pip pip Skrevet 27. juni 2013 #1 Skrevet 27. juni 2013 Hei Lurer på hvor mange dager bør man ha i dyreparken? Min kjære har overrasket meg og datteren vår på 3 år med tur til Kristiansand nå til helgen. Vi kjører på lørdag (tar ca 5-6 t med bil) og skal hjem igjen på mandag. Han har kjøpt dagsbillett til parken, men vi lurer nå på om vi kanskje burde gjøre det om til en 2 dagers? Det viktigste vi må se er jo selvfølgelig Kaptein Sabeltann og så dyrene. Badeland kommer vi ikke til å dra til og Kardemomme By kjenner hun ikke til. Ku toppen og Hei er heller ikke så viktig. Vi tenkte at hvis vi isåfall tar to dager, blir det før vi kjører hjem på mandag. Noen som har vært her før og vet hvor mye tid det kommer til å gå med? Holder det med en full dag, eller bør vi ta med en halv dag til på mandag? Skal bo på hotell midt i sentrum, ikke i parken
valkyrien Skrevet 27. juni 2013 #2 Skrevet 27. juni 2013 Dere bør ha to dager hvis dere vil se alle dyrene og Sabeltanns verden. Det er mye folk i parken, så dere må regne med at en god del tid går bort i køståing hos Sabeltann
Steget Skrevet 27. juni 2013 #3 Skrevet 27. juni 2013 Det er mye å se og gjøre,så jeg ville vært to dager hvis dere har muligheten. det er ikke så mye dyrere heller. kutoppen er veldig fint for de små, og kardemomme by er morsomt uansett. så jeg ville absolutt sett disse stedene også!
FlorenceNightingale Skrevet 27. juni 2013 #4 Skrevet 27. juni 2013 Heisann! Jeg bor i Kr.sand og har årskort til meg og familien. Var der senest i dag og tenkte på alle disse som kommer langveisfra for å oppleve hele parken på en dag. Det høres skikkelig slitsomt ut! Jeg er gåen etter 2-3 timer der inne og har da kun dekket 20 % av parken (hvis vi har vært effektive). Kjøp 2- dagers pass, eller du kan evt. velge å oppgradere til 2 dagers pass når du er ferdig med dag nr 1 hvis du føler at du vil se mer. Det er en egen bod ved utgangen der du kan bare betale mellomlegget for den ekstra dagen. Kos dere (Ps: selv om hun ikke kjenner til Kardemommeby, så anbefaler jeg den! Få med dere skuespillet som foregår utendørs dagtid blant publikum, kjempemorro for barna!)
pip pip Skrevet 27. juni 2013 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2013 takk for svar alle sammen Det blir nok 2 dager. Er jo ikke store prisforskjellen:)
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #6 Skrevet 27. juni 2013 tror kaptein sabeltann er der kun i høysesongen. Vi var der sist helg å da var det var en pirat som tok imot oss på " Den sorte dame" Anonymous poster hash: 9c0c0...8c1
Kaklehøna Skrevet 27. juni 2013 #7 Skrevet 27. juni 2013 Kaptein sabeltann er aldri selv ombord på den sorte dame.. Det er alltid "bare en pirat" som er med.. Men ja, kapteinen selv er kun å finne i høysesongen. Anbefaler to dager :-)
pip pip Skrevet 27. juni 2013 Forfatter #8 Skrevet 27. juni 2013 Der er høysesong nå. Har sett på programmet og det er mange muligheter til å se Kaptein Sabeltann og hans mannskap
Kaklehøna Skrevet 27. juni 2013 #9 Skrevet 27. juni 2013 Jepp men husk at kapteinen selv er der bare noen minutter per forestilling på dagtid. Så vær tidlig ute om dere vil få et glimt av han
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #10 Skrevet 27. juni 2013 Vi pleier å bare ta én dag, men vi er der hvert år siden vi har familie i Kristiansand. Er derfor ikke sånn superviktig om vi ikke får sett alt hvert år. Hvis vi skulle dit én gang og ikke dro dit så ofte, ville jeg hatt to dager. Vi pleier å være der fra rundt 10-11 til 18-19, og da er man skikkelig sliten etterpå. Det er nok deilig hvis man kan ta det litt med ro, sette seg ned og ta en pust i bakken av og til, og bare kose seg. Da rekker man alt uten å stresse. Selv om jenta di ikke kjenner til Kutoppen og Kardemommeby, ville jeg dratt dit likevel. Det er kjempeflotte steder med masse moro for barna! Anonymous poster hash: 49e8a...001
pip pip Skrevet 27. juni 2013 Forfatter #11 Skrevet 27. juni 2013 Jepp men husk at kapteinen selv er der bare noen minutter per forestilling på dagtid. Så vær tidlig ute om dere vil få et glimt av han Takk for tipset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå