Gå til innhold

Har menna deres stor penis


Anbefalte innlegg

Skrevet

.

 

Anonymous poster hash: 661e3...e15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Litt for stor egentlig. 23 cm og veldig tykk. 



Anonymous poster hash: 90242...b07
Skrevet

Nei :( Alle tidligere faste elskere og kjærester var større. Det hende ofte jeg tar meg i å ønske at han var litt bedre utstyrt (det har jeg selvfølgelig aldri sagt høyt), men den er ikke så liten at jeg ikke kjenner når han er inne i meg, altså.



Anonymous poster hash: 4a9cc...fcf
Skrevet

Nei, ikke spesielt stor, helt normal str vil jeg si :) 

Men den er helt passe stor og vi har det godt når vi har oss, så vet ikke om en cm eller to ville gjort susen, for stor kan jo gjøre skade/vondt om de kjører på :P 



Anonymous poster hash: 3a5a6...e67
Skrevet

Det har vel ikke du no`med ditt kåte troll. 



Anonymous poster hash: 5f198...338
Skrevet

Ja, ganske tykk og 19 cm lang. Litt for lang når han tar meg bakfra.

 

Anonymous poster hash: 82b6a...237

Skrevet

Menna?

 

Anonymous poster hash: 218e8...77b

Skrevet

Ja, den er stor. helt perfekt :)



Anonymous poster hash: a3661...2df
Skrevet

Ikke så veldig. De jeg har vært sammen med før har vært større. Savner og bli "fylt", men vi har et godt sexliv allikevel.



Anonymous poster hash: 8a3da...d35
Skrevet

Bare når han har lyst på meg ;)



Anonymous poster hash: c8a6b...d46
Skrevet

Ja 20 cm og kraftig. Heldigvis endte jeg opp med mitt livs beste sex :)

 

Anonymous poster hash: 1ade0...669

Skrevet

Oh hell yeah !

 

Anonymous poster hash: e7496...d12

Skrevet

Nei, ikke så veldig, men han er heldigvis veldig god i senga, så jeg er superfornøyd!!! :D



Anonymous poster hash: 5edca...6fb
Skrevet

Han har stor omkrets noe som betyr mye mer.. lengden er akkurat passe.. noen ganger blir jeg bunna hvis jeg sitter rett oppå eller han tar meg i doggy.. men ganske så tjukk..

Er stor fornøyd :)

Har deilig sex :)

 

Anonymous poster hash: 21f6f...9b7

Skrevet

Ja, den største jeg har vært sammen. I enkelte stillinger kan den bli litt i største laget.

 

Anonymous poster hash: 663b2...ace

Skrevet

Akkurat passe for meg;-)

 

Anonymous poster hash: 5b090...d80

Skrevet

Ja alle menna mine har DE mordvåpnene av noen tissefanter.

 

Anonymous poster hash: 831e9...7c0

Skrevet

Den er 19 cm, og jeg vil si den er litt tykk. De jeg har vært med før ham, har vært mindre, både i lengde og tykkelse. Noen ganger er den for lang også, at han støter for langt inn, så den er stor nok for meg, ja! Etter fødselen føltes han altfor diger ut for meg, da ønsket jeg ganske lenge at han hadde vært litt mindre... Vi måtte være så forsiktige hele tiden for at det ikke skulle gjøre vondt, så ble kun rolig sex ei stund. Kjedelig i lengden, men godt var det likevel :)



Anonymous poster hash: 62df0...513
Skrevet

Ja står til resten av kroppen på 1.90 :)  Deilig :)



Anonymous poster hash: 9b480...67d
Skrevet

Ja han har 20 cm og sånn perfekt tjukk;P haha

Eksen hadde 23 og det var for stort...da er det jo nesten skummelt å kjøre på. Får lett vondt når den støter borti livmoren...



Anonymous poster hash: 18e5d...7de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...