på at jeg kan overleve i en uke på innholdet i veska mi om jeg plutselig skulle havne utenfor siviliasjonen og ikke finne vien hjem. :flire: Og så noterer jeg meg i alle fall at du ikke kommer til å bli tørr på leppene med det første. :fnise Anonymous poster hash: c9371...4e6 Tro meg: skulle du havne på en øde øy med meg kommer vi vaffal ikke til å få sånne hvite, sprukne lepper som de har på "Robinson" på TV
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå