Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #1 Skrevet 28. juni 2013 Noen som har vært der? Er de flinke? De har to av designerne jeg liker kjolene til, men jeg bor 50 mil unna så vil helst slippe bomtur. Er det noen andre dere kan anbefale i Trondheim og omegn? Anonymous poster hash: 64373...d6b
Flettfrid og lilleprins Skrevet 28. juni 2013 #2 Skrevet 28. juni 2013 Anbefaler Eva Brud på Heimdal! Super service, kjenner flere som er fornøyd!
MissP Skrevet 28. juni 2013 #4 Skrevet 28. juni 2013 Anbefaler Eva Brud på Heimdal! Super service, kjenner flere som er fornøyd! Enig!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #5 Skrevet 28. juni 2013 Agape har kjempestort utvalg av kjoler, for et par år siden var hu eiern der veldig masete men kjoleutvalget oppveide for dette... hvis du skal reise så langt for å finne kjole, hvorfor ikke ringe rundt å bestille prøvetimer på de forskjellige stedene, da vet du at de har tid til å hjelpe deg og du får sett utvalget flere steder;) Eva brud på heimdal har kjempeservice, men personlig synes jeg utvalget er endel mindre enn Agape, også har du tessem brudesalgon ved leutenhaven Anonymous poster hash: 6aed9...039
millemille Skrevet 28. juni 2013 #6 Skrevet 28. juni 2013 Synes ikke de hadde så mye, men servicen var bra. Jeg var der bare en gang, og endte opp med å kjøpe kjole en annen plass.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #7 Skrevet 28. juni 2013 Eva brud på Heimdal! Amen! :-) Anonymous poster hash: 4992c...a01
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #8 Skrevet 28. juni 2013 Noen som har vært der? Er de flinke? De har to av designerne jeg liker kjolene til, men jeg bor 50 mil unna så vil helst slippe bomtur. Er det noen andre dere kan anbefale i Trondheim og omegn? Anonymous poster hash: 64373...d6b De er kjempeflinke på Lises Brudesalong Jeg giftet meg i fjor og kjøpte kjolen min der. Lise som driver salongen er veldig hyggelig. Alltid når jeg var der fikk jeg hennes fulle oppmerksomhet og god hjelp til å finne en kjole som passet meg. De har også en sydame som tilpasser kjolene, noe jeg måtte. Hvis du uansett skal til Trondheim så anbefaler jeg å ta en tur dit, det ligger ikke langt utenfor Trondheim. Anonymous poster hash: 02514...e2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå