Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #1 Skrevet 27. juni 2013 Jeg kommer ikke inn på den ekte facebook startsiden (innloggingssiden), bare på den jeg leste på nett om som er falsk. Om jeg skriver inn passord der og logger inn får andre tilgang til mine ting. Så hvordan finner jeg det og hvordan blir jeg kvitt dette? Jeg går inn på www.facebook.com og kommer kun frem til den falske. Hjelper det å slette all logg? Her er link til nyhetsartikkelen om dette: http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.11076956 Anonymous poster hash: ca74a...4e9
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #3 Skrevet 27. juni 2013 På skrifttypen... Den ene er noe a'la arial (helt vanlig, slik som her på forumet) mens den andre er sånn "gammeldags" avisskrift. Anonymous poster hash: ca74a...4e9
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #5 Skrevet 27. juni 2013 Font mente jeg. Fonten er annerledes. Anonymous poster hash: ca74a...4e9
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #6 Skrevet 27. juni 2013 Eh, leste du saken i det hele tatt eller?? Anonymous poster hash: 33de5...777
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 27. juni 2013 #8 Skrevet 27. juni 2013 Dersom adressen i adressefeltet er www.facebook.com er den ekte. Om du skriver det, og likevel blir sendt til en annen adresse kan du prøve å slette logg og cookies.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå