Gå til innhold

Hvor mye godis/ søtsaker spiser dere andre søtmonser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff! gravid i uke 30. Har de siste 3 ukene spist noe søtt hver dag! I dag en is, 7 biter smågodt og en kjeks. Og da har jeg spist lite! Dette er veldig ulikt meg. Hadde det ikke slik i 1 sv.skap.

Drar samboer med meg også:( han er egentlig søtmonsen her i huset og jeg den fornuftige. I kveld spurte han om ikke vi bare skulle spise godis i helgene...

Har lagt på meg 6 kg hittil i sv.skapet men redd det blir det dobbelte om jeg ikke klarer å styre meg:(

Har alltid frukt etc tilgjengelig og handler ikke kan godis utenom helg. Har derimot alltid is og kjeks tilgjengelig.

Anonymous poster hash: 9e4ae...dfc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I går spiste jeg 3 Isabella-is og en kroneis i løpet av dagen. 4 sjokoladekjeks og en rosinbolle på kvelden.

I dag har jeg spist 5-6 ruter med melkesjokolade fra en 200 grams plate som ligger i kjøleskapet, en isabella-is og en kanelbolle.

Jeg spiser altfor mye slikt som jeg ikke trenger, hver enste dag. 

Anonymous poster hash: aaa09...96f
Skrevet

Uuuuuuuu.....

Anonymous poster hash: 647b7...a62

Skrevet

Her er det mer snakk om en pose chips, to store melkesjokolader og en pose boller hver dag. Og jeg er IKKE gravid :P 

Det dere snakker om er jo så vidt å regne som noe søtt til kaffen!

Anonymous poster hash: 3669f...1fe
Skrevet

I dag har jeg spist en is og en halv pose super chips! Vanlig inntak. Er ikke gravid og heldigvis ikke overvektig.....(1.70 høy og 62 kg)

Anonymous poster hash: 390db...2cf
Skrevet

Jeg spiser is, sjokolade og kjeks hver dag. Burde vært større, men er tynn. Men bra er det ikke.

Anonymous poster hash: c23c4...f2f

Skrevet

Jeg er i 19.uke og har gått opp mer enn deg i vekt i dette svangerskapet! I dag har jeg spist et stort stykke sjokoladekake og en rute mørk appelsinsjokolade. I går spiste jeg noen biter smågodt og de to foregående dagene spiste jeg iskrem rett fra boksen - 400 ml tilsammen på de to dagene... Det blir gjerne noe hver dag nå som jeg er gravid, men jeg prøver å ikke skeie altfor mye ut...

Anonymous poster hash: 51393...edc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...