Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #1 Skrevet 27. juni 2013 Har forelsket meg i dette huset...bare så synd det er litt for dyrt. http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=41969107 Anonymous poster hash: 1dd85...118
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #2 Skrevet 27. juni 2013 Dyrt? Det er jo "gi bort pris"! Løp og kjøp! Anonymous poster hash: 60a0b...6c8
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #3 Skrevet 27. juni 2013 er alene så jeg får nok ikke så mye lån dessverre, men er lov å drømme Anonymous poster hash: 1dd85...118
Mamma til tre gutter Skrevet 27. juni 2013 #4 Skrevet 27. juni 2013 Dette var ikkje dyrt.. Men viss du er aleine er det jo værre.. Fint hus
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #6 Skrevet 27. juni 2013 Jeg også..! Synd det blir 80mil for å dra på jobb... åja, det var ikke så dyrt da! Anonymous poster hash: 7732e...81e
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #7 Skrevet 27. juni 2013 er alene så jeg får nok ikke så mye lån dessverre, men er lov å drømme Anonymous poster hash: 1dd85...118 Anonymous poster hash: 60a0b...6c8
LittLykkelig Skrevet 27. juni 2013 #8 Skrevet 27. juni 2013 Whaaaat?? Hvordan kan det være så billig?? Vurderer å flytte til Fluberg..
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #9 Skrevet 27. juni 2013 vet det ikke er dyrt sammenlignet med mange andre steder i norge Men for meg er det likevel det... Jeg må slutte å se på ting jeg ikke har råd til!!!! ARGH!! Anonymous poster hash: 1dd85...118
BellaSuz Skrevet 27. juni 2013 #10 Skrevet 27. juni 2013 Fantastisk fint hus og råbillig!! Ja, synd du er alene
puttiplutti Skrevet 27. juni 2013 #11 Skrevet 27. juni 2013 Det var rett og slett råbillig!!! Hvor er Fluberg? kanskje jeg skal flytte dit.. Flott hus.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #12 Skrevet 27. juni 2013 Kjempedyrt gitt ... halv pris av vår 3-roms leilighet (oppussingsobjekt) på 98 kvm. .... Anonymous poster hash: bd640...b46
Miss Honey Skrevet 27. juni 2013 #14 Skrevet 27. juni 2013 hvor er dette? vanvittig billig! har en leil. på 55 kvm som jeg får solgt for over 3. mill , vurderer det nesten
puttiplutti Skrevet 27. juni 2013 #15 Skrevet 27. juni 2013 Hehe! det samme tenkte jeg...at hit kan jeg flytte. Det ligger 25 min fra Gjøvik etter hva jeg fant ut
Tarssan Skrevet 27. juni 2013 #16 Skrevet 27. juni 2013 vet det ikke er dyrt sammenlignet med mange andre steder i norge Men for meg er det likevel det... Jeg må slutte å se på ting jeg ikke har råd til!!!! ARGH!! Anonymous poster hash: 1dd85...118 Men når du kan få et så flott hus til den prisen så kan det vel ikke være så allerværst det du har råd til på den plassen der tenker rekkehus eller leilighet
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #17 Skrevet 27. juni 2013 Ja det var fint.Syns det var billig .Her får du enebolig som oppusings objekt for den prisen der. Anonymous poster hash: a5d4f...b5d
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #18 Skrevet 27. juni 2013 Jeg vet hvorfor den selges billig! Det er spøkelser i huset! Anonymous poster hash: dae85...e07
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #19 Skrevet 27. juni 2013 hehe! i såfall er det mulig å få ut de... Anonymous poster hash: a24ba...36f
Tigerpote Skrevet 27. juni 2013 #20 Skrevet 27. juni 2013 Det var kjempefint :-) Men det er vel bare å la nav sponse det, siden du er alene har du vel ræva full av penger ikke sant ;-) Fra spøk til alvor, er du sikker på at det er umulig? Husbanken har veldig lave renter.
Mia_73 Skrevet 27. juni 2013 #21 Skrevet 27. juni 2013 Huset er fint oppusset. Det som jeg virkelig misliker er dusjforheng! Seriøs, fint bad og vegghengt do, men dusjforheng? Synd at du ikke har råd, men hva vil du med et så stort hus alene egentlig? Må huske at det må vedlikeholdes, og selv om mange damer kan fint gjøre det meste selv virker det som veeeeldig mye arbeid dersom du jobber fullt og har husarbeid også.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #22 Skrevet 27. juni 2013 Hallo? Enebolig, to garasjer og basseng til rett over 2 mill? Det er jo gitt vekk! Anonymous poster hash: 432e5...f1d
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #23 Skrevet 27. juni 2013 dusjforhenget drar ned prisen haha! Anonymous poster hash: a24ba...36f
Tigerpote Skrevet 27. juni 2013 #24 Skrevet 27. juni 2013 Dusjforheng er egentlig ganske så fornuftig! Man bare tar det ned og vasker det i maskinen :-)
Mia_73 Skrevet 27. juni 2013 #25 Skrevet 27. juni 2013 dusjforhenget drar ned prisen haha! Anonymous poster hash: a24ba...36f Det drar nok ikke ned prisen, prisen er jo lav allerede, men jeg skjønner ikke at hele badet er fint oppusset og så har man noe så ekkelt og billig som et dusjforheng. Man lurer dessuten automatisk på hvor de ellers har forsøkt å spare penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå