Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #1 Skrevet 27. juni 2013 som er 15 år yngre enn ham. Han er 40. Ble først veldig glad da jeg hørte at han endelig hadde truffet en ny dame. Han har vært singel siden jeg gjorde deg slutt med ham og jeg er etablert på nytt. Hun er ganske "frika" med piercinger og masse tatoveringer. Virker litt gæren og det har vært mye greier med rus, psykiske ludelser, hun har ikke kontakt med faren til barnet sitt osv. Det høres fælt ut, men jeg synes ikke hun er "bra nok" for ham. Har vanskelig for å se for meg at hun vil bli akseptert i svigerfamilien. De erveldig ordentlige. Måtte bare lufte litt. Anonymous poster hash: 8798d...169
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #3 Skrevet 27. juni 2013 Joda, skjønner hva du mener, men jeg vil jo at han skal ha det bra. Har gått og ventet på dette og er litt skuffa på en måte. Anonymous poster hash: 8798d...169
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #5 Skrevet 27. juni 2013 Dét tviler jeg ikke et sekund på Håper bare at det varer. Anonymous poster hash: 8798d...169
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #6 Skrevet 28. juni 2013 Du har ingenting med å synes om hun er god nok for ham eller ikke. Hvis hun er slem mot barnet deres, DA har du noe du skulle ha sagt. Men du velger ikke nye damer til eksen. Vil du ha kontrollen over ham så burde du kanskje ikke ha dumpet ham i utgangspunktet. Typisk kjerringer, vil ikke ha mannen selv, men vil samtidig gjerne diktere ham hvem han skal date og bli sammen med. Anonymous poster hash: 6fd26...9dc
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #7 Skrevet 28. juni 2013 Du har ingenting med å synes om hun er god nok for ham eller ikke. Hvis hun er slem mot barnet deres, DA har du noe du skulle ha sagt. Men du velger ikke nye damer til eksen. Vil du ha kontrollen over ham så burde du kanskje ikke ha dumpet ham i utgangspunktet. Typisk kjerringer, vil ikke ha mannen selv, men vil samtidig gjerne diktere ham hvem han skal date og bli sammen med. Anonymous poster hash: 6fd26...9dc Ta det med ro. Vi har ingen felles barn. Dette har heller ikke med kontroll å gjøre. Jeg er redd for at han skalbli såret! Han har involvert seg med en dame med mye bagasje. Anonymous poster hash: 8798d...169
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #8 Skrevet 28. juni 2013 Tror vi alle en eller annen gang har vært litt småbekymret over kjærestevalget til familie og venner. Ikke noe unormalt ved det. Man vil jo bare det beste for dem man er glad i Anonymous poster hash: d73dd...e92
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #9 Skrevet 28. juni 2013 Vist dere ikke har unger så hadde jeg ikke brydd meg. Men ser litt tankegangen din. Han er vel gammal nok til og passe på seg selv Anonymous poster hash: 28663...bab
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #10 Skrevet 28. juni 2013 Takk synes det er litt 40-årskrise over det og han er en fin fyr så jeg blir litt bekymret. Vi var sammen i mange år og jeg er veldig glad i ham. Jeg vil ikke at han skal bli såret eller komme i en dum situasjon. Anonymous poster hash: 8798d...169
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #11 Skrevet 28. juni 2013 Takk synes det er litt 40-årskrise over det og han er en fin fyr så jeg blir litt bekymret. Vi var sammen i mange år og jeg er veldig glad i ham. Jeg vil ikke at han skal bli såret eller komme i en dum situasjon. Anonymous poster hash: 8798d...169 Du har ingen ting med kva han gjør. Eller skal du ha kontroll på han enda. Detta er hans valg. Anonymous poster hash: cb246...11a
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #12 Skrevet 28. juni 2013 Takk synes det er litt 40-årskrise over det og han er en fin fyr så jeg blir litt bekymret. Vi var sammen i mange år og jeg er veldig glad i ham. Jeg vil ikke at han skal bli såret eller komme i en dum situasjon. Anonymous poster hash: 8798d...169 Du har ingen ting med kva han gjør. Eller skal du ha kontroll på han enda. Detta er hans valg. Anonymous poster hash: cb246...11a Jeg synes mange her er unødvendig negative. Du har ikke noe med det sånn sett, men jeg synes det er hyggelig at du bryr deg. Det er visst helt temmelig for mange her at det går an å ha godt forhold til en eks... Anonymous poster hash: c20dd...f1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå