Gå til innhold

Haha, idag kjørte jeg en kilometer med

Anbefalte innlegg

Skrevet

En dobbel islatte på taket. Kooomisk! Flira godt da den faktisk sto der fremdeles, og det etter to rundkjøringer til og med! Sånn går det når babyen skal settes inn i bilen...

Jeg er neppe den første hehe:)

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Her pleier brillene å bli igjen på taket på bilen, bare ren flaks at de fortsatt er der når jeg kommer på de, eller vi er hjemme igjen :-p

Skrevet

Jeg kjørte rundt med bilnøkklene.. Bare flaks at jeg hadde ekstranøkkel i veska, og at de ikke ramlet av noe sted..

Anonymous poster hash: f8fd5...52b
Skrevet

Jeg kjørte rundt med bilnøkklene.. Bare flaks at jeg hadde ekstranøkkel i veska, og at de ikke ramlet av noe sted.. Anonymous poster hash: f8fd5...52b

Hæ?

Anonymous poster hash: cc112...13c

Skrevet

Jeg har bil med ekstrahjul på bakluka. Jeg kjørte rundt med lommeboka oppå toppen av ekstrahjulet :huh:

Anonymous poster hash: 06433...af5
Skrevet

Jeg kjører støtt og stadig rundt med matsøppelposen på taket.. Det er noen meter å gå opp til søplespannet, og da hender det at jeg setter posen på taket og har planlagt å kaste den på veien. Nå jeg kommer frem til barnehagen 17 km senere, er den der heldigvis ennå...

Anonymous poster hash: eb7d0...674
Skrevet

Hahaha :D

Jeg glemte også kaffen på taket en gang, men etter noen meter rant den ned over taket og front vinduet på bilen :P kunne ikke unngå å legge merke til den akkurat ;)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Husker pappa brukte å glemme matpakken sin på taket når han satte meg inn i bilen. Tror han handlet en del mer i kantina enn mamma fikk vite :P

Skrevet

Glemte lommeboka på biltaket en gang på ferie. Hadde kjørt et par kilometer før jeg kom på det, og heldigvis lå den fortsatt der. 

Skrevet

Jeg kjørte rundt med bilnøkklene.. Bare flaks at jeg hadde ekstranøkkel i veska, og at de ikke ramlet av noe sted..

Ehm... Hæ?? Du tenkte ikke over det da du ikke hadde nøkkelen da du skulle starte?? :o

Anonymous poster hash: a8b13...f88

Skrevet

Ehm... Hæ?? Du tenkte ikke over det da du ikke hadde nøkkelen da du skulle starte?? :o

Anonymous poster hash: a8b13...f88

hu trudde sikkert hu hadde mista den et sted.

Anonymous poster hash: 76bf8...70f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...