Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #1 Skrevet 27. juni 2013 Huff! gravid i uke 30. Har de siste 3 ukene spist noe søtt hver dag! I dag en is, 7 biter smågodt og en kjeks. Og da har jeg spist lite! Dette er veldig ulikt meg. Hadde det ikke slik i 1 sv.skap. Drar samboer med meg også han er egentlig søtmonsen her i huset og jeg den fornuftige. I kveld spurte han om ikke vi bare skulle spise godis i helgene... Har lagt på meg 6 kg hittil i sv.skapet men redd det blir det dobbelte om jeg ikke klarer å styre meg:( Har alltid frukt etc tilgjengelig og handler ikke kan godis utenom helg. Har derimot alltid is og kjeks tilgjengelig. Anonymous poster hash: 9e4ae...dfc
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #2 Skrevet 27. juni 2013 I går spiste jeg 3 Isabella-is og en kroneis i løpet av dagen. 4 sjokoladekjeks og en rosinbolle på kvelden. I dag har jeg spist 5-6 ruter med melkesjokolade fra en 200 grams plate som ligger i kjøleskapet, en isabella-is og en kanelbolle. Jeg spiser altfor mye slikt som jeg ikke trenger, hver enste dag. Anonymous poster hash: aaa09...96f
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #3 Skrevet 27. juni 2013 Uuuuuuuu..... Anonymous poster hash: 647b7...a62
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #4 Skrevet 27. juni 2013 Her er det mer snakk om en pose chips, to store melkesjokolader og en pose boller hver dag. Og jeg er IKKE gravid Det dere snakker om er jo så vidt å regne som noe søtt til kaffen! Anonymous poster hash: 3669f...1fe
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #5 Skrevet 27. juni 2013 I dag har jeg spist en is og en halv pose super chips! Vanlig inntak. Er ikke gravid og heldigvis ikke overvektig.....(1.70 høy og 62 kg) Anonymous poster hash: 390db...2cf
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #6 Skrevet 27. juni 2013 Jeg spiser is, sjokolade og kjeks hver dag. Burde vært større, men er tynn. Men bra er det ikke. Anonymous poster hash: c23c4...f2f
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #7 Skrevet 28. juni 2013 Jeg er i 19.uke og har gått opp mer enn deg i vekt i dette svangerskapet! I dag har jeg spist et stort stykke sjokoladekake og en rute mørk appelsinsjokolade. I går spiste jeg noen biter smågodt og de to foregående dagene spiste jeg iskrem rett fra boksen - 400 ml tilsammen på de to dagene... Det blir gjerne noe hver dag nå som jeg er gravid, men jeg prøver å ikke skeie altfor mye ut... Anonymous poster hash: 51393...edc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå