Gå til innhold

Tror dere han har vært utro...?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skriver normalt aldri slike innlegg, men jeg blir sprø, tankene kværner -så jeg må få det ut!

 

Min samboer og far til mitt barn på 6 mnd, har vært på jobbreise i utlandet i 5 dager, sammen med en kollega som også er hans bestekompis.

 

Fikk sms i formiddag om at flyet var forsinket, så han var nok ikke fremme før ca 16:30. Han skulle egentlig landet i 14-tiden og vært helt hjemme til 16:30.

 

Da jeg ikke hørte noe mere, antok jeg de var i luften og gikk inn på gardermoens ankomst sider for å sjekke forsinkelsen. Der sto det ikke noe om forsinkelse...

 

Da han kom hjem holdt han en lang lekse om hvor mye folk det var på begge flyplassene nå i ferien, og om ungdommer som hadde bråkt på hotellet, så han var så trett.

Vel, jeg har vært alene med vårt barn dag og natt nå, og han plages med noe, så han våkner gråtende hver time på natta. På dagen sover han kun små halvtimer. Dermed er jeg også veldig trett, og hadde nedtelling til han kom hjem slik at jeg kunne få litt avløsning.

Ble faktisk skuffa da jeg innså at han ikke ville rekke å komme hjem før etter legging. Derfor også at jeg sjekka opp denne "forsinkelsen".

 

Vel, lang historie kort: jeg leste av flynummeret hans på bagasjelappen da han kom hjem, og flyet var ikke forsinket, det var en senere avgang.

Dermed har han ombooket uten å bare si det heller enn å komme med denne forsinkelseshistorien.

 

Jeg kan tenke meg gutta har festet litt, og det er helt ok det, -så lenge han hadde sagt det! At det ble seint og de valgte å ombooke.

 

Han var også veeeldig raskt ute med å sette skittentøy på vask, vanligvis står kofferten urørt helt til jeg tar den. Og han hadde med "bygave", det er heller ikke vanlig.

 

Jeg føler meg dum, han er så langt fra typen til å være utro at dere aner ikke, men det skurrer likevel...

 

Vel, nå har jeg fått det ut! Fyr løs!

 

Anonymous poster hash: a377b...51e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tro at han faktisk var sliten og kanskje ikke ville hjem til ungemas og en sliten dame. (sorry) Tror neppe han var utro..

 

 

Det med klesvasken og gaven tenker jeg er en slags forsoningsgave.. Gjort i beste mening siden han tok et senere fly. Kanskje han ble uthvilt og fikk dårlig samvittighet...



Anonymous poster hash: 11192...fca
Skrevet

Mitt tips. Spørr han rett ut. Si at du vet han har ombooket, at det ille var forsiknkelse. Spørr hvorfor. Å se reaksjonen. Du merker fort om han har gjort noe galt.

 

Anonymous poster hash: 38584...3b9

Skrevet

Umulig å svare på. Spør han rett ut. Kan være mange ting En ekstra "ferie" med gutta før hverdagen kaller osv osv



Anonymous poster hash: 0d479...534
Skrevet

Mitt tips. Spørr han rett ut. Si at du vet han har ombooket, at det ille var forsiknkelse. Spørr hvorfor. Å se reaksjonen. Du merker fort om han har gjort noe galt.Anonymous poster hash: 38584...3b9

Ja tenkte å gjøre det, i morgen. Nå har vi lagt oss på hvert vårt tom, -han får pent sove med minsten i natt!

Men føler meg litt dum som tok bagasjelappen fra søpla, så har egentlig ikke så lyst å si at jeg vet dette helt sikkert pga at jeg vet flynummeret.... Det er også en ting, han plukker aaaldri av disse lappene etter reise til vanlig. De må jeg plukke av neste gang vi reiser og ny lapp skal på. Men sist sa jeg ganske surt (da vi var sent ute å holdt på og miste flyet) at disse skal av etter reisen... ;) så kan ikke klage på det liksom.

 

Anonymous poster hash: a377b...51e

Skrevet

Gå rett på og spør hvorfor han har booket om til en senere flyvning og ikke bry deg med å fortell hvorfor du vet det. Som regel er direkte konfrontasjon det beste for å få en spontan reaksjon. Den kan fortelle mye.

Skrevet

Kan jo være han mistet det første flyet? Forsinkelser med evt mellomlandinger, eller taxi osv... Er et tynt grunnlag for å mistenke utroskap.

 

Anonymous poster hash: 73e0a...521

Skrevet

Spurte mannen, han synes ikke det høres ut som utroskap, 2,5 time er svært kort tid å være utro på... Men han sier kanskje klesvasken skyldes at de har vært på strippeklubb eller noe.

 

Anonymous poster hash: 73e0a...521

Skrevet

Det kan godt hende han løy om flyet. Men en forskjell på 2,5 timer på ettermiddagen? Hvordan kobler du det til utroskap? Hadde han vært utro ville vel dette skjedd på kveld/natt?

 

Mulig han skjuler noe, men synes ikke dette er så veldig tydelige "spor".

 

Anonymous poster hash: d945d...559

Skrevet

HI her: mistenker jo at det skjedde noe i går kveld som eventuelt dro ut i morgentimene, slik at det ble travelt å nå det første flyet... Ikke at det skjedde noe på gardermoen/oslo/omeng i de 2,5 timene han ble forsinket...

 

Anonymous poster hash: a377b...51e

Skrevet

Kan jo være han mistet det første flyet? Forsinkelser med evt mellomlandinger, eller taxi osv... Er et tynt grunnlag for å mistenke utroskap.Anonymous poster hash: 73e0a...521

Enig... Men skjønner ikke hvorfor jeg ikke klarer å skyve det bort selv. Er en sånn magefølelseperson, som ofte har rett om andre (ikke nødvendigvis om utroskap da).

 

Anonymous poster hash: a377b...51e

Skrevet

 

Kan jo være han mistet det første flyet? Forsinkelser med evt mellomlandinger, eller taxi osv... Er et tynt grunnlag for å mistenke utroskap.Anonymous poster hash: 73e0a...521

Enig... Men skjønner ikke hvorfor jeg ikke klarer å skyve det bort selv. Er en sånn magefølelseperson, som ofte har rett om andre (ikke nødvendigvis om utroskap da).

 

Anonymous poster hash: a377b...51e

 

 

 

Signerer. Hadde jeg mistet flyet på grunn av noe tull, forsinkelser, vært for full osv så hadde jeg selvfølgelig fortalt det. I stedet for å direkte LYVE og enda finne på historie om hva som skjedde i forhold til forsinkelsen. Det verste er at menn er svært naive og uforsiktige. Alle vet at sånne ting lett kan sjekkes. Min eks som var utro etter noter og registrert på flere datingssider hadde passordet til e-posten sin på skrivebordet på en lapp. Var veldig dumt av ham å ha det så åpent slik at jeg kunne gå inn på hans konto, koble meg på datingssidene og finne ut at han var utro og oppsøkte flere jenter der jeg satt med en 3-åring og nyfødt baby og slet med brystbetennelse.

 

Anonymous poster hash: ade67...718

Skrevet

 

 

Kan jo være han mistet det første flyet? Forsinkelser med evt mellomlandinger, eller taxi osv... Er et tynt grunnlag for å mistenke utroskap.Anonymous poster hash: 73e0a...521

Enig... Men skjønner ikke hvorfor jeg ikke klarer å skyve det bort selv. Er en sånn magefølelseperson, som ofte har rett om andre (ikke nødvendigvis om utroskap da).Anonymous poster hash: a377b...51e

  Signerer. Hadde jeg mistet flyet på grunn av noe tull, forsinkelser, vært for full osv så hadde jeg selvfølgelig fortalt det. I stedet for å direkte LYVE og enda finne på historie om hva som skjedde i forhold til forsinkelsen. Det verste er at menn er svært naive og uforsiktige. Alle vet at sånne ting lett kan sjekkes. Min eks som var utro etter noter og registrert på flere datingssider hadde passordet til e-posten sin på skrivebordet på en lapp. Var veldig dumt av ham å ha det så åpent slik at jeg kunne gå inn på hans konto, koble meg på datingssidene og finne ut at han var utro og oppsøkte flere jenter der jeg satt med en 3-åring og nyfødt baby og slet med brystbetennelse. Anonymous poster hash: ade67...718

Enig! Han kunne nesten sagt hva som helst, og det ville vært ok. Jeg driter i om han og kompisen var dritings på strippeklubb i går, -så lenge han sier det i stedet for å lyve.

Har aldri vært sjalu eller hatt utromistanker sammen med han, så jeg ville ikke sett noe galt i det. Og han burde normalt ikke tro det heller, han har aldri måtte høre meg gnåle om noe slikt.

 

Var nede å drakk vann i sted, og mobilen lå på stuebordet. Men den må man jaggu meg taste pin på! Aner ikke når dette er aktivert, sjekker vanligvis aldri mobilen hans, -men den var ikke sånn for et halvt år siden i hvertfall (lånte hans telefon på sykehuset etter fødsel).

 

Anonymous poster hash: a377b...51e

Skrevet

 

 

 

Kan jo være han mistet det første flyet? Forsinkelser med evt mellomlandinger, eller taxi osv... Er et tynt grunnlag for å mistenke utroskap.Anonymous poster hash: 73e0a...521

Enig... Men skjønner ikke hvorfor jeg ikke klarer å skyve det bort selv. Er en sånn magefølelseperson, som ofte har rett om andre (ikke nødvendigvis om utroskap da).Anonymous poster hash: a377b...51e
  Signerer. Hadde jeg mistet flyet på grunn av noe tull, forsinkelser, vært for full osv så hadde jeg selvfølgelig fortalt det. I stedet for å direkte LYVE og enda finne på historie om hva som skjedde i forhold til forsinkelsen. Det verste er at menn er svært naive og uforsiktige. Alle vet at sånne ting lett kan sjekkes. Min eks som var utro etter noter og registrert på flere datingssider hadde passordet til e-posten sin på skrivebordet på en lapp. Var veldig dumt av ham å ha det så åpent slik at jeg kunne gå inn på hans konto, koble meg på datingssidene og finne ut at han var utro og oppsøkte flere jenter der jeg satt med en 3-åring og nyfødt baby og slet med brystbetennelse. Anonymous poster hash: ade67...718

Enig! Han kunne nesten sagt hva som helst, og det ville vært ok. Jeg driter i om han og kompisen var dritings på strippeklubb i går, -så lenge han sier det i stedet for å lyve.

Har aldri vært sjalu eller hatt utromistanker sammen med han, så jeg ville ikke sett noe galt i det. Og han burde normalt ikke tro det heller, han har aldri måtte høre meg gnåle om noe slikt.

 

Var nede å drakk vann i sted, og mobilen lå på stuebordet. Men den må man jaggu meg taste pin på! Aner ikke når dette er aktivert, sjekker vanligvis aldri mobilen hans, -men den var ikke sånn for et halvt år siden i hvertfall (lånte hans telefon på sykehuset etter fødsel).

 

Anonymous poster hash: a377b...51e

 

 

Ekstra sikkerhet på ferie?

Ønsker deg all lykke, dette kan være hva som helst, ikke nødvendigvis utroskap. Spør han rett ut og se reaksjonen.

 

Anonymous poster hash: 630c5...4e5

Skrevet

Få deg litt søvn, det hjelper mot paranoia.

Skrevet

 

 

 

Kan jo være han mistet det første flyet? Forsinkelser med evt mellomlandinger, eller taxi osv... Er et tynt grunnlag for å mistenke utroskap.Anonymous poster hash: 73e0a...521

Enig... Men skjønner ikke hvorfor jeg ikke klarer å skyve det bort selv. Er en sånn magefølelseperson, som ofte har rett om andre (ikke nødvendigvis om utroskap da).Anonymous poster hash: a377b...51e

Signerer. Hadde jeg mistet flyet på grunn av noe tull, forsinkelser, vært for full osv så hadde jeg selvfølgelig fortalt det. I stedet for å direkte LYVE og enda finne på historie om hva som skjedde i forhold til forsinkelsen. Det verste er at menn er svært naive og uforsiktige. Alle vet at sånne ting lett kan sjekkes. Min eks som var utro etter noter og registrert på flere datingssider hadde passordet til e-posten sin på skrivebordet på en lapp. Var veldig dumt av ham å ha det så åpent slik at jeg kunne gå inn på hans konto, koble meg på datingssidene og finne ut at han var utro og oppsøkte flere jenter der jeg satt med en 3-åring og nyfødt baby og slet med brystbetennelse. Anonymous poster hash: ade67...718
Enig! Han kunne nesten sagt hva som helst, og det ville vært ok. Jeg driter i om han og kompisen var dritings på strippeklubb i går, -så lenge han sier det i stedet for å lyve.

Har aldri vært sjalu eller hatt utromistanker sammen med han, så jeg ville ikke sett noe galt i det. Og han burde normalt ikke tro det heller, han har aldri måtte høre meg gnåle om noe slikt.

 

Var nede å drakk vann i sted, og mobilen lå på stuebordet. Men den må man jaggu meg taste pin på! Aner ikke når dette er aktivert, sjekker vanligvis aldri mobilen hans, -men den var ikke sånn for et halvt år siden i hvertfall (lånte hans telefon på sykehuset etter fødsel).

 

Anonymous poster hash: a377b...51e

Det med pinkoden har jo ingenting å si! Nå må du slappe av litt altså. Je har også pinkode på telefonen min, så ikke andre skal kunne gå inn på den. Har opplevd å bli frastjålet telefonen min før, og har satt på pinkode for sikkerheten, og at det kanskje blir lettere å bruke appen/låse telefonen før noen rekker å gjøre noe annet med den.

Det er veldig, veldig vanlig å ha kode på telefonen sin altså, trodde de fleste hadde det jeg.

 

Anonymous poster hash: f06ba...470

Skrevet

Kan ikke det være at flyet han opprinnelig skulle ta var kansellert, fikk tekniske feil, forsinket inn, forsinket crew, osv, osv som gjorde at han ble ombocket til denne flighten?

 

Sjekket du at den han skulle ta virkelig hadde gått?

 

Anonymous poster hash: 6de8e...ec4

Skrevet

Hvordan går det?

 

Anonymous poster hash: 57e2e...b55

Skrevet

Er det en kompis han har reist med da, og ikke en annen dame?



Anonymous poster hash: 79fcb...716
Skrevet

Funnet ut av noe?

 

Anonymous poster hash: 33a8d...894

Skrevet

Nå HI har du funnet ut noe?
Konfrontert han med det?



Anonymous poster hash: 8feb3...4bc
Skrevet

Jeg hadde faktisk sagt rett ut at jeg synes mange ting virker mistenkelig. Så hadde jeg ramset opp alt, fra "forsinkelsen" av flyet til plutselig pin på tlf. Si det rett ut, at du sjekket flytiden og bagasjelappen pga at du er mistenksom og føler noe er galt. Mobilen hans kom du bare borti ved et uhell og at du la merke til at den hadde pin på. Enkelt og greit?

 

Anonymous poster hash: d6cba...029

Skrevet

Det alt koker ned til er jo hvorfor han løy om avgangen. Hva er det han dekker over? 

 

Kan han ha besøkt et annet land/sted enn han forteller?



Anonymous poster hash: da694...db5
Skrevet

Å herregud så mange overhysteriske kjerringer!! Ikke rart flesteparten av dere er alenemødre.

 

Anonymous poster hash: f06ba...470

Skrevet

Om det var min mann som frivillig satte på vaskemaskinen, så hadde jeg fryktet hjernesvulst eller noe. :mellow:Kjenner ikke din mann, men tenker at han kanskje har blitt så stupfull at han både har spydd seg ut og drette i buksa. Og sovnet fra flyet. :D  



Anonymous poster hash: 1e974...103

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...