Gå til innhold

For mensnerder...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... så kan jeg anbefale appen Womanlog. Det er umåtelig mange symptomer man kan ha i forkant, under og i etterkant av menstruasjon. Tror rett og slett jeg må sykmelde meg litt fra ettersyn av unger nå i ferien. Bok og potetgull høres ut som en fin medisin.

Videoannonse
Annonse
Gjest amandine
Skrevet

Rødvin også fin medisin! Og kveld etter 12 timers vakt...

Skrevet

Rødvin også fin medisin! Og kveld etter 12 timers vakt...

Det hørtes vel fortjent ut. :)

Skrevet

Heisan Anne-B. Har du fått ordnet kommoden enda?

Skrevet

Nei, ikke enda, det ble plutselig så mye som skulle gjøres og så var det ferie. Men jeg tenker å skride til verks når vi er hjemkommet. Du skal få rapport.

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Jeg bruker Period Tracker, finnes ikke grenser for hva vi skal igjennom hver måned <_<

Skrevet

(...) finnes ikke grenser for hva vi skal igjennom hver måned <_<

Eller i mitt tilfelle:

Hva de rundt meg skal gjennom hver måned..

Gjest Anybody
Skrevet

Oi så spennende! Leder meg til å få normal mensen og sjekke og jeg er stabil der. Ikke hatt mensen siden februar jeg.. Men småblør littannwnhver dag da.

Egen mens app ergo finurlig! Haha

Gjest sug lut
Skrevet

Hver gang jeg ser dette innlegget fascineres jeg av begrepet "mensnerd".

Skrevet

Jeg er også veldig fascinert av ordet "mensnerd". Hva er kriteriene for å være det?

Jeg har forresten ikke mensen nå som jeg går på Cerazette, men vet nøyaktig når jeg skulle hatt den- for det kjenner jeg noe så forjævlig på sjokoladesuget. 

Skrevet

Passe tullete ord, syns jeg. Jeg ble helt sånn nerd med den appen, nesten sånn at jeg ikke vil vedkjenne meg det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...