Gå til innhold

Dere med spiral! Se hit!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk satt inn en kobberspiral for noen uker siden. Alt har vært i den skjønneste orden helt siden da, ikke noe vondt og ingen blødninger. Men nå i kveld er det plutselig akkurat som jeg kan kjenne den. Det går ikke helt an å forklare men jeg kjenner liksom noe oppi skjeden, det gjør ikke vondt men jeg kjenner det veldig godt.
Kan dette ha noe med spiralen å gjøre? Er det mulig den er på vei ut?
Blir VELDIG glad for svar.

Anonymous poster hash: 35bcb...a25
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen her som har mistet den?

Skrevet

Har du vore til etterkontroll hjå legen/gynekologen, og var den på plass då?

Skrevet

Fikk satt inn en kobberspiral for noen uker siden. Alt har vært i den skjønneste orden helt siden da, ikke noe vondt og ingen blødninger. Men nå i kveld er det plutselig akkurat som jeg kan kjenne den. Det går ikke helt an å forklare men jeg kjenner liksom noe oppi skjeden, det gjør ikke vondt men jeg kjenner det veldig godt.

Kan dette ha noe med spiralen å gjøre? Er det mulig den er på vei ut?

Blir VELDIG glad for svar.

Hadde kobberspiral i et par mnd, så ble den støtet ut av kroppen, da kjentes det slik ut.

Anonymous poster hash: 9feff...565

Skrevet

Spørs om kroppen din støter den ut nå ja, var slik her også når jeg satte inn kobberspiralen min, og var slik du beskriver det her.

Anonymous poster hash: 15416...eed
Skrevet

Har du vore til etterkontroll hjå legen/gynekologen, og var den på plass då?

Er ikke etterkontroll etter bare noen uker da vel?!?!! Jeg fikk etterkontrollen satt til 6 mnd etter den ble satt inn.

Skrevet

Spørs om kroppen din støter den ut nå ja, var slik her også når jeg satte inn kobberspiralen min, og var slik du beskriver det her.

Huff, nå som jeg endelig har funnet en prevensjon som jeg liker! Det kom noen bloddråper på papiret når jeg var på do nettopp, var det sånn for deg og? Hvis jeg støter den ut er det ingen vits å få satt inn en ny da?

Kan vel ikke ta sorgene på forskudd men føler på meg at det er noe som ikke er som det skal.

HI

Skrevet

Min hormonspiral skled ut, ikke helt ut da, men jeg kjente den som en tapp oppi der. Jeg tok den ut, og skal aldri mer ha spiral.

Skrevet

Min hormonspiral skled ut, ikke helt ut da, men jeg kjente den som en tapp oppi der. Jeg tok den ut, og skal aldri mer ha spiral.

Måtte du til legen å ta den ut? Noen komplikasjoner?

Skrevet

Måtte du til legen å ta den ut? Noen komplikasjoner?Anonymous poster hash: 35bcb...a25

Ja, måtte til legen. Du må ikke prøve å dra den ut selv. Ingen komplikasjoner, men jeg passer ikke til å ha spiral og tålte ikke gestagenprevensjon. Nå tar jeg ppillen igjen, o lykke :-) :-) :-)

Skrevet

Måtte du til legen å ta den ut? Noen komplikasjoner?Anonymous poster hash: 35bcb...a25
Ja, måtte til legen. Du må ikke prøve å dra den ut selv. Ingen komplikasjoner, men jeg passer ikke til å ha spiral og tålte ikke gestagenprevensjon. Nå tar jeg ppillen igjen, o lykke :-) :-) :-)

Så bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...