Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #1 Skrevet 27. juni 2013 Hva er "å gå for langt" for dere? Da snakker vi om parforhold der mannen (eller kvinnen for den saks skyld) er av en eller annen grunn fysisk i krangler? -Dytting -Dra i arm -Holde igjen -Skrike høyt -Skjellsord -Klype -Klore -Slag Anonymous poster hash: 5b882...3e1
N.N Skrevet 27. juni 2013 #2 Skrevet 27. juni 2013 Alt du nevner er i alle fall å gå alt for langt, i mine auger. Pluss ein heil del meir.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #4 Skrevet 27. juni 2013 Det meste på lista egentlig. Skjellsord kommer litt an på, samme å holde igjen og skrike høyt. Anonymous poster hash: 102ee...a43
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #5 Skrevet 27. juni 2013 Hva er "å gå for langt" for dere? Da snakker vi om parforhold der mannen (eller kvinnen for den saks skyld) er av en eller annen grunn fysisk i krangler? -Dytting -Dra i arm -Holde igjen -Skrike høyt -Skjellsord -Klype -Klore -Slag Anonymous poster hash: 5b882...3e1 Alt bortsett fra holde igjen, skrike høyt og skjellsord som jeg synes er påregnelig at kan skje en sjelden gang. Dra i arm synes jeg er tvilsom, avhengig av hvordan det ble dratt. Anonymous poster hash: 5e198...126
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #6 Skrevet 27. juni 2013 Alt du nevner pluss latterliggjøring foran bekjente/venner og psykisk mishandling som mobbing, nedlatende kommentarer, hovering og lignende. Anonymous poster hash: 54bdb...5e7
Gjest LA8PV Skrevet 27. juni 2013 #7 Skrevet 27. juni 2013 Skjellsord og det å skrike høyt er ikke greit, men heller ikke utilgivelig. Det andre hadde jeg aldri tilgitt.
Cat_Woman Skrevet 27. juni 2013 #8 Skrevet 27. juni 2013 Ingenting av dette er greit. Skjellsord og skrike høyt er mulig å komme over (men også dette er rimelig alvorlig, særlig hvis det skjer gjentatte ganger).
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #9 Skrevet 27. juni 2013 Hva vil konsekvensen for noe av dette være for dere? F.eks: hva er konsekvensen av å bli tatt hardt i armen eller dyttet? Anonymous poster hash: cd754...69e
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #10 Skrevet 27. juni 2013 Jeg syns det er litt sexy med en mann som holder en fast i armen jeg. En mann som er redd fysisk berøring er bare turn off. Anonymous poster hash: 676b2...260
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #11 Skrevet 27. juni 2013 Det meste kommer litt an på for min del, slag, kloring, sparking ol er for langt.. Men, jeg har dyttet til samboeren, og han har holdt fast meg, begge fikk mindre blåmerker av dette, men vi snakket ut om det, og har lagt det bak oss.. Skjellsord og skriking kommer en del an på hva og hvor og hvordan.. Samboeren klarte å rope ut "du er jo helt idiot du" når vi hadde besøk av et vennepar av oss, den var tøff å skulle "svelge", tok tid før jeg klarte å ta del i forholdet vårt igjen.. Nå tenker sikkert noen her "dørmatte" ol, men... Vel, tingene vi har sakt/gjort hender en gang, begge angrer som hunder etterpå, og vi jobber effektivt for å få et bedre forhold. Begge har vonde fortider med ekser, og vi begge gikk fast inn i forholdet, vel vitende om den andres fortid med eks, og hvor problemområdene var. Anonymous poster hash: be27c...027
Virginia. Skrevet 27. juni 2013 #12 Skrevet 27. juni 2013 Alt du nevner pluss latterliggjøring foran bekjente/venner og psykisk mishandling som mobbing, nedlatende kommentarer, hovering og lignende. Anonymous poster hash: 54bdb...5e7 Tror du må utdype hva du mener med gått for langt HI? Mener du uakseptabelt at skjer en del i forholdet eller uakseptabelt at skjer en gang eller to i det hele tatt? Hovering i form av å tråkke på andre er jeg enig i, men å dele gleden over noe positivt en har fått til eller som har skjedd en må da være lov. Jeg blir alltid glad på andres vegne, og blir overrasket de gangene jeg selv deler slikt og en sjelden gang ser at noen blir mutte og sure.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #13 Skrevet 27. juni 2013 Enig i at slag, spark og kloning er langt over streken. Det andre kan vel diskuteres, tror ikke jeg har forlangt skilsmisse om mannen har tatt meg hardt i armen f ex. Skal vel også godt gjøres og gå gjennomm et helt liv sammen uten roping og skjellsord. Da synes jeg forskjellige former for psykisk terror er verre, særlig det som går på å ydmyke partner foran andre. Anonymous poster hash: 1c88e...94f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå