Gå til innhold

drømmehuset mitt...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dyrt? Det er jo "gi bort pris"!

Løp og kjøp!

 

Anonymous poster hash: 60a0b...6c8

Skrevet

er alene så jeg får nok ikke så mye lån dessverre, men er lov å drømme :)



Anonymous poster hash: 1dd85...118
Skrevet

Dette var ikkje dyrt.. Men viss du er aleine er det jo værre.. Fint hus

Skrevet

Det var utrolig fint! :) 

Skrevet

Jeg også..! Synd det blir 80mil for å dra på jobb... åja, det var ikke så dyrt da!

 

Anonymous poster hash: 7732e...81e

Skrevet

 

er alene så jeg får nok ikke så mye lån dessverre, men er lov å drømme :)

 

Anonymous poster hash: 1dd85...118

;)

 

Anonymous poster hash: 60a0b...6c8

Skrevet

Whaaaat?? Hvordan kan det være så billig?? Vurderer å flytte til Fluberg..

Skrevet

vet det ikke er dyrt sammenlignet med mange andre steder i norge :) Men for meg er det likevel det... Jeg må slutte å se på ting jeg ikke har råd til!!!! ARGH!! :)



Anonymous poster hash: 1dd85...118
Skrevet

Fantastisk fint hus og råbillig!! Ja, synd du er alene  :(

Skrevet

Det var rett og slett råbillig!!! Hvor er Fluberg? kanskje jeg skal flytte dit.. Flott hus.

Skrevet

Kjempedyrt gitt ... halv pris av vår 3-roms leilighet (oppussingsobjekt) på 98 kvm. ....

 

Anonymous poster hash: bd640...b46

Skrevet

Personlig og søtt hus. :-)

Skrevet

hvor er dette? vanvittig billig! har en leil. på 55 kvm som jeg får solgt for over 3. mill , vurderer det nesten ;)

Skrevet

Hehe! det samme tenkte jeg...at hit kan jeg flytte. Det ligger 25 min fra Gjøvik etter hva jeg fant ut :) 

Skrevet

 

vet det ikke er dyrt sammenlignet med mange andre steder i norge :) Men for meg er det likevel det... Jeg må slutte å se på ting jeg ikke har råd til!!!! ARGH!! :)

 

Anonymous poster hash: 1dd85...118

Men når du kan få et så flott hus til den prisen så kan det vel ikke være så allerværst det du har råd til på den plassen der :) tenker rekkehus eller leilighet :)
Skrevet

Ja det var fint.Syns det var billig .Her får du enebolig som oppusings objekt for den prisen der.



Anonymous poster hash: a5d4f...b5d
Skrevet

Jeg vet hvorfor den selges billig!

Det er spøkelser i huset!

 

Anonymous poster hash: dae85...e07

Skrevet

hehe! i såfall er det mulig å få ut de... 



Anonymous poster hash: a24ba...36f
Skrevet

Det var kjempefint :-) Men det er vel bare å la nav sponse det, siden du er alene har du vel ræva full av penger ikke sant ;-)

 

Fra spøk til alvor, er du sikker på at det er umulig? Husbanken har veldig lave renter.

Skrevet

Huset er fint oppusset. Det som jeg virkelig misliker er dusjforheng! Seriøs, fint bad og vegghengt do, men dusjforheng?

 

Synd at du ikke har råd, men hva vil du med et så stort hus alene egentlig? Må huske at det må vedlikeholdes, og selv om mange damer kan fint gjøre det meste selv virker det som veeeeldig mye arbeid dersom du jobber fullt og har husarbeid også.

Skrevet

Hallo? Enebolig, to garasjer og basseng til rett over 2 mill? Det er jo gitt vekk!

 

Anonymous poster hash: 432e5...f1d

Skrevet

dusjforhenget drar ned prisen  ;) haha!



Anonymous poster hash: a24ba...36f
Skrevet

Dusjforheng er egentlig ganske så fornuftig! Man bare tar det ned og vasker det i maskinen :-)

Skrevet

 

dusjforhenget drar ned prisen  ;) haha!

 

Anonymous poster hash: a24ba...36f

 

 

Det drar nok ikke ned prisen, prisen er jo lav allerede, men jeg skjønner ikke at hele badet er fint oppusset og så har man noe så ekkelt og billig som et dusjforheng. Man lurer dessuten automatisk på hvor de ellers har forsøkt å spare penger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...