Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #1 Skrevet 27. juni 2013 Finner ikke glede med noe, orker ingenting, energien er helt borte.. Er deprimert fra før av, men er i en veldig dårlig periode. Noen tips til hvordan jeg kan finne et lyspunkt? Tenker på ting jeg kan finne på i kveld med mannen, eller alene i grunn Anonymous poster hash: e8c12...48f
Nissefisen Skrevet 27. juni 2013 #2 Skrevet 27. juni 2013 Gå deg en tur med musikk på ørene eller lei en film og kjøp ost og kjeks
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #3 Skrevet 27. juni 2013 Finn deg en skog. Tenk over hva du faktisk har i livet.. Sitt i ro og mediter. Anonymous poster hash: cc1b0...8ff
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 27. juni 2013 #4 Skrevet 27. juni 2013 For meg hjelper det å gå en lang tur. Jeg liker musikk på ørene, da seiler tankene av sted. Jeg funderer, diskuterer og reflekterer med meg selv. Går gjennom mange forskjellige scenarier, både positive og negative. Ofte fører dette til at jeg ser mye lysere på ting etterpå. Det kan være jeg fant en løsning på en konkret utfordring, eller at bare alle tankene har ført til lettere sinnsstemning. Jeg ser mange fine ting, om det er fin utsikt, en liten bekk eller fine farger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå