Gå til innhold

Noen som har prøvd sykehusdietten her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk det, hvor mye gikk du ned?

Gikk du fort opp igjen da den var ferdig?

Anonymous poster hash: 6080a...1f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er sykehusdietten? Jeg hadde nok gått ned mye ganske raskt, for sykehusmat er ikke godt!

Skrevet

Er det den suppa man må spise?

Jeg holdt ut to måltider, altså mindre enn 1 dag. Gikk ikke ned så veldig mye på denne korte tiden.

Fikk suppa helt opp i halsen da jeg måtte spise den to ganger på rad.

Fant ut at jeg er altfoe glad i ordentlig mat. Livet er altfor kort til ikke og nytes!

Skrevet

Jeg holdt faktisk ut 1 uke, men det holdt hardt. Gikk ned 3 kg, og gikk ikke opp igjen - men det var fordi jeg kjørte lavkarbo etter det. Har kjørt en annen variant, nemlig suppeuke - DVs flere typer suppe, da blir du ikke så sinnsykt lei og kvalm av den hersens sykehussuppa. Jeg lagde fiskesupper, grønnsakssuper, kyllinsuppe osv. Goole "suppekur".

Anonymous poster hash: b9b96...da1
Skrevet

Skjønner.. Nok ikke noe for meg likevel;)

Anonymous poster hash: 6080a...1f5

Skrevet

Jeg har tatt den 2 ganger. Og en tredje gang fikk jeg med mannen og vi sprakk på 4. dagen:P Men jo, funket som bare pokker her. Gikk ned 3,5 kilo begge de ukene, altså 7 kg på to uker (ukene var ikke etter hverandre). Ikke gått opp igjen, men da har jeg vært bevisst på å passe kostholdet. Hjelper feks å ikke spise sent på kvelden, holde seg unna godterier osv. Gått ned 18 kg på fem mnd nå ;) Bare et par kilo til så er jeg back in shape;) Jeg har god erfaring med dietten i alle fall. Ja, det er hardt, men absolutt verdt det! Frister mer med masse suppe og frukt og grønt enn en kropp man ikke er fornøyd med;) Jeg velger en fin kropp fremfor kvelder med usunn mat. Lykke til hvis du tenker å prøve den! ;D

Anonymous poster hash: 48b06...1d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...