Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #1 Skrevet 27. juni 2013 To vidt forskjellige meldinger for i morgen. Irriterende! Anonymous poster hash: 05260...9bf
Superdolly Skrevet 27. juni 2013 #2 Skrevet 27. juni 2013 Jeg pleier å velge å tro på den som melder best vær, men har erfart at det er den som melder dårligst vær som har rett, for det meste...
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #3 Skrevet 27. juni 2013 Ingen av dem. Beste værmeldingen er å titte ut vinduet når du står opp om morgenen )) Anonymous poster hash: 03fef...75e
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #4 Skrevet 28. juni 2013 Statistikk har vel vist at i sommer har yr hatt mest rett, men det går jo ikke an å bruke statistikk for å være sikker på enkeltutfall... Se på satelittbilder og gjør deg opp din egen mening Anonymous poster hash: 0d643...03d
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #5 Skrevet 28. juni 2013 Statistisk er det like smart å spå i kaffegrut. Jmf en undersøkelse for en stund tilbake har de henholdsvis 50 og 55% rett mao ikke til å stole på. Anonymous poster hash: fdeab...b61
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #6 Skrevet 28. juni 2013 Jeg stoler i hvert fall ikke på YR lengre. Flere ganger når jeg har sjekket været der, så står det idag at det på lørdag (i morgen) skal regne på formiddagen, og være sol på ettermiddagen. Dette er på "time for time". Det skal regne minst 1,3 mm og maks 14,6 mm til sammen. Så sjekker jeg langtidsvarselet, og da står det at det skal være sol og litt skyer, og null nedbør ! Anonymous poster hash: 16792...b09
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #7 Skrevet 28. juni 2013 WeatherPro! Anonymous poster hash: 0143b...d49
♥Madam Mim♥ Skrevet 28. juni 2013 #8 Skrevet 28. juni 2013 Pent.no Der ser du yr og storm side om side. Ta et gjennomsnitt og du har ca hva været blir. Melder de likt så er det jo også større sjanser for at det er riktig. Ofte får jeg følelsen av at de har slike yatzy terninger med værsymboler på. Yes! Hus på skyer og sol, da melder vi overskyet og gløtt av sol i morgen
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #9 Skrevet 28. juni 2013 Jeg stoler i hvert fall ikke på YR lengre. Flere ganger når jeg har sjekket været der, så står det idag at det på lørdag (i morgen) skal regne på formiddagen, og være sol på ettermiddagen. Dette er på "time for time". Det skal regne minst 1,3 mm og maks 14,6 mm til sammen. Så sjekker jeg langtidsvarselet, og da står det at det skal være sol og litt skyer, og null nedbør ! Anonymous poster hash: 16792...b09 Langtidsvarselet bruker litt andre modeller for beregning enn korttidsvarselet. Oversikten i langtidsvarselet gjelder bare det klokkeslettet som står på. Anonymous poster hash: 1f885...d3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå