Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #1 Skrevet 27. juni 2013 Hvordan gikk det, hvor mye gikk du ned? Gikk du fort opp igjen da den var ferdig? Anonymous poster hash: 6080a...1f5
3 er nok! Skrevet 27. juni 2013 #2 Skrevet 27. juni 2013 Hva er sykehusdietten? Jeg hadde nok gått ned mye ganske raskt, for sykehusmat er ikke godt!
Tired mama Skrevet 27. juni 2013 #3 Skrevet 27. juni 2013 Er det den suppa man må spise? Jeg holdt ut to måltider, altså mindre enn 1 dag. Gikk ikke ned så veldig mye på denne korte tiden. Fikk suppa helt opp i halsen da jeg måtte spise den to ganger på rad. Fant ut at jeg er altfoe glad i ordentlig mat. Livet er altfor kort til ikke og nytes!
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #4 Skrevet 27. juni 2013 Jeg holdt faktisk ut 1 uke, men det holdt hardt. Gikk ned 3 kg, og gikk ikke opp igjen - men det var fordi jeg kjørte lavkarbo etter det. Har kjørt en annen variant, nemlig suppeuke - DVs flere typer suppe, da blir du ikke så sinnsykt lei og kvalm av den hersens sykehussuppa. Jeg lagde fiskesupper, grønnsakssuper, kyllinsuppe osv. Goole "suppekur". Anonymous poster hash: b9b96...da1
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #5 Skrevet 27. juni 2013 Skjønner.. Nok ikke noe for meg likevel;) Anonymous poster hash: 6080a...1f5
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #6 Skrevet 27. juni 2013 Jeg har tatt den 2 ganger. Og en tredje gang fikk jeg med mannen og vi sprakk på 4. dagen:P Men jo, funket som bare pokker her. Gikk ned 3,5 kilo begge de ukene, altså 7 kg på to uker (ukene var ikke etter hverandre). Ikke gått opp igjen, men da har jeg vært bevisst på å passe kostholdet. Hjelper feks å ikke spise sent på kvelden, holde seg unna godterier osv. Gått ned 18 kg på fem mnd nå Bare et par kilo til så er jeg back in shape;) Jeg har god erfaring med dietten i alle fall. Ja, det er hardt, men absolutt verdt det! Frister mer med masse suppe og frukt og grønt enn en kropp man ikke er fornøyd med;) Jeg velger en fin kropp fremfor kvelder med usunn mat. Lykke til hvis du tenker å prøve den! ;D Anonymous poster hash: 48b06...1d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå