Gå til innhold

Babyer og ligge på magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye ligger deres babyer på magen i løpet av dagen? Vår jente er 6 uker, og vi har til nå lagt henne på magen på stellebordet på kvelden, da har hun ligget et par minutter og snudd på hodet og kikket litt, før hun blir lei. På 6ukerskontrollen var de fornøyde og sa at hun holdt hodet fint. Men samme kvelden hadde vi besøk av et vennepar med to litt eldre barn, og de ga oss inntrykket av at hun lå altfor lite på magen, deres barn hadde liggi på magen mange ganger hver dag da de var babyer. Jeg ble veldig lei meg, og klarte ikke å glemme det, så nå føler jeg at hver dag er mislykket hvis jeg ikke har lagt henne på magen flere ganger. Hva gjør dere andre?

Anonymous poster hash: 7d60f...a1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mi er også seks uker, og vi har gjort som dere til nå. I tillegg ligger hun mye på magen på brystet vårt. Fikk beskjed på kontroll på helsestasjonen i dag at hun er sterk og fin, men at det er viktig at vi fortsetter å la henne ligge på magen, så vi kommer nok til å gjøre det litt mer fremover. :)

Skrevet

Når barna blir litt eldre er det fort gjort å tenke at man gjorde noen ting mer enn man gjorde og på andre tidspunkt enn det som faktisk er sant. Ta det som velmente råd, men du vet selv hva som er best for ditt barn. Ikke la slike kommentarer gå inn på deg.

Anonymous poster hash: b1fc7...fd4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...