Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 28. juni 2013 #1 Skrevet 28. juni 2013 Nå er det snart helg og jeg har en liten oppfordring til dere Tilbring tid med de som betyr mest for dere, nyt de gode stundene og vis dine nærmeste at du er glad i dem og setter pris på dem. Vi vet aldri hva morgendagen bringer, for seg selv eller andre.... Ta bilder og spar på minnene til en tid hvor man trenger en påminnelse om hvor fint livet kan være. God fredag skjønne damer, ønsker dere alle sol og glede
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 28. juni 2013 #2 Skrevet 28. juni 2013 God helg til deg og dine også Takk for en viktig påminnelse i en hektisk hverdag!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 29. juni 2013 #3 Skrevet 29. juni 2013 (endret) Kloke ord. God helg til deg også Endret 29. juni 2013 av LillaGorilla♥♥
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå