Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #1 Skrevet 27. juni 2013 Her havnet ofte ting på feil plass. F.eks isen i kjøleskapet. Nå er d 2,5 år siden sist men husker hvor surrete jeg var selv om jeg ikke husker så mange konkrete hendelser;) vet søstera mi åpnet døra for avisbudet med ene puppen ut. Litt av en opplevelse for en gutt på 13-14 år;) lo godt av den. Ser fram til sånne type øyeblikk om 2 mnd. Da ventes lillegutt:) Anonymous poster hash: 5d991...8a0
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #2 Skrevet 28. juni 2013 Heldigvis ingen pupper på vift, men fjernkontrollen var ALLTID i kjøleskapet? Hvorfor liksom?!? Anonymous poster hash: 7916d...4ea
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #3 Skrevet 28. juni 2013 Ammet ikke lenge, men satt imsdalsflasken min i varmt vann over kjelen og tok en slurk av avent flaske med nan oppi.......... Anonymous poster hash: b3b34...868
B-gjengen Skrevet 28. juni 2013 #4 Skrevet 28. juni 2013 Puppene var ute på vift ofte. Hadde jo hørt det var bra å lufttørke dem, men glemte ofte å pakke dem inn igjen. Det flaueste var den gangen jeg glemte å putte inn puppen på et kjøpesenter.
Zalosalutt Skrevet 28. juni 2013 #5 Skrevet 28. juni 2013 Puppene var ute på vift ofte. Hadde jo hørt det var bra å lufttørke dem, men glemte ofte å pakke dem inn igjen. Det flaueste var den gangen jeg glemte å putte inn puppen på et kjøpesenter. Haha, priceless!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #6 Skrevet 28. juni 2013 Kjørte bil til butikken og gikk hjem. Våknet dagen etter og så at bilen var borte. Fikk panikk og ringte politiet og meldte den stjålet. Siden min daværende samboer kjørte tungtransport fikk vi de til å melde over radioen seg imellom om å være obs på denne bilen. Vi var sikker på at den allerede va ute av landet da kvelden kom ble vi oppringt av politiet som lurte på om jeg hadde feilparkert ett par hundre meter... Da kom jeg på hva jeg hadde gjort dagen før. Har vel aldri vært så flau i hele mitt liv... Anonymous poster hash: 9d8c8...afe
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #7 Skrevet 28. juni 2013 Skulle ta det jeg trodde var nyvaskede klær ut av tørketrommelen, men syns det var noe rart med de... Da jeg begynte å kikke på de, ser jeg at her var det fortsatt bæsjeflekker på... Hadde altså putta de inn i vaskemaskinen uten å slå på, latt de være der en stund, for så å putte de i tørketrommelen.... Dette gjorde jeg vel et par ganger i løpet av ammekarrieren min... Anonymous poster hash: 22ed6...7b3
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. juni 2013 #8 Skrevet 28. juni 2013 Helte appelsinjuice oppi syltetøyglasset og synes ikke det var rart før jeg skulle drikke av glasset mitt, som var tomt.. Pantet flasker for over 100kr for å så gå fra automaten uten å trykke på knappen å få ut kvittering for pengene. Det var noen ungdommer som fikk kose seg for de pengene ja Gikk flere ganger i dusjen med amme-bh på. Reagerte heller ikke før etter en stund. Satt også med puppene ute rett som det var. Tror andre synes det var mer ubehagelig enn meg da Gikk i butikken og kom hjem med helt andre ting enn det som sto på lista. Får garantert ikke oppleve det flere ganger, men har fått ME og jeg skal si deg at noen ganger er det verre med tanke på hva jeg klarer å gjøre, glemme å gjøre eller å si Lurer på om barna har støvsugt tennene, forteller at bilen står i kjelleren, skal kjøre storesøster på barneidretten når hun skal på leksehjelp, kaller meg for tante til mine barn når søstera mi er der som er tante til mine barn, glemmer om jeg har spist, tatt tabletter, låst døra, vasket klær, handlet og ikke minst har barna kommet inn, og har jeg lagt dem. Hehe har som regel kontroll når det kommer til stykket, men ammetåke-mimringa kommer rett som det er opp i det siste
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #9 Skrevet 28. juni 2013 Ikke akkurat i ammetåke, men helt på slutten. "Babyen" var akkurat ett år og jeg skulle på byen med venninner. Hadde stasja meg opp rimelig bra, gikk ut og hadde det supert. Trodde jeg hadde tatt på meg min fany pre-baby-push-up-BH, men når jeg kommer hjem ser jeg at jeg har gått rundt med amme-BH! Følte meg så flott og fin med puppa på stell, men jeg kan jo ikke ha sett ned på kløften, for der var det jo bare slapt! Ikke så pinlig kanskje, men det sier jo sitt om puppene... Anonymous poster hash: f8fb5...ac4
Tarssan Skrevet 28. juni 2013 #10 Skrevet 28. juni 2013 Siste barnet ble delammet her og jeg glemte konsekvent den ringen som gjorde de gamle avent flaskene tett... Første barnet glemte jeg i vogna utenfor butikken og gikk hjem uten vogn og baby.. Fytti jeg løp da jeg merket at noe manglet og guuud for en samvittighet..
Kanutten83 Skrevet 28. juni 2013 #11 Skrevet 28. juni 2013 Jeg ryddet Brio togbanen pent og pyntelig inn i kjøleskapet, hadde flyttet på litt varer for å få plass til alle skinnene, togene og en tunnel... Neste gang jeg var i kjøleskapet ble jeg stående å stirre, jeg så at noe passet ikke inn, men hva det var tok meg litt tid å finne ut
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 28. juni 2013 #12 Skrevet 28. juni 2013 Jeg ryddet Brio togbanen pent og pyntelig inn i kjøleskapet, hadde flyttet på litt varer for å få plass til alle skinnene, togene og en tunnel... Neste gang jeg var i kjøleskapet ble jeg stående å stirre, jeg så at noe passet ikke inn, men hva det var tok meg litt tid å finne ut Fantastisk!
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 28. juni 2013 #13 Skrevet 28. juni 2013 Surrer fryktelig om dagen, kjenner at det er veldig energikrevende. Har vel ingen supereksempler, men i dag dro jeg på butikken for å handle inn litt diverse til helgen, og kom hjem med 5 vørterøl og en agurk...
BellaSuz Skrevet 28. juni 2013 #14 Skrevet 28. juni 2013 Glemmer alt, og glemmer det viktigste som står på handlelista. Glemmer hva jeg skulle skrive opp fra badet til kjøkkenet. Sier totalt gærne ting til sønnen min når han spør om noe. Finner ikke riktige ordene titt og ofte, typ ostehøvel blir den greia man lager sånne skiver med. Sånn gul greie, ha på brødskiva. Gulost! Haha håpløst!
mamma'n til 2 :) Skrevet 28. juni 2013 #15 Skrevet 28. juni 2013 Hehe, ler så tårene triller her jeg sitter og leser Selv surret jeg fælt med ord, glemte rett og slett hva ting het. Så satt jeg ofte kaffekanna i kjøleskapet... Glemte å ta på babyen ny bleie etter bleieskift midt på natta, men takket være ny ammerunde rett etter skiftet, merket jeg det, og rakk å få på ny bleie i tide. Syns liksom stumpen til knøttet hadde "krympet" veldig, hehe Var alltid stressa når vi skulle ut, livredd for å glemme noe babyen kanskje trengte... Ja, og så dette med å pakke inn puppen da
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #16 Skrevet 29. juni 2013 Jeg har visst også hatt lavt stoffskifte-tåke. Det har vært utrolig slitsomt, men av det morsomme kan jeg nevne at jeg flere ganger i uken ble oppriktig forbannet når huset ikke blinker og låser seg opp når jeg trykket på bilnøkkelen. Jeg har også tatt meg i å glemme å ta på ny bleie, og å finne ord kunne være helt fullstendig umulig. Anonymous poster hash: 16855...900
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #17 Skrevet 29. juni 2013 Siste barnet ble delammet her og jeg glemte konsekvent den ringen som gjorde de gamle avent flaskene tett... Første barnet glemte jeg i vogna utenfor butikken og gikk hjem uten vogn og baby.. Fytti jeg løp da jeg merket at noe manglet og guuud for en samvittighet.. Er det virkelig noen som fortsatt setter babyen i vogna utenfor butikken i det hele tatt? Anonymous poster hash: d8709...e29
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #18 Skrevet 29. juni 2013 Siste barnet ble delammet her og jeg glemte konsekvent den ringen som gjorde de gamle avent flaskene tett... Første barnet glemte jeg i vogna utenfor butikken og gikk hjem uten vogn og baby.. Fytti jeg løp da jeg merket at noe manglet og guuud for en samvittighet..Er det virkelig noen som fortsatt setter babyen i vogna utenfor butikken i det hele tatt? Anonymous poster hash: d8709...e29 Gid, ja, tenk det er det! Ikke alle bor i storbyen vet du Anonymous poster hash: 90c28...82d
Tarssan Skrevet 29. juni 2013 #19 Skrevet 29. juni 2013 Siste barnet ble delammet her og jeg glemte konsekvent den ringen som gjorde de gamle avent flaskene tett... Første barnet glemte jeg i vogna utenfor butikken og gikk hjem uten vogn og baby.. Fytti jeg løp da jeg merket at noe manglet og guuud for en samvittighet..Er det virkelig noen som fortsatt setter babyen i vogna utenfor butikken i det hele tatt? Anonymous poster hash: d8709...e29 Ja som du ser så gjorde jeg det
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #20 Skrevet 29. juni 2013 Jeg har bare kastet klærne i søpla istedenfor i skittentøy kurven. Anonymous poster hash: fb4cb...cac
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #21 Skrevet 29. juni 2013 Tok feil av hvem som var hvem av ungene, la dem i feil seng. Ammetåke og eneggede tvillinger er ikke bare en dans på roser. Glemte gryta med flasker på ovnen, en stor hard smeltet klump av plast i bunnen. La ting på feil plass. Måtte ofte på butikken 4 ganger i løpet av en dag fordi jeg alltid glemte det viktigste. Anonymous poster hash: d360d...bd5
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #22 Skrevet 29. juni 2013 He, he! Nå kom jeg på at jeg stadig matet banan og annet til pappaen og fireåringen i stedet for yngste. Sååå irritert fordi de vred seg unna. Anonymous poster hash: 16855...900
3 er nok! Skrevet 29. juni 2013 #23 Skrevet 29. juni 2013 Dette ble gjort i gravid tilstand, men jeg var i en slags tåke likevel; Jeg brukte en gang evigheter på å lage hjemmelaget lapskaus, dekket på bordet, kastet maten i søpla, ropte på mannen at det var mat og satt meg ved bordet, og så skjønte jeg ikke hvor maten var. Jeg lå og sov da jeg var høygravid med nr to og eldstemann ropte på meg i løpet av natta, men jeg visste jo at det ikke var mitt barn, for jeg hadde jo ikke født ennå. Jeg irriterte meg lenge over at ingen gikk inn til de stakkars barnet som ropte på mamman sin. Ropene etter mamma ble mer og mer desperate og til slutt gikk det opp for meg at "shit! Det er jo jeg som er mamma!" Jeg skulle skifte bleie på natta på minstemann som er en gutt, men jeg trodde jeg skiftet på jenta, så jeg skreik av forskrekkelse og hoppet bakover da jeg tok av bleia og så en guttetiss. Hva faen er det for noe, liksom?! (Gravid med nr tre) Jeg har lagt støvlettene mine i microen. Jeg var kaffegjest i et bryllup, altså ikke til noen vi kjenner sånn veldig, veldig godt, og presterte å kjøpe gave til de for 6000 kroner! Heldigvis fikk jeg ordnet opp i det og fikk tilbake pengene. Vi hadde tenkt å kjøper gave for mellom 600 og 1000 kroner. Jeg skulle til legen min som er i ett hus med adresse nr 22. Det er opp en fryktelig lang bakke, og jeg har høygravid og sliten. Nederst i bakken lå hus med samme adresse, men det var nr 12. Tidligere på morningen hadde jeg sett på lesekorpset og der bytter de bokstaver (f.eks bytter de K'en i katt til en H slik at det blir til hatt). Så da bestemte jeg meg for at jeg skulle bytte 12 til 22 slik at jeg slapp å gå opp bakken. Jeg gikk inn til hus nr 12 (i mitt hode nr 22), sto på trappen og ventet på at legen skulle komme til huset. Jeg tror jeg sto der i tre minutter før det gikk opp for meg hva keg egentlig drev med. Lurte der og da på om jeg burde oppsøke psykolog.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå