Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #1 Skrevet 27. juni 2013 Vi er en gjeng på 5 venninner, og de andre kjenner hverandre fra før, jeg er den nye på en måte. I morgen skal en av dem ha utdrikingslag, ingen av oss kjører bil, så mannen til en av dem skal hente i byen rundt kl 01-02. Nå har jeg fått vite at det ikke er plass til meg i bilen, så jeg må dra hjem alene (vi bor omtrent på samme sted). Så da må jeg ta siste buss kl 23 mens de andre blir der og danser og koser seg. Jeg ble veldig skjokkert og skuffet, hadde gledet meg lenge til i morgen men nå har jeg ikke lyst til å dra. Hvordan hadde dere reagert? Anonymous poster hash: 3c145...e17
GeeGee Skrevet 27. juni 2013 #2 Skrevet 27. juni 2013 Det var litt kjipt, ja... Hvordan ble det bestemt at du var den som ikke fikk være med? Foreslå at dere tar maxitaxi sammen?
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #3 Skrevet 27. juni 2013 Er det ikke plass så e det ikke plass... Du måtte nok vike fordi du er nyeste i gjengen. Hva med å ta en taxi? Kan jo ikke akkurat forvente å bli kjørt heller sånn sett. Anonymous poster hash: b16e2...b9e
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. juni 2013 #4 Skrevet 27. juni 2013 Det var rart... da tar man jo en maxitaxi sammen, eller kjører 2 ganger?
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #5 Skrevet 27. juni 2013 Det var litt kjipt, ja... Hvordan ble det bestemt at du var den som ikke fikk være med? Foreslå at dere tar maxitaxi sammen? De andre har kjent hverandre lenge. Jeg "kom inn" for 4mnd siden Anonymous poster hash: 3c145...e17
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #6 Skrevet 27. juni 2013 Er det ikke plass så e det ikke plass... Du måtte nok vike fordi du er nyeste i gjengen. Hva med å ta en taxi? Kan jo ikke akkurat forvente å bli kjørt heller sånn sett.Anonymous poster hash: b16e2...b9e Tja, jeg kunne ikke ha reist fra bare en. Den ene sa at hun håpet at jeg fant en løsning på det og at jeg kunne være med og danse Anonymous poster hash: 3c145...e17
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #7 Skrevet 27. juni 2013 Vi er en gjeng på 5 venninner, og de andre kjenner hverandre fra før, jeg er den nye på en måte. I morgen skal en av dem ha utdrikingslag, ingen av oss kjører bil, så mannen til en av dem skal hente i byen rundt kl 01-02. Nå har jeg fått vite at det ikke er plass til meg i bilen, så jeg må dra hjem alene (vi bor omtrent på samme sted). Så da må jeg ta siste buss kl 23 mens de andre blir der og danser og koser seg. Jeg ble veldig skjokkert og skuffet, hadde gledet meg lenge til i morgen men nå har jeg ikke lyst til å dra. Hvordan hadde dere reagert? Anonymous poster hash: 3c145...e17 Arrangerer man utdrikkingslag så ordner man opplegg (også transport) til alle. Jeg vet faktisk ille om jeg hadde villet dra. Hvordan ble dette bestemt da? Uansett skikkelig lavmål. Anonymous poster hash: 30165...677
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #8 Skrevet 27. juni 2013 Det var rart... da tar man jo en maxitaxi sammen, eller kjører 2 ganger? Tidligere i dag foreslå jeg å ta drosje sammen, det var vel ikke aktuelt Anonymous poster hash: 3c145...e17
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #9 Skrevet 27. juni 2013 Forstår at du ble skuffa, men å være dramaqueen og si at du ikke vil være med blir bare flaut. Anonymous poster hash: a59c8...ebb
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #10 Skrevet 27. juni 2013 Er det ikke plass så e det ikke plass... Du måtte nok vike fordi du er nyeste i gjengen. Hva med å ta en taxi? Kan jo ikke akkurat forvente å bli kjørt heller sånn sett.Anonymous poster hash: b16e2...b9e Tja, jeg kunne ikke ha reist fra bare en. Den ene sa at hun håpet at jeg fant en løsning på det og at jeg kunne være med og danse Anonymous poster hash: 3c145...e17 Du fikk lov å være med på dansingen altså? Generøst. Hadde begynt å lure på om dette var jenter jeg ville satse på som venninner. De virker lite inkluderende og rause. Anonymous poster hash: 30165...677
LillaGorilla♥♥ Skrevet 27. juni 2013 #11 Skrevet 27. juni 2013 Da hadde jeg ikke dratt. Sånt synes jeg er teit, rett og slett. Man overlater ikke folk til seg selv på byen sånn, når man er en gjeng som er sammen, spesielt ikke på et arrangert utdrikningslag.
Ann-Kristin og William Skrevet 27. juni 2013 #12 Skrevet 27. juni 2013 Da hadde jeg latt vær å gå :-)
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 27. juni 2013 #13 Skrevet 27. juni 2013 På utdrikkingslag burde den som planlegger det hele, ordne så alle kommer seg til/fra om de ikke har bil/sjåfør til rådighet selv. Enda om du er nyest i gruppa, så synes ikke jeg det blir rett å utelate deg, man lar ikke en føle seg så utenfor :-/
SmellyCat Skrevet 27. juni 2013 #14 Skrevet 27. juni 2013 Da hadde jeg ikke dratt. Sånt synes jeg er teit, rett og slett. Man overlater ikke folk til seg selv på byen sånn, når man er en gjeng som er sammen, spesielt ikke på et arrangert utdrikningslag. Enig. Den som arrangerer gjør ikke jobben sin her, og at de andre jentene synes dette er et ok opplegg sier en del om dem.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #15 Skrevet 27. juni 2013 Forstår at du ble skuffa, men å være dramaqueen og si at du ikke vil være med blir bare flaut. Anonymous poster hash: a59c8...ebb Tenkte å si til dem at siden siste buss går kl 23 og jeg ikke har mulighet til å være med på moroen så lar jeg være å dra, og håper at de koser seg masse.... Hi Anonymous poster hash: 3c145...e17
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #16 Skrevet 27. juni 2013 Jeg tror faktisk ikke jeg hadde blitt med på ett sånt opplegg, hadde følt meg skikkelig utfor. Så skjønner veldig godt at du tviler på om du skal bli med! Makan. Anonymous poster hash: 2b264...f7a
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #17 Skrevet 27. juni 2013 Forstår at du ble skuffa, men å være dramaqueen og si at du ikke vil være med blir bare flaut. Anonymous poster hash: a59c8...ebb Tenkte å si til dem at siden siste buss går kl 23 og jeg ikke har mulighet til å være med på moroen så lar jeg være å dra, og håper at de koser seg masse.... Hi Anonymous poster hash: 3c145...e17 Tror jeg hadde sagt at det blir mye styr for lite når du ikke får være med på alt opplegget, samt at jeg ikke var så gira på buss alene på kvelden. Anonymous poster hash: 30165...677
N.N Skrevet 27. juni 2013 #18 Skrevet 27. juni 2013 Det der er slett ikkje greit, og detta kunne eg skreve masse om! At du er ny og berre har vore med 4 mnd, er inga unnskyldning. Slik oppførsel er uhaldbart, og ingen eg kjenner hadde foreslått/akseptert noko slikt på andre sine vegne, meg sjølv inkludert. Kva måte er vel det å ta imot nokon nye i "gjengen"?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #19 Skrevet 28. juni 2013 Er det mulig? Man dropper ikke bare en av vennene "fordi det ikke er plass". hvem har bestemt at at det er akkurat DEG det ikke er plass til? det kunne jeg ALDRI gjort mot en annen, uansett hvor ny hun var i vår gjeng. Enten sørger man for at alle kommer seg hjem, eller så deler man taxi. Det der er helt hårreisende, og jeg skjønner veldig godt at du ble skuffet. Anonymous poster hash: 92d6d...f80
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #20 Skrevet 28. juni 2013 Huff, jeg hadde blitt hjemme hvis jeg var i din situasjon. Anonymous poster hash: 55f17...ae3
Edelweis Skrevet 28. juni 2013 #21 Skrevet 28. juni 2013 herregud. . hadde ikke gått. Hvis de er brae venninner så hadde de ikke gjort slikt. hvilket utdrikkningslag er dette? skal ikke forloveren ordne med et opplegg til alle sammen? kjempe teit.
mamma_bergen Skrevet 28. juni 2013 #22 Skrevet 28. juni 2013 Jeg hadde blitt såret, og hadde nok ikke giddet å stresse med å være med.. Man bør jo strekke seg littegranne for at alle skal føle seg inkludert, ellers syns jeg folk er smålig!
Mrs Smith Skrevet 28. juni 2013 #23 Skrevet 28. juni 2013 Ufint at det lar en bli igjen. Alle burde tatt en maxitaxi i stedet. Skjønner godt at du er skuffet
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #24 Skrevet 28. juni 2013 Litt spesielt å utelate en ja:) Samtidig har jeg aldri opplev at en folover har ordent transport hjem fra byen til alle mann. Er man på byen så er det ofte stor forskjell på når man har lyst til å reise hjem. Anonymous poster hash: 33167...1ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå